Przetargi.pl
Modernizacja dwóch promów wraz z infrastruktura brzegowa na rzece Warcie będącego w ciągu drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Ciążeń i w m. Sługocin

Gmina Lądek ogłasza przetarg

  • Adres: 62406 Lądek, ul. Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 763 512 , fax. 632 763 512
  • Data zamieszczenia: 2018-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek
    ul. Rynek 26
    62406 Lądek, woj. wielkopolskie
    tel. 632 763 512, fax. 632 763 512
    REGON: 31101936100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaladek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dwóch promów wraz z infrastruktura brzegowa na rzece Warcie będącego w ciągu drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Ciążeń i w m. Sługocin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Modernizacja dwóch promów wraz z infrastruktura brzegowa na rzece Warcie będącego w ciągu drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Ciążeń i w m. Sługocin Zamówienie obejmuje zadanie nr 1 i 2 tj. : ZADANIE 1: Przedmiotem opisu jest modernizacja przewozu międzybrzegowego w m. Sługocin na rzece Warcie w km. 382,500 składającego się z jednostki pływającej; prom przewozowy BG-03-021 oraz infrastruktury brzegowej. Opis obejmuje następujące zagadnienia, według „Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)” – 63725300-0 usługi przywracania pływalności statków, 50241200-8 usługi w zakresie naprawy promów, 50244000-7 usługi w zakresie przywracania do stanu użytkowego statków i łodzi, 71337000-9 usługi inżynieryjne w zakresie zabezpieczenia przed korozją. Zadanie inwestorskie obejmuje: 1. Wykonanie modernizacji jednostki pływającej mającej na celu podniesienie poziomu bezpieczeństwa żeglugi, przystosowanie do obecnych i przyszłościowych warunków stawianych przed przeprawą, uzyskanie uproszczonego świadectwa zdolności żeglugowej zgodnie z obowiązującymi przepisami 2.Wykonanie gruntownego przeglądu przyczółków brzegowych infrastruktury, konserwacja masztów, wymiana lin i rolek 3. Wykonanie inwentaryzacji dokumentacji, sporządzenie ekspertyz i dokumentacji dla prawidłowego i bezpiecznego działania przeprawy, przegląd techniczny i nadzór nad pracami przez PRS (Polski Rejestr Statków) W ramach pkt.1 należy wykonać: 1.1 projekt techniczny promu wraz z niezbędnym wyposażeniem, który powinien zawierać: - modernizację i naprawę kadłuba promu - modernizację i naprawę urządzenie przeciągowego - modernizacja i naprawa klap najazdowych, relingów - modernizację i naprawę pokładu - naprawę łodzi towarzyszącej -plan wyposażenia - wykonanie projektów, zatwierdzenie w PRS 1.2 Transport i wydokowanie jednostki na pochylnię w stoczni – 1 kpl. - modernizację jednostki pływającej w zakresie zgodnym z założeniami projektu technicznego: Modernizacja promu do 12 ton nośności wg dokumentacji Wymiana poszycia dna burt i pokładu bl. 4 mm – 5,5 tony Modernizacja i naprawa uszkodzonych usztywnień bl 6mm - 1,7 tony Wykonanie pilersów usztywniających pokład - 40 szt. Naprawa poszycia i usztywnień klap najazdowych - 2 kpl. Wymiana rolek i liny w klapach - 2 kpl. Modernizacja i wykonanie klap wypornościowych wraz z tulejowaniem - 2 kpl. Wymiana poszycia drewno sosnowe impregnowane gr. 40 mm pokładu i klap najazdowych 80 m2 Naprawa urządzeni sterowniczych, wymiana uszkodzonych kół zębatych i rolek, tulei sworzni - 2 kpl. Wymiana rolek liny przeciągowej - 2 kpl. Naprawa barierek ochronnych - 26 mb - zabezpieczenie antykorozyjne zestawem farb okrętowych Piaskowanie wew. i zewnątrz do klasy SA2,5 – 390 m2 Malowanie hydrodynamiczne zestawem farb okrętowych 300 - 350 μ – 390 m2 Naniesienie oznaczeń jednostki 1 kpl. - wodowanie i transport do m. Sługocin na rzece Warcie w km. 382,500 – 1 kpl. W ramach pkt.2 należy wykonać” - wykonanie modernizacji i remontu cumowniczych elementów brzegowych oraz przegląd i konserwację konstrukcji masztów i elementów urządzenie przeciągowego: - 1kpl. - wymiana liny głównej z odpowiednimi atestami, - 1 kpl. W ramach pkt.3 należy wykonać: 1/ dokonanie zmian w „Dokumencie Rejestracyjnym”, 2/ uzyskanie dokumentów umożliwiających przedłużenia Uproszczonego Świadectwa Zdolności Żeglugowej, 3/ uzyskanie „Świadectwa Pomiarowego” 4/ dokumentacja powykonawcza oraz ekspertyzy wytrzymałościowe ZADANIE 2: Przedmiotem opisu jest modernizacja przewozu międzybrzegowego w m. Ciążeń na rzece Warcie km. 365,400 składającej się z jednostki pływającej; prom przewozowy BG-03-022 oraz infrastruktury brzegowej. Zadanie inwestorskie obejmuje: 1. Wykonanie modernizacji jednostki pływającej mającej na celu podniesienie poziomu bezpieczeństwa żeglugi, przystosowanie do obecnych i przyszłościowych warunków stawianych przed przeprawą 2.Wykonanie zaplecza socjalnego dla obsługi przewozu międzybrzegowego wraz z monitoringiem obszaru przyczółków wjazdowych i akwenu przewozu. Wykonanie inwentaryzacji dokumentacji, sporządzenie ekspertyz i dokumentacji dla prawidłowego i bezpiecznego działania przeprawy, przegląd techniczny i nadzór nad pracami przez PRS (Polski Rejestr Statków) Opis obejmuje następujące zagadnienia, według „Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)” – 63725300-0 usługi przywracania pływalności statków, 50241200-8 usługi w zakresie naprawy promów, 50244000-7 usługi w zakresie przywracania do stanu użytkowego statków i łodzi, 71337000-9 usługi inżynieryjne w zakresie zabezpieczenia przed korozją. W ramach pkt.1 wykonać należy: 1.1projekt techniczny remontu promu który powinien zawierać: - pomiary poszycia i plan naprawy - modernizacja i naprawa urządzeń przeciągowych - modernizację i naprawę pokładu - plan zabezpieczenia antykorozyjnego 1.2 Transport i wydokowanie jednostki na pochylnię w stoczni - wykonanie pomiarów grubości poszycia oraz naprawa wg wytycznych inspektora - wymiana pokładu drewnianego Wymiana poszycia - drewno sosnowe impregnowane gr. 40 mm pokładu i klap naj 80 m2 – - modernizacja i naprawa urządzeń przeciągowych Modernizacja i wykonanie klap wypornościowych wraz z tulejowaniem - 2 kpl. Wykonanie pilersów usztywniających pokład - 40 szt. Naprawa urządzeni sterowniczych, wymiana uszkodzonych kół zębatych i rolek, tulei sworzni - 2 kpl. Wymiana rolek liny przeciągowej - 2 kpl. Naprawa barierek ochronnych - 26 mb zabezpieczenie antykorozyjne zestawem farb okrętowych Piaskowanie wew. i zewnątrz do klasy SA2,5 – 390 m2 Malowanie hydrodynamiczne zestawem farb okrętowych 300 - 350 μ – 390 m2 Naniesienie oznaczeń jednostki 1 kpl. - wodowanie i transport do m. Ciążeń na rzece Warcie km. 365,400 W ramach pkt. 2 wykonać należy: - wykonanie modernizacji i remontu cumowniczych elementów brzegowych oraz przegląd i konserwację konstrukcji masztów i elementów urządzenie przeciągowego: - wymiana liny głównej z odpowiednimi atestami - wykonanie zaplecza socjalnego dla obsługi przewozu międzybrzegowego wraz z monitoringiem obszaru przyczółków wjazdowych i akwenu przewozu. W ramach pkt.3 należy wykonać: 2/ uzyskanie dokumentów umożliwiających przedłużenia Uproszczonego Świadectwa Zdolności Żeglugowej, 3/ uzyskanie „Świadectwa Pomiarowego” 4/ dokumentacja powykonawcza oraz nadzór i przegląd PRS Inwestycja jest realizowana ze środków Województwa Wielkopolskiego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50241200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 ) 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wnosząc lub wpłacając wadium przetargowe należy je oznaczyć tytułem: Modernizacja dwóch promów wraz z infrastruktura brzegowa na rzece Warcie będącego w ciągu drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Ciążeń i w m. Sługocin 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy O/Lądek 55 8542 0001 2200 1935 0213 3373 z dopiskiem „Wadium nr sprawy IZ.271.3/PO/2018” 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.Wadium wniesione w pieniądzu musi być potwierdzone w ofercie kserokopią wpłaty. 7.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 8.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać, termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 9.Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantującą wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp. 10.Wadium dla grupy Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum), może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1) formularz ofertowy ze szczegółowym kosztorysem ofertowym, zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem; 3) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załącznik nr 4 do SIWZ). 4) dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5) pisemne zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną