Przetargi.pl
Przedsiębiorczość

Sadecki Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Węgierska 146
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4429110 , fax. 018 4429984
  • Data zamieszczenia: 2012-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sadecki Urząd Pracy
    ul. Węgierska 146 146
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4429110, fax. 018 4429984
    REGON: 49202507100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sup.nowysacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedsiębiorczość
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Przedsiębiorczość dla 40 osób bezrobotnych w ramach II edycji kursowych. I edycja w październiku 2012 r. (20 osób w podziale na dwie grupy 10-cio osobowe), II edycja w kwietniu 2013 r. (20 osób w podziale na dwie grupy 10-cio osobowe). 2. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do samodzielnego rozpoczęcia i prowadzenia działalności gospodarczej oraz do prawidłowego sporządzenia obowiązującego w Sądeckim Urzędzie Pracy Wniosku o przyznanie jednorazowo środków finansowych na podjęcie działalności gospodarczej. 3. Szkolenie stanowi wsparcie szkoleniowo-doradcze dla uczestników projektu pn. Nowy Sącz - Nowa firma współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 6.2 PO KL. 4. Poprzez przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia rozumie się w szczególności obowiązki Wykonawcy obejmujące: a) Opracowanie programu szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010 r. nr 177, poz. 1193 z późn. zm.) według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Program szkolenia musi zawierać wymienione poniżej tematy zajęć edukacyjnych i treści szkolenia w ramach poszczególnych zajęć edukacyjnych w określonej ilości godzin: A. MODUŁ SZKOLENIOWY (40 godz.), w tym: 1) Ogólne zasady prowadzenia działalności gospodarczej (7 godzin): Podstawy prawne funkcjonowania firmy (ustawa o swobodzie działalności gospodarczej), Formy prowadzenia działalności gospodarczej, ABC rejestrowania firmy, Elementy prawa pracy i Kodeksu Cywilnego - rodzaje umów. 2) Własna firma - planowanie i strategia (5 godzin): Podstawowe elementy analizy strategicznej, Pomysł na własną działalność gospodarczą oraz jego analiza w oparciu o analizę SWOT/SMART, Instytucje wspierające małe i średnie firmy, Źródła finansowania - sposoby wyszukiwania informacji, Zasady i warunki przyznawania jednorazowych środków na podjecie działalności gospodarczej w oparciu o ustawę o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i przepisy wykonawcze oraz aktualny Regulamin przyznawania jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej w Sądeckim Urzędzie Pracy. 3) Elementy komunikacji interpersonalnej (5 godzin): Predyspozycje przedsiębiorcy, Negocjacje biznesowe, 4) Budowanie wizerunku firmy (5 godzin): Elementy promocji i marketingu. 5) Ramy prowadzonej działalności gospodarczej (15 godzin): Koszty prowadzenia działalności (w tym ubezpieczenia), Formy i rodzaje opodatkowania, Obiekty i pomieszczenia pracy, Dokumentacja firmy. 6) Ryzyko i odpowiedzialność z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej (3 godziny) B. MODUŁ DORADCZY z zakresu tworzenia biznes planu (20 godz.), w tym: 1) Doradztwo grupowe (15 godz.): Tworzenie biznes planu na podstawie obowiązującego w Sądeckim Urzędzie Pracy Wniosku o przyznanie jednorazowo środków finansowych na podjęcie działalności gospodarczej. 2) Doradztwo indywidualne (5 godz./osobę): Konsultacja biznes planów uczestników szkolenia. b) Wskazanie miejsca (lokalizacji) zajęć. c) Zapewnienie dwóch sal dydaktycznych przystosowanych do wielkości 10 osobowej grupy. d) Zapewnienie niezbędnego sprzętu umożliwiającego sprawne prowadzenie szkolenia (rzutnika, notebook/komputera, flipcharta itp.), niezbędnych mebli biurowych (stoły, krzesła). e) Przeprowadzenie szkolenia zgodnie z opracowanym programem oraz wydanie dla każdego uczestnika szkolenia zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji oraz certyfikatu (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym) zgodnego z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.efs.gov.pl/zpfe/Strony/zasady.aspx lub http://www.pokl.wup-krakow.pl/index.php/promocja-oznakowanie-projektow.html f) Prowadzenie dokumentacji kursu tj.: dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia; protokołu i karty ocen z okresowych sprawdzianów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone; rejestru wydawanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia. ankiet oceny szkolenia dla uczestników i absolwentów szkolenia. g) Ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem osoby, które: w okresie szkolenia nie posiadają ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków z tytułu posiadania prawa do stypendium szkoleniowego. Wykaz osób, które należy objąć w/w ubezpieczeniem na czas trwania całego szkolenia Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy najpóźniej do dnia rozpoczęcia szkolenia. kontynuują szkolenie po podjęciu zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej. Koszt ewentualnego ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków należy uwzględnić przy obliczaniu kosztów szkolenia. h) Zapewnienie dwóch przerw kawowych (zimne i gorące napoje, poczęstunek). 5. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) Miejsce realizacji szkolenia: Miasto Nowy Sącz. b) Czas trwania szkolenia - maksymalnie 10 dni roboczych. c) Liczba godzin szkoleniowych wynosi 40 godzin zegarowych oraz 15 godzin doradztwa grupowego dla każdej 10 osobowej grupy szkoleniowej a także 5 godzin indywidualnych konsultacji dla każdego uczestnika szkolenia (łącznie każda osoba szkolona będzie miała 60 godzin zegarowych szkolenia). Liczba godzin zajęć w tygodniu obejmuje przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych, dziennie nie może przekraczać 8 godzin zegarowych. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut (długość przerw może być ustalona elastycznie). Zajęcia teoretyczne i praktyczne trwają w układzie poniedziałek - piątek w godzinach od 8.00 maksymalnie do 17.00. d) Wykonawca musi zapewnić materiały dydaktyczne dla każdego uczestnika szkolenia (obowiązkowo w formie papierowej, a w przypadku posiadania materiałów w formie elektronicznej również w tej formie) oraz przekazać komplet materiałów wydawanych kursantom dla SUP (forma papierowa lub CD). Materiały szkoleniowe zostaną oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http:www.efs.gov.pl/zpfe/Strony/zasady.aspx lub http:www.pokl.wup-krakow.pl/index.php/promocja-oznakowanie-projektow.html e) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi przestrzegać przepisów BHP i ppoż. f) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) Wykonawca może przetwarzać dane osobowe uczestników szkolenia wyłącznie w zakresie i celu niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń z zakresu objętego przedmiotem zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.nowysacz.ibip.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach