Jednostka Wojskowa 4219 ogłasza przetarg
- Adres: 08-521 Dęblin,
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-81 5519510, 5517818 , fax. 0-81 5519536
- Data zamieszczenia: 2012-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4219
08-521 Dęblin, woj. lubelskie
tel. 0-81 5519510, 5517818, fax. 0-81 5519536
REGON: 06027283200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przegląd, naprawa i konserwacja kserokopiarek, Nr 11/12/N - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądu, naprawy i konserwacji kserokopiarek dla Jednostki Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie. 2.Wykaz kserokopiarek podlegających naprawie i konserwacji wraz z opisem znajduje się w załączniku nr 1do siwz, tj. formularzu ofertowym. 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wyłącznie na jedną część, przez co należy rozumieć że Wykonawca musi złożyć ofertę na obie części (A i B) łącznie. 4.Kserokopiarki wymienione części B znajdują się na wyposażeniu jednostek lubelskich: Wojskowego Biura Emerytalnego, WKU Lublin, Wojskowej Prokuratury Garnizonowej, Wojskowego Sądu Garnizonowego, Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego, WŻW,WKT. 5.Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania przeglądów oraz konserwacji kserokopiarek, w celu wykrywania i usuwania na bieżąco wszelkich nieprawidłowości i uszkodzeń. 6.Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przeglądów i konserwacji kserokopiarek na każde zamówienie przedstawiciela Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia dokonania pisemnego zamówienia. 7.W przypadku stwierdzenia awarii kserokopiarki, uniemożliwiającej jej prawidłowe działanie, przedstawiciel Zamawiającego powiadomi o tym niezwłocznie Wykonawcę, który najpóźniej w następnym dniu roboczym po otrzymaniu powiadomienia zobowiązany jest do dokonania bezpłatnych oględzin uszkodzonego urządzenia. 8.Po wykonaniu oględzin urządzenia Wykonawca zobowiązany jest w terminie 1 dnia roboczego do sporządzenia w formie pisemnej opinii technicznej i przekazania jej Zamawiającemu. W przypadku zaakceptowania opinii przez Zamawiającego Wykonawca dokona naprawy urządzenia w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od uzyskania zgody Zamawiającego. 9.Faktura za przeprowadzoną konserwację danej kserokopiarki powinna zawierać: - ustaloną stawkę konserwacji dla wszystkich kserokopiarek - stan licznika kserokopiarki. 11. Faktura za naprawę powinna zawierać: - ustaloną stawkę roboczogodziny dla wszystkich kserokopiarek - cenę wymienionych części - stan licznika - wykaz wymienionej części - zużyte, wymienione części przedstawić w protokole 12. Wykonawca zobowiązuje się udzielić minimum 12-miesięcznej gwarancji na wykonaną naprawę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503131003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wog.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi w zakresie: przeglądu i konserwacji oraz naprawy urządzeń wielofunkcyjnych i fotokopiarek oraz konserwacji i naprawy komputerów stacjonarnych i przenośnych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, telefaksów, zasilaczy awaryjnych i ploterów
Dodano: 2015-03-10 - Utrzymania ciągłości pracy dzierżawionych urządzeń drukujących
Dodano: 2014-08-08 - Dostawa kserokopiarek wraz ze świadczeniem kompleksowych przeglądów serwisowych w okresie gwarancji dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
Dodano: 2014-03-19 - Konserwacja oraz naprawa kserokopiarek użytkowanych w Prokuraturze Okręgowej w Lublinie oraz w podległych jej Prokuraturach Rejonowych
Dodano: 2013-11-14 - Konserwacja oraz naprawy eksploatacyjne urządzeń do powielania dokumentów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
Dodano: 2013-03-13 - Dostawa kserokopiarek wraz ze świadczeniem kompleksowych przeglądów serwisowych w okresie gwarancji dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
Dodano: 2012-02-07 - Dostawa kserokopiarki wraz ze świadczeniem kompleksowych przeglądów serwisowych w okresie gwarancji dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie.
Dodano: 2011-11-09 - Naprawy i konserwacje kserokopiarek oraz wymiany części zamiennych niezbędnych do naprawy- umowa na okres trzech lat, nr sprawy UM-ZP-262-89/10
Dodano: 2010-11-09 - Wykonanie usług serwisowych urządzeń biurowych w Lubelskim Oddziale Regionalnym i podległych Biurach Powiatowych ARiMR
Dodano: 2009-11-10