Przetargi.pl
36 miesięczna usługa przeprowadzania przeglądów, konserwacji, kontroli bezpieczeństwa aparatury medycznej wraz z naprawami dla Pracowni Endoskopii w SPZOZ w Wolsztynie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-200 Wolsztyn, ul. Wschowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 68 347 73 00, 347 73 63 , fax. 683 842 590
  • Data zamieszczenia: 2019-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Wschowska 3
    64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 68 347 73 00, 347 73 63, fax. 683 842 590
    REGON: 97077342600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    36 miesięczna usługa przeprowadzania przeglądów, konserwacji, kontroli bezpieczeństwa aparatury medycznej wraz z naprawami dla Pracowni Endoskopii w SPZOZ w Wolsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest 36 miesięczna usługa przeprowadzania przeglądów, konserwacji, kontroli bezpieczeństwa aparatury medycznej wraz z naprawami dla Pracowni Endoskopii w SPZOZ w Wolsztynie zwane dalej usługami serwisowymi. 2. Klasyfikacja dostaw wg kodów klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):  50420000-5 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego 3. Aparatura medyczna objęta przedmiotem umowy jest własnością Zamawiającego i została określona w wykazie (formularzu asortymentowo- ilościowo-cenowym) stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, natomiast szczegółowe wymagania w zakresie wykonania usługi zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ. 4. W ramach usługi serwisowej Wykonawca zobowiązany będzie do: a) wykonywania przeglądów okresowych i prewencyjnych b) dokonywania napraw sprzętu wraz z zapewnieniem części zamiennych c) zapewnienie sprzętu zastępczego (endoskopów i sprzętu peryferyjnego) d) wizyty u Zamawiającego w nagłych przypadkach e) pomoc techniczna i zdalny serwis f) aktualizacje i audyt g) szkolenia praktyczne 5. Wykaz sprzętu objętego obsługą serwisową - stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Szczegółowy zakres usług serwisowanych został określony w załączniku nr 3 do SIWZ oraz załączniku nr 3A do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50420000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-ilościowy- załącznik nr 2, c) wypełniony i podpisany – załącznik nr 3, tj. Szczegółowe wymagania w zakresie usługi przeprowadzania przeglądów, konserwacji, kontroli bezpieczeństwa aparatury medycznej, d) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - na formularzu oferty, e) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1, 2, 3, 4, (załącznik nr 5 A, B), f) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, g) oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach oceny ofert - na formularzu oferty, h) oświadczenie w zakresie RODO na formularzu ofertowym, i) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach