Przetargi.pl
Naprawy i konserwacje kserokopiarek oraz wymiany części zamiennych niezbędnych do naprawy- umowa na okres trzech lat, nr sprawy UM-ZP-262-89/10

Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 528 88 88 , fax. 81 528 89 18
  • Data zamieszczenia: 2010-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
    Al. Racławickie 1 1
    20-059 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 528 88 88, fax. 81 528 89 18
    REGON: 00028871600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawy i konserwacje kserokopiarek oraz wymiany części zamiennych niezbędnych do naprawy- umowa na okres trzech lat, nr sprawy UM-ZP-262-89/10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są autoryzowane naprawy i konserwacje wszystkich typów kopiarek będących własnością Uniwersytetu Medycznego w Lublinie wraz z wymianami części zamiennych niezbędnych do naprawy, określonych w załączniku nr 8 i 9 do SIWZ. Kopiarki, o których mowa w niniejszym punkcie wymienione są w dwóch zadaniach (ofertach częściowych). Przez pojęcie Konserwacja- Zamawiający rozumie realizację czynności serwisowych polegających na sprawdzeniu i czyszczeniu elementów, wraz z ewentualną wymianą elementów, mające na celu zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy kserokopiarki: Sprawdzenie dotyczy: skanera i obiektywu zespołu utrwalania, zespołu bębna zespołu wywołującego; Sprawdzenie i czyszczenie dotyczy: elektrody i rolki ładującej, elektrody i rolki transferowej oraz separującej rolek transportu papieru Czyszczenie dotyczy: szyby ekspozycyjnej, odbłyśników i luster, wałka teflonowego i dociskowego, odrywaczy papieru, obudowy kserokopiarki; Przez pojęcie: Naprawa- Zamawiający rozumie serwisowanie kserokopiarek łącznie z dostarczeniem przez wykonawcę w ramach tego serwisu wszystkich materiałów i części zamiennych do miejsca instalacji urządzenia (z wyłączeniem papieru i tonerów); W trakcie wykonywania zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się podjąć czynności naprawy i/lub konserwacji w ciągu maksymalnie 2 godzin roboczych od czasu zgłoszenia usterki faksem jeżeli zgłoszenie nastąpi w godz. 7:15-15:15. W przypadku, gdy Zamawiający wezwie Wykonawcę do dokonania naprawy po godz.15:15, wówczas czas podjęcia naprawy przez Wykonawcę (2 godziny robocze od zgłoszenia) będzie liczony od godz. 7:00 rano dnia następnego. Załącznik nr 8 i 9 do SIWZ stanowi wykaz części zamiennych najczęściej używanych do naprawy kserokopiarek. Jest on przykładowy i stanowi katalog otwarty, gdyż nie można z góry przewidzieć oraz określić ilości i rodzaju naprawianych części. W związku z faktem, że w przedmiotowym postępowaniu występują zamówienia mieszane, na podst. art. 6 ust. 1 Pzp, do udzielenia niniejszego zamówienia stosuje się przepisy dotyczące DOSTAW.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503131003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.umlub.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach