Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi edukacyjnej, oraz dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Pelplin współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Gmina Pelplin ogłasza przetarg

  • Adres: 83-130 Pelplin, plac Grunwaldzki 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 536 12 61 , fax. 536 14 64
  • Data zamieszczenia: 2012-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pelplin
    plac Grunwaldzki 4 4
    83-130 Pelplin, woj. pomorskie
    tel. 58 536 12 61, fax. 536 14 64
    REGON: 19167533300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelplin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi edukacyjnej, oraz dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Pelplin współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zmawiający dzieli Zamówienie na 2 części 1 Część. Zakup usługi edukacyjnej Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I - III z gminy Pelplin dostosowanych do ich zdiagnozowanych potrzeb w okresie realizacji projektu 2012/2013. Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I - III w publicznych placówkach oświatowych z terenu gminy Pelplin, tj.: SP nr 1 Pelplin, SP nr 2 Pelplin, SP Rajkowy, SP Kulice, SP Rudno, SP Małe Walichnowy. 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zespół nauczycieli zatrudnionych przez wykonawcę, stworzy program indywidualizacji (na podstawie właściwych założeń projektowych) obejmujący tematykę następujących edukacyjnych zajęć dodatkowych: a) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu : Ilość godzin - 120 h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 4. SP nr 2 w Pelplinie 1 gr. 6-10 osobowe (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), SP Rajkowy 1 gr. 6-10 osobowe (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), SP Kulice 1 gr. 6-10 osobowe (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), SP Rudno 1 gr. 6-10 osobowe (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), Termin realizacji 120 h od X.2012r. do II.2013r. b) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w matematyce: Ilość godzin - 90 h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 3. SP nr 2 w Pelplinie 1 gr. 8-10 osobowe (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), SP Rajkowy 1 gr. 8-10 osobowe (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), SP Małe Walichnowy 1 gr. 8-10 osobowe (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), Termin realizacji 90 h od X.2012r. do II.2013r c) Zajęcia dla dzieci dotyczące zajęć logopedycznych: Ilość godzin - 60 h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 2. SP Kulice 1 gr. 6-10 osobowe (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), SP Rudno 1 gr. 6-10 osobowe (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), Termin realizacji 60 h od X.2012r. do II.2013r, d) Zajęcia dla dzieci dotyczące rozwijania zainteresowań matematyczno-przyrodniczych: Ilość godzin - 125 h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 4. SP Rajkowy 1 gr. 6-10 osobowe (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), SP Kulice 1 gr. 6-10 osobowe (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), SP Rudno 1 gr. 6-10 osobowe (2012 - 25 h, 2013 - 10 h), SP Małe Walichnowy 1 gr. 6-10 osobowe (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), Termin realizacji 125 h od X.2012r. do II.2013r, e) Zajęcia dla dzieci dotyczące zajęć z gimnastyki korekcyjnej: Ilość godzin - 230 h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 6. SP nr 1 w Pelplinie 5 gr. 8-10 osobowych (2012 - 160 h, 2013 - 40 h), SP Rudno 1 gr. 6-10 osobowa (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), Termin realizacji 230 h od X.2012r. do II.2013r. 2 Część. Dostawa pomocy dydaktycznych 2.1.Wykonawca dostarczy i przekaże na własność pomoce dydaktyczne przewidziane do zakupu w ramach budżetu projektu ujęte w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.2 Podane w SIWZ dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów tytułów, materiałów, urządzeń, ich elementów nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. W odniesieniu do podanych poniżej pomocy dydaktycznych równoważność będzie oceniana poprzez sprawdzenie oferowanego produktu pod względem tożsamości z podanym poniżej w zakresie rozkładu programu, ilości zadań itp. Zaoferowanie podręcznika przykładowego lub równoważnego (w znaczeniu określonym powyżej) pozwoli na uzyskanie celu Projektu. W odniesieniu do pozostałych produktów, materiałów równoważność będzie oceniana w oparciu o zgodność (możliwość wykorzystania) zaoferowanego produktu z przeznaczeniem produktu podanego jako przykładowy w załączniku do umowy. Tym samym zamawiający uzna zaoferowany produkt innego producenta za równoważny do przykładowego o ile produkt ten będzie przeznaczony (zgodnie z instrukcją, opisem producenta, etc) do tych samych celów. W przypadku złożenia oferty równoważnej wykonawca musi udokumentować, że oferowane urządzenie spełnia wymagania określone w SIWZ, tj. poprzez np. dołączenie zdjęć, prospektów lub katalogów oferowanego urządzenia wraz z opisem technicznym. 4. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego, 80310000-0 Usługi edukacji młodzieży, 80410000-1 Różne usługi szkolne, 39162100-6 Pomoce dydaktyczne , 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Świadczenie usług o których mowa w pkt 1.1 odbywać się będzie pomiędzy godziną 8.00 a 19.00, z uwzględnieniem dni wolnych od nauki szkolnej, przerw wakacyjnych, świątecznych i ferii oraz ewentualnych przerw w nauce. 7. Terminy świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem nie mogą kolidować z obowiązkowymi zajęciami szkolnymi uczniów uczestniczących w zajęciach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pelplin.pl/

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach