Szpital Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-479 Poznań, ul. Juraszów 7/19
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-10-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki w Poznaniu
ul. Juraszów 7/19
60-479 Poznań, woj. wielkopolskie
REGON: 000292209 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lutycka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeglądy i naprawy kardiomonitorów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są przeglądy i naprawy kardiomonitorów producenta GE Healthcare, Datex - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony odpowiednio w załączniku nr 2 do SWZ/załącznik nr 2 do umowy - formularzu asortymentowo - cenowym na zasadach określonych we wzorze umowy - stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.Przedmiotem zamówienia są przeglądy i naprawy kardiomonitorów producenta Draeger - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony odpowiednio w załączniku nr 2 do SWZ/załącznik nr 2 do umowy - formularzu asortymentowo - cenowym na zasadach określonych we wzorze umowy - stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.Przedmiotem zamówienia są przeglądy i naprawy kardiomonitorów producenta Philips - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony odpowiednio w załączniku nr 2 do SWZ/załącznik nr 2 do umowy - formularzu asortymentowo - cenowym na zasadach określonych we wzorze umowy - stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.Przedmiotem zamówienia są przeglądy i naprawy kardiomonitorów producenta Emtel - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony odpowiednio w załączniku nr 2 do SWZ/załącznik nr 2 do umowy - formularzu asortymentowo - cenowym na zasadach określonych we wzorze umowy - stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50400000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznegowraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi posiadać i przedstawić Zamawiającemu:1) dokument potwierdzający prawo dysponowania legalnym oprogramowaniem (certyfikat / oświadczenie, że oprogramowanie zostało dostarczone przez producenta) oraz2) narzędzia (certyfikat / protokół legalizacji urządzeń)2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczeniai wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawiedo dysponowania tymi osobamiNa potwierdzenie spełniania niniejszego warunku Wykonawca przedstawia:- wykaz osób potwierdzający, iż na etapie realizacji będzie dysponować minimum jedną osobą sprawującą funkcję pracownika serwisu uprawionego do wykonania przedmiotu zamówieniaDla osoby/ób wymienionej/ych w wykazie należy dołączyć:- ważny certyfikat uprawniający do wykonania przedmiotu zamówieniado realizacji zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-20
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeglądy i naprawy negatoskopów
Dodano: 2024-07-04 - Przegląd i naprawa systemu uzdatniania wody (wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych)
Dodano: 2024-05-31 - Przeglądy i naprawy sprzętu medycznego - powtórka
Dodano: 2024-05-15 - Przeglądy i naprawy mikroskopów
Dodano: 2023-04-20 - Przeglądy i naprawy sprzętu medycznego dla Filii nr 2
Dodano: 2023-03-02 - Przeglądy techniczne i naprawy aparatu angiograficznego firmy Philips
Dodano: 2021-02-23 - Wykonywanie przeglądów i napraw sprzętu medycznego, znajdującego się w Filii nr 2 - powtórka
Dodano: 2021-02-23 - Przeglądy techniczne i naprawy aparatu angiograficznego firmy Philips
Dodano: 2021-02-09 - Wykonywanie przeglądów i napraw sprzętu medycznego, znajdującego się w Filii nr 2 - powtórka
Dodano: 2020-12-23 - Wykonywanie przeglądów i napraw sprzętu medycznego znajdującego się w filii nr 2.
Dodano: 2020-08-27