Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 528 88 88 , fax. 81 528 89 18
- Data zamieszczenia: 2010-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Al. Racławickie 1 1
20-059 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 528 88 88, fax. 81 528 89 18
REGON: 00028871600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawy i konserwacje kserokopiarek oraz wymiany części zamiennych niezbędnych do naprawy- umowa na okres trzech lat, nr sprawy UM-ZP-262-89/10 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są autoryzowane naprawy i konserwacje wszystkich typów kopiarek będących własnością Uniwersytetu Medycznego w Lublinie wraz z wymianami części zamiennych niezbędnych do naprawy, określonych w załączniku nr 8 i 9 do SIWZ. Kopiarki, o których mowa w niniejszym punkcie wymienione są w dwóch zadaniach (ofertach częściowych). Przez pojęcie Konserwacja- Zamawiający rozumie realizację czynności serwisowych polegających na sprawdzeniu i czyszczeniu elementów, wraz z ewentualną wymianą elementów, mające na celu zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy kserokopiarki: Sprawdzenie dotyczy: skanera i obiektywu zespołu utrwalania, zespołu bębna zespołu wywołującego; Sprawdzenie i czyszczenie dotyczy: elektrody i rolki ładującej, elektrody i rolki transferowej oraz separującej rolek transportu papieru Czyszczenie dotyczy: szyby ekspozycyjnej, odbłyśników i luster, wałka teflonowego i dociskowego, odrywaczy papieru, obudowy kserokopiarki; Przez pojęcie: Naprawa- Zamawiający rozumie serwisowanie kserokopiarek łącznie z dostarczeniem przez wykonawcę w ramach tego serwisu wszystkich materiałów i części zamiennych do miejsca instalacji urządzenia (z wyłączeniem papieru i tonerów); W trakcie wykonywania zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się podjąć czynności naprawy i/lub konserwacji w ciągu maksymalnie 2 godzin roboczych od czasu zgłoszenia usterki faksem jeżeli zgłoszenie nastąpi w godz. 7:15-15:15. W przypadku, gdy Zamawiający wezwie Wykonawcę do dokonania naprawy po godz.15:15, wówczas czas podjęcia naprawy przez Wykonawcę (2 godziny robocze od zgłoszenia) będzie liczony od godz. 7:00 rano dnia następnego. Załącznik nr 8 i 9 do SIWZ stanowi wykaz części zamiennych najczęściej używanych do naprawy kserokopiarek. Jest on przykładowy i stanowi katalog otwarty, gdyż nie można z góry przewidzieć oraz określić ilości i rodzaju naprawianych części. W związku z faktem, że w przedmiotowym postępowaniu występują zamówienia mieszane, na podst. art. 6 ust. 1 Pzp, do udzielenia niniejszego zamówienia stosuje się przepisy dotyczące DOSTAW. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503131003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.umlub.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi w zakresie: przeglądu i konserwacji oraz naprawy urządzeń wielofunkcyjnych i fotokopiarek oraz konserwacji i naprawy komputerów stacjonarnych i przenośnych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, telefaksów, zasilaczy awaryjnych i ploterów
Dodano: 2015-03-10 - Utrzymania ciągłości pracy dzierżawionych urządzeń drukujących
Dodano: 2014-08-08 - Dostawa kserokopiarek wraz ze świadczeniem kompleksowych przeglądów serwisowych w okresie gwarancji dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
Dodano: 2014-03-19 - Konserwacja oraz naprawa kserokopiarek użytkowanych w Prokuraturze Okręgowej w Lublinie oraz w podległych jej Prokuraturach Rejonowych
Dodano: 2013-11-14 - Konserwacja oraz naprawy eksploatacyjne urządzeń do powielania dokumentów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
Dodano: 2013-03-13 - Przegląd, naprawa i konserwacja kserokopiarek, Nr 11/12/N
Dodano: 2012-04-04 - Dostawa kserokopiarek wraz ze świadczeniem kompleksowych przeglądów serwisowych w okresie gwarancji dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
Dodano: 2012-02-07 - Dostawa kserokopiarki wraz ze świadczeniem kompleksowych przeglądów serwisowych w okresie gwarancji dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie.
Dodano: 2011-11-09 - Wykonanie usług serwisowych urządzeń biurowych w Lubelskim Oddziale Regionalnym i podległych Biurach Powiatowych ARiMR
Dodano: 2009-11-10