Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru dla zadania pn . :Budynek mieszkalno-usługowy przy Placu Zgody w Głuchołazach. ( uchwałą Rady Miejskiej w Głuchołazach nr XXXIV-276-09 z dnia 27.05.2009. zmieniono nazwę na Plac Solidarności )

Głuchołaskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Plac Basztowy 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4092631 , fax. 077 4092631
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Głuchołaskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    Plac Basztowy 3 3
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 077 4092631, fax. 077 4092631
    REGON: 53150000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tbs.glucholazy .pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru dla zadania pn . :Budynek mieszkalno-usługowy przy Placu Zgody w Głuchołazach. ( uchwałą Rady Miejskiej w Głuchołazach nr XXXIV-276-09 z dnia 27.05.2009. zmieniono nazwę na Plac Solidarności )
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie obowiązków inspektora nadzoru przy realizacji zadania inwestycyjnego pn: Budynek mieszkalno-usługowy przy Placu Zgody w Głuchołazach zwanego dalej Inwestycją lub Zadaniem Inwestycyjnym określone szczegółowo w umowie stanowiącej załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( w skrócie SIWZ) , a skoncentrowane w dwóch podstawowych zadaniach : 1) wykonanie czynności inspektora nadzoru w trakcie przeprowadzania robót budowlano- montażowych, 2) wykonanie czynności inspektora nadzoru w okresie rękojmi i gwarancji. 2. Do obowiązków Wykonawcy jako Inspektora Nadzoru należy : 1) sprawowanie nadzoru technicznego i finansowego nad realizacją Inwestycji zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( Dz.U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn.zm.) , warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót ze szczególnym uwzględnieniem kontroli jakości robót oraz zgodnie z umową zawartą z Wykonawcą na realizację Inwestycji , 2) sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z projektem technicznym, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami , 3) reprezentowanie interesów Zamawiającego wobec uczestników procesu inwestycyjnego i wypełnianie w imieniu Zamawiającego wszystkich obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów a związanych z realizacją Inwestycji , 4)koordynowanie prac wykonywanych przez Wykonawcę Inwestycji , 5) wnioskowanie do zatwierdzenia przez Zamawiającego uzgodnionych z autorem projektu wszelkich zmian wnoszonych przez uczestników procesu inwestycyjnego oraz sporządzonych przy udziale Zamawiającego protokołów konieczności, 6) w razie potrzeby wzywanie projektanta na budowę, kierowanie do projektanta zastrzeżeń do projektu, zgłoszonych przez Wykonawcę Inwestycji lub Zamawiającego i dokonanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, 7) prowadzenie narad roboczych na terenie budowy Inwestycji i ich pisemne dokumentowanie , kontrola realizacji ustaleń z tych narad, 8) systematyczne monitorowanie Zamawiającego o postępie robót poprzez składanie pisemnych cotygodniowych raportów , które zawierać będą między innymi stan zaawansowania robót , pojawiające się trudności w realizacji budowy, 9) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, 10) uzyskanie wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego i udział w uzyskaniu ostatecznej (w administracyjnym toku instancji) bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Inwestycji, 11) dokonywanie przy udziale Zamawiającego czynności odbiorów przewidzianych w umowie z Wykonawcą. W ramach tych czynności Inspektor Nadzoru zobowiązuje się do : a) stwierdzenia gotowości do odbioru, b) przeprowadzenia przy udziale Inwestora odbiorów robót częściowych, odbioru końcowego oraz ostatecznego wraz z przekazaniem przedmiotu umowy Zamawiającemu lub wskazanemu przez niego użytkownikowi. Inspektor Nadzoru potwierdza przyjęcie zgłoszenia wykonania określonego elementu robót w terminie 5 dni od daty przedstawienia Zamawiającemu wpisu zgłoszenia o jego gotowości do odbioru. c) egzekwowanie od Wykonawcy Inwestycji i przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru wraz z załącznikami, certyfikatów, atestów oraz pełnej dokumentacji powykonawczej, d) skompletowania i przekazania Zamawiającemu instrukcji obsługi i eksploatacji instalacji oraz urządzeń zamontowanych w ramach Inwestycji, e) dokonywanie czynności sprawdzania wycen i kalkulacji robót przedłożonych do oferty przez Wykonawcę Inwestycji i zgodności z harmonogramem robót dotyczących realizacji Inwestycji , f) udział w kontrolach przeprowadzanych na terenie budowy przez instytucje do tego upoważnione , g) uczestniczenie przy przeprowadzaniu wszystkich prób , pomiarów i sprawdzeń , h) sporządzanie wniosku do Zamawiającego o zapłatę kary przez Wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy , 12) sprawdzanie i zatwierdzanie w terminie 7 dni od dnia dostarczenia faktur Wykonawcy Inwestycji, a także dokumentów, które będą załącznikami do tych faktur (w tym protokołów odbioru) pod względem merytorycznym oraz rachunkowym, 13) przygotowanie materiałów do odbioru końcowego Inwestycji, powiadomienie uczestników procesu inwestycyjnego o terminie odbioru końcowego Inwestycji oraz dokonanie odbioru końcowego Inwestycji, 14) występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i przed sądami, w sprawach wynikających z realizacji Inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw, 15) organizowanie i uczestniczenie w okresie gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty budowlane , w przeglądach gwarancyjnych wynikających z umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą Inwestycji ; do dnia upływu terminu gwarancji jakości Inspektor Nadzoru powinien być dostępny na każde żądanie Zamawiającego, 16) sporządzanie dokumentacji z przeglądu gwarancyjnego obejmującej : wykaz usterek i wad , podanie zaleceń odnośnie ich usunięcia oraz sporządzanie wezwań do usunięcia usterek i wad w okresie gwarancji i jakości , 17) dokonywanie odbioru robót realizowanych przez Wykonawcę Inwestycji w wykonaniu gwarancji jakości lub uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady , w tym w szczególności sprawdzanie poprawności usunięcia usterek i wad stwierdzonych podczas przeglądów gwarancyjnych , a nadto sporządzanie dokumentacji odbioru w-w robót , w tym zwłaszcza protokołów odbioru , 18) podejmowanie innych racjonalnych działań nie wymienionych powyżej , które zabezpieczać będą interes Zamawiającego i przyczynią się do sprawnego oraz prawidłowego funkcjonowania zrealizowanej Inwestycji. 3. Nadzór dotyczy branży : a) konstrukcyjno-budowlanej , b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacji sanitarnych ( wod, kan.,gaz. i c.o.) , c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych instalacji elektrycznej , d) budowy dróg. 4.Zakres rzeczowy nadzoru dotyczy realizacji Inwestycji pn: Budynek mieszkalno-usługowy przy Placu Zgody w Głuchołazach . Jest to budynek wolnostojący mieszkalno-usługowy , trzykondygnacyjny , o konstrukcji mieszanej o pow, 1987,25 m2 , kubaturze 8 310 m3 wraz z niezbędnym wyposażeniem technicznym oraz zagospodarowaniem terenu wokół budynku ( m.in.: powierzchnia jezdni - 413,80 m2 , powierzchnia chodników - 97,70 m2 , powierzchnia terenu zielonego - 163,40 m2 , parking na 18 miejsc postojowych). Projektowany obiekt obejmuje lokal użytkowy nr 1 o pow. 877,09 m2 i lokal użytkowy nr 2 o pow. 43,58 m2 na parterze oraz dwie kondygnacje z mieszkaniami w ilości 13 sztuk powyżej parteru . Łączna powierzchnia mieszkań wynosi 936,65 m2 netto. Budynek będzie wyposażony w : a) wewnętrzną instalację wodociągową i kanalizacyjną , b) wewnętrzną instalację elektryczną , c) wewnętrzną instalację telefoniczną , d) instalację domofonową , e) orurowanie dla instalacji TV i internetu , f) wewnętrzną instalację gazową , g) instalację oświetlenia zewnętrznego; h) przyłącza instalacji gazowej i elektrycznej , i) wentylacji naturalnej , j) instalację c.o. zasilaną z indywidualnych kotłów gazowych w mieszkaniach k) instalację odgromową , Konieczne będzie również wykonanie kanalizacji deszczowej. W lokalu użytkowym nr 1 nie będą wykonane instalacje wewnętrzne : wodna, kanalizacyjna , c.o., elektryczna oraz instalacja wentylacji .Wykonane będą w tym lokalu użytkowym przejścia przez stropy i dach dla wentylacji . Dla lokalu użytkowego nr 1 będą wykonane przyłącza instalacji : wodnej , kanalizacyjnej , gazowej, elektrycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział : 1. wyłącznie Wykonawcy spełniający wymogi Art. 22 pkt 1 i nie są wykluczeni na podstawie Art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymogi SIWZ . 2. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie , oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : a) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, nadzorował budowę minimum jednego nowego obiektu mieszkalno-usługowego o pow. min. 1900 m2 i kubaturze min. 8 000 m3 , b) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami do wykonania niniejszego zamówienia , tj. posiadającą lub posiadającymi potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie nadzorowania robotami budowlanym w specjalności : - konstrukcyjno-budowlanej , - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - budowy dróg . 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą niż 100 000zł PLN ( sto tysięcy zł). Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia); nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy spełniający wymogi Art. 22 pkt 1 i nie są wykluczeni na podstawie Art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymogi SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przedstawią : 1. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące Art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3,4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych , 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. Wykaz wykonanych usług nadzorowania w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dotyczących budowy minimum jednego nowego obiektu mieszkalno-usługowego o pow. min. 1900 m2 i kubaturze min. 8 000 m3 , z podaniem powierzchni użytkowej budynku , rodzaju technologii wykonania, wyposażenie w instalacje oraz daty i terminu wykonania usług nadzoru. 4. Dokumenty potwierdzające, że usługa nadzorowania o których mowa w pkt. 3 została wykonana należycie ( np. referencje) . 5 .Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca( załącznik nr 3 do SIWZ) i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i ich wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , w branży : 1) konstrukcyjno-budowlanej 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacji sanitarnych ( wod, kan.,gaz. i c.o.) , 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych instalacji elektrycznej , 4) budowy dróg. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 7. Uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłaceniu obowiązkowych składek np. zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 8. Polisę , a w przypadku jej braku inne dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , na kwotę co najmniej 100 000 zł ( sto tysięcy zł). 9.W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn.zm.). W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców dokumenty wymienione w punkcie 1,2 i muszą osobno złożyć wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia. Dopuszcza się możliwość złożenia wspólnego oświadczenia z art. 22 i 24 ustawy -Prawo zamówień publicznych( załącznik nr 2 ) , pod warunkiem , iż oświadczenie to zostanie podpisane w imieniu wszystkich podmiotów występujących wspólnie lub przez wszystkie podmioty składające ofertę wspólną. Wspólnie Wykonawcy tworzący jeden podmiot mogą złożyć dokumenty wymienione w pkt od 3 do 7 . Wspólne złożenie dokumentów, o którym mowa powyżej, prowadzić ma do udowodnienia spełniania warunków udziału w postępowaniu, postawionych w SIWZ (wystarczające będzie, jeżeli dokumenty te złoży tylko jeden z Wykonawców wspólnie składających ofertę, o ile potwierdzać to będzie spełnianie warunków udziału w postępowaniu postawionych w SIWZ) Wymienione dokumenty w pkt. 2,3,4,7,8 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, osobę działającą w jego imieniu zgodnie z przedstawionym pełnomocnictwem. - Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą. 1.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń-na formularzu oferty-załącznik nr 1. 2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. -Odstępstwo co do niektórych dokumentów, w przypadku składania oferty przez Wykonawcę, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: - rozdział XI .2) pkt 9 SIWZ - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których wyżej mowa, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1. niniejszego rozdziału,zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis znajdujący się w pkt 3.1. niniejszego rozdziału, odnoszący się do aktualności dokumentów, stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tbs.glucholazy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach