Przetargi.pl
Przebudowa części budynku Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Opolskiego przy ul. Ozimskiej 46a w Opolu

Uniwersytet Opolski ogłasza przetarg

  • Adres: 45-040 Opole, Pl. Kopernika 11A
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 5 415977 , fax. 077 5415930
  • Data zamieszczenia: 2014-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Opolski
    Pl. Kopernika 11A 11A
    45-040 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 5 415977, fax. 077 5415930
    REGON: 00000138200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części budynku Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Opolskiego przy ul. Ozimskiej 46a w Opolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa części budynku Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Opolskiego - przy ul. Ozimskiej 46a w Opolu. 1. Zakres zamówienia obejmuje dwa zadania: 1.1 Zadanie nr 1. (finansowane ze środków UE) Termomodernizacja i montaż odnawialnych źródeł energii - budynek Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Opolskiego przy ul. Ozimskiej 46a w Opolu zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym i projektem przebudowy instalacji co i wentylacji, zadanie obejmuje: wymianę instalacji co w całym obiekcie składającym się z dwóch budynków głównego od ulicy i przybudówki od tyłu i wykonanie nowej instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej wraz ze związanym zakresem budowlanym (konstrukcja wsporcza pod centrale, obudowa kanałów, itp.) zgodnie z załączonym projektem, Etapowanie zadania nr 1: Etap I - opracowanie projektu: termomodernizacji obiektu: i kompleksowej instalacji zasilanej z solarów hybrydowych zgodnie z p f-u Etap II - wykonanie prac instalacyjnych (co, wentylacja,)w obrębie sali wykładowej do 30.09.2014 Etap III - wykonanie instalacji co i oświetlenia komunikacji w całym obiekcie do 30.09.2014 Etap IV - wykonanie robót budowlano montażowych zgodnie z opracowanym projektem termomodernizacji i OZE - zakończenie i przekazania całości do użytkowania zamawiającemu zadania nr 1 do 31 maja 2015r. 1.2. Zadanie nr 2 - (finansowane ze środków UO) Przebudowa Sali audytoryjnej Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Opolskiego przy ul. Ozimskiej 46a w Opolu- zgodnie z dokumentacja projektową, zadanie obejmuje: demontaż istniejącego wyposażenia i instalacji, wymianę stolarki drzwiowej, budowę podestów audytoriów, nowe wykończenie pomieszczenia Sali i nowe uzbrojenie w instalacje branży elektrycznej (w ograniczonym zakresie w stosunku do projektu wykonawczego) - zakończenie wszystkich prac objętych zadaniem nr 2 i przekazanie do użytku Sali audytoryjnej do 30 września 2015r. Obydwa zadania wymagają uzyskania pozwolenia na rozpoczęcie robót od OWKZ. 3.Szczegółowy zakres robót określa, specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 3.1.kompletnej dokumentacji projektowej robót budowlanych, pełnienie nadzoru autorskiego i zrealizowanie robót budowlanych, zgodnie z wykonaną dokumentacją, obowiązującymi przepisami, i wytycznymi Zamawiającego zawartymi w pf-u - dla zadania nr 1, 3.2.robót budowlanych zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową - dla zadania nr 2. 3.3.Nie będzie realizowany cały zakres robót elektrycznych i montażu całości wyposażenia dla zadania nr 2 w związku z czym w przedmiarze wyzerowano pozycje jak poniżej:3.12 ,3.13, 4.1 1.5, 4.4.1 do 4.4.13, 4.5.1.1 do 4.5.1.4 ,4.5.2.1. do 4.5.2.8. ,4.8.1. , do 4.8.4. , 4.8.6. do 4.8.11. ,4.8.13. , 4.8.14. ,Powyższych pozycji nie należy wyceniać. Obecny system nagłośnienia ,system projekcji multimedialnej na czas remontu będzie zdemontowany i po remoncie ponownie zamontowany i uruchomiony we współpracy z Zamawiającym. 4. Obowiązki Wykonawcy przy realizacji robót budowlanych 4.1. zapewnienie odpowiedniego nadzoru (kierownik budowy i kierownicy robót); 4.2. dostosowanie sposobu i organizacji prowadzenia robót do faktu, że budynek dydaktyczny Uniwersytetu Opolskiego przy ul. Ozimskiej 46a w Opolu będzie użytkowany; 4.3. sukcesywne, zgodnie z harmonogramem, przyjmowanie i zwrotne przekazywanie (Wykonawca-Zamawiającemu) frontów robot. 5. Obowiązkiem Wykonawcy będzie ponadto: 5.1. sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego uwzględniającego w zawartości harmonogram złożony przez Zamawiającego przy wniosku (wzór z pozycjami rzeczowymi stanowi załącznik do dokumentacji technicznej do SIWZ) 5.2. sporządzenie po wykonaniu termomodernizacji i całości przebudowy świadectwa energetycznego, które będzie załącznikiem do wniosku o pozwolenie na użytkowanie 5.3. sporządzenie dokumentacji powykonawczej w oparciu o projekty wykonawcze - w 3 kompletach, 5.4. prowadzenia robót w czynnym obiekcie (zapewnienie bezpieczeństwa, dotychczasowego komfortu użytkowego) i dostosowania organizacji robót (niedopuszczalne jest pozbawienie użytkowników mediów lub ogrzewania) w tym zakresie na bieżąco będzie współpracował z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50.000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania przedmiotu zamówienia w etapie II oraz III
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.uni.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach