34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-111 Rzeszów, Krakowska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
- Data zamieszczenia: 2019-10-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
Krakowska 11 B
35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
REGON: 18069037300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: MON - Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przegląd i konserwacja Systemów Dynamicznego Osuszania Powietrza w jednostkach administrowanych przez 34 WOG - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przegląd i konserwacja Systemów Dynamicznego Osuszania Powietrza w Jednostkach Wojskowych administrowanych przez 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy. 2. Wykonawca zapewni dostęp do stałego źródła zasilania na czas sprawdzenia poprawności działania SDOP. 3. Szczegółowy zakres prac do wykonania w trakcie przeglądu i konserwacji SDOP określono w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wykonawca po wykonaniu prac, zobowiązany jest pozostawić SDOP w stanie całkowitej sprawności technicznej oraz pełnego bezpieczeństwa dla obsługi. W przypadku nieprawidłowego działania urządzeń, spowodowanego stwierdzeniem w trakcie realizacji usługi poważnych awarii, czyli takich, których usunięcie wymaga znaczących nakładów finansowych na części zamienne (inne niż określone w OPZ załącznik nr 2), Wykonawca musi sporządzić Protokół z rzeczywistego stanu technicznego urządzenia, tzw. PzRzSTU oraz kalkulację na wykonanie naprawy, w którym opisze precyzyjnie przyczynę i poda nazwy elementów podlegających wymianie, bądź naprawie. Powyższe czynności należy wykonać niezwłocznie w celu uruchomienia przez Zamawiającego trybu awaryjnego. Termin realizacji dodatkowych czynności ustalony zostanie indywidualnie. 5. Na podstawie PzRzSTU oraz kalkulacji na wykonanie naprawy, w ramach trybu awaryjnego, Wykonawca może otrzymać zlecenie naprawy awaryjnej, dotyczące naprawy lub/i wymiany zepsutych elementów należących do Systemów Dynamicznego Osuszania Powietrza. Zlecenie naprawy awaryjnej Wykonawca musi przyjąć do realizacji w zakresie i o wartości określonej przez Wykonawcę w dokumentach o których mowa w zdaniu poprzedzającym. 6. Podstawą do uruchomienia płatności za wykonane czynności będzie sporządzony Protokół Odbioru, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do umowy, wykonany w 2 (dwóch) egzemplarzach. (w tym: 1egz. dla Wykonawcy, 1egz. dla Zamawiającego), podpisany przez przedstawiciela/li Zamawiającego oraz przedstawiciela/li Wykonawcy. Protokół Odbioru zostanie sporządzony w siedzibie Zamawiającego, po przedstawieniu przez przedstawicieli Wykonawcy protokołów z przeglądu technicznego i konserwacji SDOP. 7. Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę przeglądu i konserwacji wszystkich urządzeń określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załączniku nr 2), najpóźniej w terminie do dnia 29.11.2019r. 8. Przedmiot umowy będzie wykonany na koszt i ryzyko Wykonawcy w obiektach o których mowa w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). 9. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w sposób zgodny z umową i umożliwi każdorazowo przedstawicielom Zamawiającego oraz Użytkownikowi kontrolę nad jej prawidłowym wykonaniem. Wykrycie wad lub usterek po odbiorze nie pozbawia Zamawiającego uprawnień wynikających z zawarcia umowy oraz możliwości dochodzenia od Wykonawcy roszczeń na zasadach ogólnych. 10. Czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia będą wykonywane w godzinach od 8:00 do 14:00 tylko dni robocze (dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i niedziel oraz innych dni ustawowo uznanych za wolne od pracy) lub w innym terminie uzgodnionym z Użytkownikiem. 11. Pracownicy skierowani do realizacji zamówienia zobowiązani są wykonywać swoją pracę samodzielnie, bez uprawnienia do wprowadzania w ramach zastępstwa do ochranianego obiektu osób trzecich. 12. Wykonawca wykona inne czynności konserwacyjne zalecane przez producentów i instalatorów urządzeń 13. Integralną część w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia Projektu umowy, tj. Załącznik nr 5 do SIWZ – w zakresie nieuregulowanym postanowieniami Rozdziału IV SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, formularz kalkulacji ceny ofertowej, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa przedłużenia wsparcia producenta na aktualnie posiadany sprzęt serwerowo-macierzowy oraz system wykonywania kopii zapasowych dla środowiska serwerowego WKW
Dodano: 2023-12-01 - Usługa polegająca na kompleksowej eksploatacji i konserwacji fontanny multimedialnej przy Al. Lubomirskich w Rzeszowie
Dodano: 2023-10-03 - Wykonanie odmulenia rowów wraz ze ścięciem poboczy na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – 2 zadania.
Dodano: 2022-11-09 - „Usługa – przegląd i konserwacja urządzeń elektrycznych na lądowiskach Medavac oraz Maziarnia w Nowej Dębie”
Dodano: 2022-08-22 - Świadczenie usługi transmisji danych systemu monitoringu efektów energetycznych i ekologicznych instalacji kolektorów słonecznych
Dodano: 2021-03-10 - Świadczenie usług serwisu zastępczego instalacji kolektorów słonecznych na prywatnych domach mieszkalnych
Dodano: 2021-03-05 - „Usługa przeglądów technicznych, konserwacji i awaryjnych napraw urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w budynkach Uniwersytetu Rzeszowskiego zlokalizowanych w Rzeszowie przy ul. Pigonia, Warzywnej, Dąbrowskiego, Rejtana, Kopisto, Jałowego, Cichej, Ćwiklińskiej, Zelwerowicza, Grunwaldzkiej, Moniuszki oraz w Weryni”
Dodano: 2020-12-23 - Świadczenie usługi transmisji danych systemu monitoringu efektów energetycznych i ekologicznych instalacji kolektorów słonecznych
Dodano: 2020-12-11 - Świadczenie usług serwisu zastępczego instalacji kolektorów słonecznych na prywatnych domach mieszkalnych
Dodano: 2020-12-11 - Wykonanie odmulenia rowów wraz ze ścięciem poboczy na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Wojewódzkich w Rzeszowie – 8 zadań.
Dodano: 2020-11-13