Przetargi.pl
Przegląd respiratorów Zad.1 Respiratory Bennett 840 Zad.2 Respiratory Bennett 760/740 Zad.3 Respiratory Bennett 7200

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca ogłasza przetarg

  • Adres: 40-635 Katowice, ul. Ziołowa 45/47
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 359 84 07 , fax. 32 202 95 01
  • Data zamieszczenia: 2012-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca
    ul. Ziołowa 45/47 45/47
    40-635 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 359 84 07, fax. 32 202 95 01
    REGON: 00126286085927
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gcm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przegląd respiratorów Zad.1 Respiratory Bennett 840 Zad.2 Respiratory Bennett 760/740 Zad.3 Respiratory Bennett 7200
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przegląd respiratorów Zad.1 Respiratory Bennett 840 Zad.2 Respiratory Bennett 760 740 Zad.3 Respiratory Bennett 7200 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik 2b SIWZ. 3.2. Nazwy i kody wg Wspólnego Słownika Zamówień: 50400000-9 Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych 3.3. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: zad 1) Zamówienie dotyczy przeglądu 3 sztuk urządzeń respiratorów Bennett 840. W skład przeglądu wchodzi: -Przegląd układów respiratora Bennett 840 s/n: 3510072453, 3510072413, 3510051177 połączony z wymianą zestawu remontowego po 10 tyś godzin pracy zgodnie z procedurą techniczną producenta. - Wymiana czujnika tlenu. - Wymiana pakietu akumulatorów. - Usunięcie uszkodzeń i niesprawności bez dodatkowej wymiany części. -Czyszczenie, konserwacja i pełna kalibracja urządzenia wraz z wykonaniem testów funkcjonalnych oraz bezpieczeństwa elektrycznego. -Przekazanie dokumentów potwierdzających wykonanie przeglądu i sprawności aparatu. -Udzielenie gwarancji na wymienione podzespoły min. 6 miesięcy. Zad 2) Zamówienie dotyczy przeglądu 4 sztuk urządzeń respiratorów Bennett 760/740. W skład przeglądu wchodzi: -Przegląd układów respiratora Bennett 760/740 s n: 3501002063, 3501991164, 3501001417, 3501000359 połączony z wymianą zestawu remontowego po 15 tyś godzin pracy zgodnie z procedurą techniczną producenta. - Wymiana czujnika tlenu. - Wymiana pakietu akumulatorów. - Wymiana filtrów wlotu pneumatyki i wentylatora. - Usunięcie uszkodzeń i niesprawności bez dodatkowej wymiany części. -Czyszczenie, konserwacja i pełna kalibracja urządzenia wraz z wykonaniem testów funkcjonalnych oraz bezpieczeństwa elektrycznego. -Przekazanie dokumentów potwierdzających wykonanie przeglądu i sprawności aparatu. -Udzielenie gwarancji na wymienione podzespoły min. 6 miesięcy Zad 3) Zamówienie dotyczy przeglądu 19 sztuk urządzeń respiratorów Bennett 7200. W skład przeglądu wchodzi: - Przegląd układów wentylatora Bennett 7200 z wymianą zestawu remontowego po 10 tyś godzin pracy zgodnie z procedurą techniczną producenta. - Usunięcie uszkodzeń i niesprawności bez dodatkowej wymiany części. - Czyszczenie, konserwacja i pełna kalibracja urządzenia wraz z wykonaniem testów funkcjonalnych oraz bezpieczeństwa elektrycznego - Przekazanie dokumentów potwierdzających wykonanie przeglądu i sprawności aparatu - Udzielenie gwarancji na wymienione podzespoły min. 6 miesięcy. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa również załącznik nr 2b do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium obejmujące cały okres związania ofertą w wysokości: Oznaczenie Zadania Wadium (zł) Zadanie 1 240,00 zł Zadanie 2 860,00 zł Zadanie 3 2 900,00 zł W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium może być wniesione przez dowolny podmiot (podmioty). Z dokumentu wadialnego lub innego dokumentu załączonego do oferty powinno wynikać, w imieniu jakiego Wykonawcy wadium jest wnoszone. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno Zadanie, wnosi wadium odpowiednio w wysokości stanowiącej sumę wadiów dla tych Zadań. 8.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych (nieodwołalnych, bezwarunkowych, płatnych na pierwsze żądanie); 4) gwarancjach ubezpieczeniowych(nieodwołalnych, bezwarunkowych, płatnych na pierwsze żądanie); 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r.Nr 96, poz. 620). Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www2.bip.gcm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach