Szpital Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60479 Poznań, ul. Juraszów
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8212 359, 61 8212 267 , fax. 61 8212 359, 61 8233 451
- Data zamieszczenia: 2018-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki w Poznaniu
ul. Juraszów 42570
60479 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8212 359, 61 8212 267, fax. 61 8212 359, 61 8233 451
REGON: 29220900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lutycka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeglądy i naprawy sprzętu i aparatury firm BBraun i Aesculap, respiratorów Hamilton i Galileo oraz aparatów USG i echokardiografów firmy GE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia są: Przeglądy i naprawy sprzętu i aparatury firm BBraun i Aesculap, respiratorów Hamilton i Galileo oraz aparatów USG i echokardiografów firmy GE. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50400000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 14.9. Kompletna oferta ( I etap oceny ofert) musi zawierać: a) wypełniony formularz oferty – sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ b) wypełniony formularz cenowy – odpowiednio: załącznik nr 2 do SIWZ / załącznik nr 2 do umowy c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ d) Oświadczenie o posiadanej autoryzacji producenta do serwisowania sprzętu do oceny oferty w kryterium ,,Oświadczenie o posiadanej autoryzacji producenta do serwisowania sprzętu” – dotyczy Wykonawców ubiegających się o przyznanie punktów w kryterium ,,Oświadczenie o posiadanej autoryzacji producenta do serwisowania sprzętu” e) Aktualne zaświadczenie o odbytych szkoleniach u producenta do oceny oferty w kryterium ,,Aktualne zaświadczenie o odbytych szkoleniach u producenta” – dotyczy Wykonawców ubiegających się o przyznanie punktów w kryterium ,,Aktualne zaświadczenie o odbytych szkoleniach u producenta”. f) Oświadczenie o dostępie do oryginalnych części zamiennych do oceny oferty w kryterium ,,Oświadczenie o dostępie do oryginalnych części zamiennych” – dotyczy Wykonawców ubiegających się o przyznanie punktów w kryterium ,,Oświadczenie o dostępie do oryginalnych części zamiennych”. g) dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 8.2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej lub jakiejkolwiek grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp:
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeglądy i naprawy negatoskopów
Dodano: 2024-07-04 - Przegląd i naprawa systemu uzdatniania wody (wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych)
Dodano: 2024-05-31 - Przeglądy i naprawy sprzętu medycznego - powtórka
Dodano: 2024-05-15 - Przeglądy i naprawy mikroskopów
Dodano: 2023-04-20 - Przeglądy i naprawy sprzętu medycznego dla Filii nr 2
Dodano: 2023-03-02 - Przeglądy i naprawy kardiomonitorów
Dodano: 2022-10-10 - Przeglądy techniczne i naprawy aparatu angiograficznego firmy Philips
Dodano: 2021-02-23 - Wykonywanie przeglądów i napraw sprzętu medycznego, znajdującego się w Filii nr 2 - powtórka
Dodano: 2021-02-23 - Przeglądy techniczne i naprawy aparatu angiograficznego firmy Philips
Dodano: 2021-02-09 - Wykonywanie przeglądów i napraw sprzętu medycznego, znajdującego się w Filii nr 2 - powtórka
Dodano: 2020-12-23