Przetargi.pl
Przedstawiciel handlowy

Sadecki Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Węgierska 146
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4429110 , fax. 018 4429984
  • Data zamieszczenia: 2013-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sadecki Urząd Pracy
    ul. Węgierska 146 146
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4429110, fax. 018 4429984
    REGON: 49202507100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sup.nowysacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedstawiciel handlowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Przedstawiciel handlowy dla 10 osób bezrobotnych w ramach jednej edycji kursowej. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do roli profesjonalnych przedstawicieli handlowych. 3. Poprzez przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia rozumie się w szczególności obowiązki Wykonawcy obejmujące: a) Opracowanie programu szkolenia w oparciu o przedstawiony poniżej zakres przedmiotowy, który stanowi minimum programowe: 1) Rola i zadania przedstawiciela handlowego. Przedstawiciel handlowy: kto to taki? (porównanie sprzedawcy i przedstawiciela handlowego, zakres pracy przedstawiciela handlowego). Cechy idealnego przedstawiciela handlowego(cechy zawodowe, nastawienie życiowe, wygląd, zachowanie). Konieczna postawa życiowa przedstawiciela handlowego (radość życia, pewność siebie, optymizm i pozytywne myślenie, zdeterminowanie na sukces). Radzenie sobie ze stresem i zniechęceniem w pracy (stres i jego rodzaje, rozpoznawanie stresu, techniki relaksacji psychicznej, racjonalny odpoczynek, mobilizowanie się do pracy po porażce). 2) Skuteczne techniki sprzedaży. Pojęcie i rodzaje sprzedaży. Pojawienie się klienta (budowanie wizerunku handlowca, sympatii, wiarygodności i zaufania, mowa ciała pomagająca w kontaktach przedstawiciela handlowego z klientami, etapy w rozmowie sprzedaży, zachowanie handlowca w pierwszych minutach rozmowy z klientem). Obiekcje i pytania klientów (odpowiadanie na pytania i odpieranie obiekcji klientów, obsługa trudnych klientów, postępowanie w sytuacji reklamacji). Sprzedaż towarów lub usług (rozmowa o cenach i obrona cen, technika akceptowania korzyści, techniki skutecznego targowania się sprzedawcy z klientami, przyspieszanie decyzji klienta o zakupie, odczytywanie sygnałów gotowości klienta do zakupu, właściwe zachowanie handlowca w końcowej fazie sprzedaży). 3) Organizacja pracy handlowca. Podział rynku na segmenty (określenie najlepszych kryteriów segmentowania rynku, potrzeby i motywy działania segmentów, ocena atrakcyjności segmentów rynkowych). Przewaga konkurencyjna oferty handlowej (ocena oferty na tle konkurencji, czynniki wyróżniające własną ofertę, czynniki oferty na które klienci zwracają uwagę). Opracowanie planów handlowych (określenie celów i zadań przedstawiciela handlowego, wyznaczanie priorytetów przedstawiciela handlowego, harmonogram aktywności przedstawiciela handlowego). Zarządzanie czasem handlowca (wykorzystanie czasu pracy handlowca, pisemne rozplanowanie aktywności zawodowej handlowca, metody analizy skuteczności własnej pracy). 4) Negocjacje handlowe. Negocjacje handlowe - faza przygotowań (przygotowanie się do negocjacji handlowych, określenie celów do uzyskania, ocena ryzyka i konsekwencji niepowodzenia, ocena możliwości i oczekiwań przeciwnika, określenie planu rozmowy z drugą stroną, wybór miejsca i osób do przeprowadzenia negocjacji handlowych). Negocjacje handlowe - faza rozpoczęcia negocjacji (podstawowe zasady budowania siły w negocjacjach handlowych, budowanie wizerunku silnego negocjatora, tworzenie korzystnej atmosfery w negocjacjach handlowych). Negocjacje handlowe - faza zasadniczych rozmów (sztuka kierowania rozmową w negocjacjach handlowych, wywieranie wpływu i obrona przed manipulacjami, sztuka przekonywania w negocjacjach handlowych, skuteczne negocjacje handlowe z klientami o silnej pozycji, negocjowanie warunków cenowych). Negocjacje handlowe - faza końcowa (finalizowanie negocjacji handlowych, sygnały o gotowości do podpisania umowy, postępowanie gdy negocjacje handlowe kończą się sukcesem, postępowanie gdy negocjacje handlowe kończą się niepowodzeniem). Utrzymywanie kontaktu z klientem po sprzedaży (formy i sposoby podtrzymywania kontaktu z klientem, przyjaźń z klientem jako podstawa długotrwałej sprzedaży, sposoby zaprzyjaźnienia się z klientem). Przeprowadzenie negocjacji handlowych z odgrywaniem ról przez każdego uczestnika szkolenia. 5) Prezentacja handlowa. Charakterystyka klientów obecnych na prezentacji (planowana ilość osób, przekonania, postawy i wartości klientów). Przygotowanie prezentacji handlowej (dobór właściwych argumentów handlowych, określenie struktury prezentacji, czynniki wzmacniające prezentacje, opracowanie prezentacji i przygotowanie pomocy sprzedażowych). Przeprowadzenie prezentacji handlowej (ubiór oraz dodatki wzmacniające wizerunek osoby reprezentującej, mowa ciała podczas prezentacji publicznej, kontakt mówcy z publicznością, głos podczas prezentacji publicznych, odpowiadanie na pytania publiczności. Przeprowadzenie prezentacji handlowej przez każdego uczestnika szkolenia, odtwarzanie nagranych prezentacji oraz omówienie. 6) Ćwiczenia na programach komputerowych do fakturowania. Program szkolenia musi być sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010 r. nr 177, poz. 1193 z późn. zm.) według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. b) Wskazanie miejsca (lokalizacji) zajęć. c) Zapewnienie sali dydaktycznej przystosowanej do wielkości 10 osobowej grupy oraz rodzaju prowadzonych zajęć (wykłady, zajęcia praktyczne). d) Zapewnienie niezbędnego sprzętu umożliwiającego sprawne prowadzenie szkolenia (tj. rzutnika, notebook/komputera, flipcharta itp.), niezbędnych mebli biurowych (stoły, krzesła) sprzęt do nagrywania i odtwarzania prezentacji przygotowanych przez uczestników szkolenia oraz 10 stanowisk komputerowych z programami do fakturowania. e) Przeprowadzenie szkolenia oraz wydanie dla każdego uczestnika szkolenia zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia. f) Prowadzenie dokumentacji kursu tj.: dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia; protokołu i karty ocen z okresowych sprawdzianów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone; rejestru wydawanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia. ankiet oceny szkolenia dla uczestników i absolwentów szkolenia. g) Ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem osoby, które: nie posiadają prawa do stypendium szkoleniowego Wykaz osób, które należy objąć w/w ubezpieczeniem na czas trwania całego szkolenia Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy najpóźniej do dnia rozpoczęcia szkolenia. kontynuują szkolenie po podjęciu zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej. Koszt ewentualnego ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków należy uwzględnić przy obliczaniu kosztów szkolenia. h) Zapewnienie dwóch przerw kawowych (zimne i gorące napoje, drobny poczęstunek).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług (np. ISO, akredytacja zgodna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.nowysacz.ibip.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach