Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie robót dekarskich na budynku dydaktycznym Szkoły Podstawowej nr 1 w Ostrowie Wielkopolskim.

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2014-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie robót dekarskich na budynku dydaktycznym Szkoły Podstawowej nr 1 w Ostrowie Wielkopolskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie robót dekarskich na budynku dydaktycznym Szkoły Podstawowej nr 1 w Ostrowie Wielkopolskim. I. Miejsce wykonywania robót:ul. Partyzancka 15 w Ostrowie Wielkopolskim. II. Zakres robót obejmuje: 1. Demontaż instalacji odgromowej na dachach o powierzchni ok. 1240 m2. 2. Naprawa pokrycia dachów. 3. Wykonanie i montaż opierzeń z blachy tytanowo cynkowej o grubości minimalnej 0,70 mm dachu, daszków nad wejściami oraz kominów o powierzchni sumarycznej opierzeń wynoszącej ok. 105,00 m2. 4. Krycie dachu, daszków nad wejściami i kominów papą termozgrzewalną wierzchniego krycia o grubości minimum 4,4 mm, zachowującą elastyczność do - 20 C na powierzchni około 1250 m2. 5. Montaż instalacji odgromowej wykonanej z nowego pręta stalowego ocynkowanego o średnicy fi 8 mm na dachu o powierzchni około 1240 m2 ze zwodami. 6. Pomiary instalacji odgromowej. 7. Wykonanie i montaż wyłazu dachowego na otworze o wymiarach w świetle 1,15 mx0,95 m. Przedmiot zamówienia został opisany także w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót: wykonania obróbek blacharskich z pokryciem dachu papą termozgrzewalną (branża budowlana) oraz wykonania ochrony odgromowej (branża elektryczna). Dołączono przedmiar robót, który należy traktować jako pomocniczy oraz zdjęcie lotnicze pokazujące lokalizację robót ( plan sytuacyjny). III. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 2. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca we własnym zakresie wygrodzi oraz zapewni ochronę placu budowy i znajdującego się na nim mienia. 4. Wykonawca do dnia odbioru końcowego dostarczy atesty, certyfikaty bądź deklaracje zgodności wbudowanych materiałów oraz protokół z pomiarów instalacji odgromowej. IV Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Plan sytuacyjny - załącznik nr 9, 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 10, 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - ochrona odgromowa - załącznik nr 11, 4. Przedmiar robót - pomocniczo - załącznik nr 12. UWAGA! Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę na podstawie dokumentów określonych w pkt 3.5.1. - 3.5.3. SIWZ stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 1.500,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/cache/15//1124/1216/6353/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach