Przetargi.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie serwerów oraz sprzętu komputerowego i dodatkowego do KP PSP w Namysłowie

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, pl. Powstańców Śląskich 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4106775 , fax. 077 4106775
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
    pl. Powstańców Śląskich 3 3
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 077 4106775, fax. 077 4106775
    REGON: 53141959300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i uruchomienie serwerów oraz sprzętu komputerowego i dodatkowego do KP PSP w Namysłowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie serwerów oraz sprzętu komputerowego i dodatkowego. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie 1: dostawę, montaż, uruchomienie serwerów - serwer SWD - 1 szt., - serwer archiwizacyjny - 1 szt., - serwer dostępowy - 1 szt., - serwer aplikacyjny - 1 szt., - konsola KVM - 2 szt., - szafa teleinformatyczna - 1 szt. - zarządzany przełącznik pakietów - 2 szt. Zadanie 2: dostawę, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego i dodatkowego - zestawy komputerowe - 4 szt. - laptop - 1 szt., - UPS - 1szt., - rejestrator rozmów - 1 szt. - radiotelefon bazowy - 4 szt., - ruchome terminale transmisji danych - 5 szt., - zestaw sprzętu do nagłośnienia sali - 1 kpl. - telewizor z uchwytem ściennym - 1 szt., - nagrywarka DVD z dyskiem twardym - 1 szt., - rzutnik multimedialny z uchwytem syfitowym -2 szt., - ekran projekcyjny na statywie - 1 szt. Wspólny Słownik Zamówień - CPV: Główny przedmiot: 48.82.00.00-2 (Serwery) Przedmioty dodatkowe: 30.20.00.00-1 (Urządzenia komputerowe); 45.31.23.30-9 (Montaż anten radiowych); 48.00.00.00-8 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne); 51.00.00.00-9 (Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)); 72.26.00.00-6 (Usługi w zakresie oprogramowania). 32.00.00.00-3 (Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny). Minimalne parametry urządzeń podano w wymaganiach technicznych będących załącznikami do SIWZ. Oferowane przez wykonawcę urządzenia muszą odpowiadać minimalnym parametrom i nie mogą być one gorsze jakościowo. W wymaganiach technicznych Zamawiający szczegółowo określił swoje potrzeby. Wykonawca w ofercie musi zaproponować sprzęt fabrycznie nowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2009, który będzie posiadał wszystkie elementy wymienione w wymaganiach technicznych, a jego parametry techniczne i jakościowe będą na poziomie lub lepsze od podanych. Oferowany sprzęt musi zawierać wszystkie elementy startowe i być gotowy do pracy. Nie spełnienie wymaganych parametrów i warunków spowoduje odrzucenie oferty. Do oferty należy dołączyć firmowe materiały i informacje z parametrami technicznymi. Dopuszcza się składanie ofert częściowych - liczba zadań 2. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów w obrębie danego zadania zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: KP PSP w Namysłowie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 3000.00 PLN; zadanie nr 2 - 2000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami), posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy wniosą wadium, którzy złożą ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikujący przedmiotu zamówienia określonego przez zamawiającego w SIWZ, którzy zagwarantują termin płatności do 14 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu, którzy podpiszą umowę zgodną z niniejszą SIWZ, a także zgodną z ofertą przetargową, którzy zagwarantują wynagrodzenie ryczałtowe, przygotują ofertę zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ, którzy udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy sporządzą ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisaną przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą ofertę dostarczoną w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzoną informacjami zawartymi w SIWZ, którzy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, którzy zagwarantują okres gwarancji zgodny z zapisami zawartymi w wymaganiach technicznych, którzy zaoferują urządzenia posiadające wymagane certyfikaty i atesty.Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia we wniosku. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia - nie spełnia)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. dokument wniesienia wadium; 5. cennik - zadanie nr 1*; 6. cennik - zadanie nr 2*; 7. oświadczenie w sprawie wymaganych certyfikatów i atestów dla oferowanych urządzeń; 8. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę*; 9. opisy lub fotografie - materiały firmowe i informacje z parametrami technicznymi, karty katalogowe oferowanych urządzeń

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach