Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń węzła sanitarnego w pomieszczeniach Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Opolu, zlokalizowanego na I piętrze budynku przy ulicy Ozimskiej 19 w Opolu.

Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-057 Opole, ul. Ozimska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4414415 , fax. 077 4414416
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu
    ul. Ozimska
    45-057 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4414415, fax. 077 4414416
    REGON: 53150262100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.winb.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń węzła sanitarnego w pomieszczeniach Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Opolu, zlokalizowanego na I piętrze budynku przy ulicy Ozimskiej 19 w Opolu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1) rozbiórkę podkładów i posadzek z płytek terakotowych, 2) rozbiórkę ścianek działowych z materiałów ceramicznych grubości 6,5 cm z tynkami i okładzinami z płytek, 3) rozbiórkę ościeżnic stalowych i skrzydeł drzwiowych, 4) częściowy demontaż podejść oraz instalacji wody i kanalizacji, 5) demontaż umywalek, pisuarów, misek ustępowych, zaworów czerpalnych, baterii, 6) wykonanie podejść dopływowych i odpływowych, 7) wymianę wpustu podłogowego żeliwnego na PCV, 8) montaż licznika wody zimnej JS 15 z zaworami kulowymi odcinającymi, 9) wymianę grzejników c.o. TA1 na grzejniki typu C 22 o wymiarach 450 x 600 mm wraz z zaworami termoregulacyjnymi i rurami przyłączeniowymi, 10) montaż anemostatów nawiewnych ? 160 mm w węźle damskim i męskim, 11) wymianę instalacji elektrycznej gniazdkowej i oświetleniowej, 12) montaż osprzętu elektrycznego oświetleniowego i gniazdkowego o stopniu ochrony IP 55, 13) montaż wentylatorów kanałowych wywiewnych o wydajności 100 m3/h i 125 m3/h do przwodów wentylacyjnych kanałowych, 14) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych z folii płynnej z podkładami i posadzką z płytek gresowych o klasie antypoślizgowej R=11,wg projektu aranżacji, 15) montaż w węźle sanitarnym męskim ścianek LTT grubości 24 mm z drzwiami uchylnymi dostawa, 16) licowanie ścian płytkami na klej na wysokość 260 cm od posadzek wg projektu aranżacji, 17) malowanie tynków wewnętrznych farbami akrylowymi, 18) montaż w węźle sanitarnym damskim ścianki działowej grubości 100 mm, z płyt wodoodpornych GKF grubości 12,5 mm, 19) montaż drzwi wejściowych, w sanitariatach o szerokości 90 cm w świetle ościeżnicy wraz z ościeżnicami drewnianymi, nawiewem dolnym o powierzchni czynnej min. 220 cm2, drzwi w części przeznaczonych dla korzystania przez osoby niepełnosprawne należy zabezpieczyć przed uszkodzeniami od wózka, poprzez obicie krawędzi blachą od dołu do wys. 80,0 xm i szer. 10,0 cm po każdej stronie skrzydła drzwiowego, 20) montaż sufitu podwieszanego z płyt wodoodpornych GKF grubości 12,5 mm z wypełnieniem wełną mineralną grubości 10 cm na wysokości 260 cm od posadzki w stanie wykończeniowym, 21) osłonę rury kanalizacyjnej w węźle sanitarnym damskim płyt wodoodpornych GKF grubości 12,5 mm z wypełnieniem wełną mineralną grubości min. 10 cm, 22) montaż w węźle sanitarnym damskim miski ustępowej na stelażu podtynkowym pod zabudowę z płyt gipsowych. Spłuczka podtynkowa uruchomiana z przodu, spłukiwanie dwudzielne z możliwością regulacji 3/6 litra, oraz umywalki, poręczy stałych i uchylnych ze stali nierdzewnej na potrzeby korzystania przez osoby niepełnosprawne, 23) montaż w węźle sanitarnym męskim miski ustępowej na stelażu podtynkowym pod zabudowę z płyt gipsowych. Spłuczka podtynkowa uruchomiana z przodu, spłukiwanie dwudzielne z możliwością regulacji 3/6 litra i pisuarów na stelażu podtynkowym pod zabudowę z płyt gipsowych, oraz umywalki, 24) izolację termiczną przewodów wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji izolacją grubości 20 mm, 25) montaż suszarek do rąk, pojemników na papier toaletowy, ręczniki, mydło, pojemnika na odpady szczotek klozetowych, 26) wywóz na składowisko odpadów z rozbiórki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1.500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych) należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, żądaną kwotę należy wpłacić przelewem na konto depozytowe Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Opolu, w NBP O/Okręgowy Opole nr konta 65101014010005921391200000 z dopiskiem Wadium w przetargu na wymianę stolarki okiennej w WINB w Opolu. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu wykonawca powinien dołączyć do oferty (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy zgodnie z zapisami rejestru handlowego lub wypisu z ewidencji działalności gospodarczej). Informacje o zwrocie wadium: Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: -upłynie termin związania ofertą, -zawarta zostanie umowa w sprawie zamówienia publicznego i wniesione zostanie zabezpieczenie należytego wykonania umowy, -Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wniesienia, lub na pisemny wniosek wykonawcy: -który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert, -który zostanie wykluczony z postępowania, -którego oferta zostanie odrzucona. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art 46 ust. 2 pkt 2 i 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenie rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Przypadki utraty wadium: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia oferty sporządzonej w języku polskim, zawierającej wszystkie oświadczenia i załączniki wymienione w punkcie 14 Opis sposobu przygotowywania ofert. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie W wykazie należy zaznaczyć wykonanie robót (minimum jednej) polegających na remoncie sanitariatów potwierdzonych referencjami wystawionymi przez Inwestorów lub protokołem odbioru itp. 2) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (dotyczy także podwykonawców). W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zgodnie z art. 23 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do każdego z Wykonawców. Każdy z Wykonawców działających wspólnie składa dokument wymieniony w punkcie 9.2, podpunkt 1) SIWZ. Powyższe dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy zgodnie z zapisami KRS lub wypisu z ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.winb.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach