Gmina Opole Urząd Miasta Opola ogłasza przetarg
- Adres: 45-015 Opole, Rynek-Ratusz
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22 , fax. 0 77 454 98 44
- Data zamieszczenia: 2009-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Opole Urząd Miasta Opola
Rynek-Ratusz
45-015 Opole, woj. opolskie
tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, fax. 0 77 454 98 44
REGON: 00058480500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedszkole Publiczne nr 20- termomodernizacja obiektu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja obiektu w Przedszkolu Publicznym nr 20 w Opolu przy ul. Grudzickiej 48. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na : - ociepleniu stropu, - ociepleniu części dachu, - wymianie drzwi wejściowych, - wymianie stolarki okiennej, - ociepleniu ścian zewnętrznych, - demontażu i montażu instalacji grzewczej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa, Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. W celu potwierdzenia prawa Wykonawcy do ubiegania się o zamówienie publiczne określonego w art. 22 ust. 1 Prawa, Zamawiający na podstawie art. 44 Prawa żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców w/w oświadczenie ma być złożone a) wspólnie w imieniu wszystkich Wykonawców (jeżeli będzie je składał pełnomocnik wówczas pełnomocnictwo musi obejmować nie tylko upoważnienie do występowania w imieniu wszystkich Wykonawców, ale także upoważnienie do występowania w imieniu każdego z Wykonawców z osobna), albo b) przez każdego Wykonawcę odrębnie. Oświadczenie należy złożyć zgodnie z załączonym do specyfikacji wzorem. 1.3. Do oświadczenia należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców dokument wymieniony powyżej 1.3. ma być złożony przez każdego Wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem do wykazu dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości minimum 200.000 zł każda, w których wykonano jednocześnie termomodernizację obiektu, polegającą na dociepleniu ścian i modernizację instalacji grzewczej. Wzór wykazu załączono do SIWZ. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania (na umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca przedstawi oświadczenie w formie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wskaże: - kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, - kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie , - kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie . Wzór wykazu załączono do SIWZ. Zamawiający dopuszcza wykazanie kilku osób, których łączny zakres uprawnień będzie obejmował ww. specjalności. Zamawiający uzna odpowiadające wyżej wymienionym i ważne uprawnienia budowlane w odniesieniu do kierownika budowy i kierowników robót, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, jeżeli będą potwierdzać wymagany zakres. W przypadku wykazania w wykazie osoby lub osób, którymi Wykonawca będzie dysponował w wykonywaniu zamówienia, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie do udostępnienia danej osoby, wystawione przez podmiot udostępniający. Kierownik budowy i kierownicy robót wymienieni w wykazie wraz ze złożeniem uprawnień, mają się wykazać aktualnym w dniu składania oferty wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do kierowania do pracy osób wskazanych w wykazie. W przypadkach losowych wykluczających zatrudnienie osób wskazanych w wykazie, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia osoby o tych samych kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa części budynku szpitalnego polegająca na wydzieleniu pomieszczenia technicznego dla głównej rozdzielni prądu w szpitalu Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku
Dodano: 2016-05-23 - Przebudowa budynku Urzędu Statystycznego w Opolu przy ul. ks. Hugona Kołłątaja 5B - I etap
Dodano: 2016-02-16 - Przebudowa Izby Przyjęć
Dodano: 2015-03-27 - Rozbiórka budynków nr 201, 202, 203, 204 - 02/ZP/2014
Dodano: 2014-06-13 - Przebudowa parkingu przy Cmentarzu Komunalnym w Głubczycach
Dodano: 2013-08-06 - Przebudowa przejścia dla pieszych przy ul. Korfantego w rejonie skrzyżowania z ul. Krakowską z budową sygnalizacji świetlnej wzbudzanej
Dodano: 2012-11-15 - Docieplenie wewnętrznej elewacji dziedzińca przychodni wraz z remontem balkonów przychodni i komina kotłowni w SP ZOZ MSW w Opolu
Dodano: 2012-10-09 - Rozbiórki budynków i wymiana pokrycia dachowego - 2 zadania częściowe. Postępowanie nr: ZP-016/II/ 7/2011/RB
Dodano: 2011-09-28 - Modernizacja Apteki Szpitalnej Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku
Dodano: 2010-10-21 - Rozbiórka budynków (4 obiekty): - kotłownia i paszarnia nr inw. 73-182, - fermy trzody chlewnej nr inw. 77/182, - przybudówka do suszarni i magazynu nr inw. 490/102, - chlewnia macior starych nr inw. 88/182, położonych w Prądach, gm. Koszęcin, pow. lubliniecki, woj. śląskie - GR Prądy (nakaz PINB). Postępowanie nr: ZP-016/II/ 16 /2010/RB
Dodano: 2010-09-07