Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania, sprzętu komputerowego i sieciowego oraz akcesoriów dla Urzędu Miasta Częstochowy - 13 zadań

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska 11/13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 3707100 , fax. 034 3707175
  • Data zamieszczenia: 2009-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. (034) 3707100, fax. 034 3707175
    REGON: 00051573800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania, sprzętu komputerowego i sieciowego oraz akcesoriów dla Urzędu Miasta Częstochowy - 13 zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania, sprzętu komputerowego i sieciowego oraz akcesoriów dla Urzędu Miasta Częstochowy Zadanie 1. Akcesoria, zestawy komputerowe, laptopy. 1.Zestaw komputerowy z monitorem LCD 17cali i systemem operacyjnym Microsoft Windows XP - 36 szt. 2.Monitory LCD 17 cali - 10 szt. 3.Drukarka laserowa - 5 szt. 4.Płyta główna - 1szt. 5.Procesor - 1 szt. 6.Zasilacz - 1 szt. 7.Płyta główna - 3 szt. 8.Procesor - 3 szt. 9.Płyta główna wraz z procesorem - 16 szt. 10. Pamięci DDR I - 1024MB PC 3200 - 15 szt. 11. Pamięci DDR II - 1024MB PC2 5300 - 60 szt. 12. Pamięci sodim DDR I - 1024MB PC 2700 - 8 szt. 13. Pamięci sodim DDR I - 512MB PC 3200 - 15 szt. 14. Pamięci sodim DDR II - 1024MB PC2 5300 - 10 szt. 15. Pamięci sodim DDR II - 2048MB PC2 5300 - 12 szt. 16. Dyski twarde 80GB, IDE (ATA) - 20 szt. 17. Dyski twarde 80GB, Serial ATA II - 20 szt. 18. Dyski twarde 500GB, IDE (ATA) - 5 szt. 19. Klawiatury PS/2 - 50 szt. 20. Klawiatury USB - 50 szt. 21. Mysz PS/2 ze scorollem - kabel min. 1,5m - 50 szt. 22. Mysz USB ze scorollem - kabel min. 1,5m - 70 szt 23. Nośniki danych CD-R - 300 szt. 24. Nośniki danych DVD-R - 100 szt. 25. Nośniki danych DVD +R - 100 szt. 26. Opakowanie na płytę CD/DVD - koperta - 500 szt. 27. Zasilacze ATX 400W - 35 szt. 28. Laptopy - 9 szt. 29. Akumulator do laptopa - 4 szt. 30. Akumulator do laptopa - 4 szt. 31. Ładowarka - 1 szt. 32. Akumulatory - 6 szt. 33. Projektor - 1 szt. 34. Dysk twardy zewnętrzny USB - 5 szt. 35. Napęd optyczny DVD R/RW - 10 szt. Zadanie 2. Akcesoria sieciowe. 1.Switch zarządzalny warstwy 2, 5 portów - 10 szt. 2.Zewnętrzny Access Point - 8 szt. 3.Kabel sieciowy 600m. 4.Wtyk RJ-45 - 200 szt. 5.Moduł Mini-GBIC SFP WDM 1000Base-LX - 4 szt. 6.Moduł Mini-GBIC SFP WDM 1000Base-LX - 4 szt. 7.Listwa zasilająca do montażu pionowego w szafie teleinformatycznej - 2 szt. 8.Listwa zasilająca do montażu pionowego w szafie teleinformatycznej - 2 szt. 9.Listwa zasilająca 19cali - 4 szt. 10. Patchcord światłowodowy jednomodowy SC/PC - E2000/APC - 20 szt. 11. Patchcord światłowodowy jednomodowy SC/PC - E2000/APC - 20 szt. 12. Patchcord światłowodowy jednomodowy LC/PC - E2000/APC - 20 szt. 13. Router bezprzewodowy - 4 szt. 14. Switch niezarządzany 8 portów - 15 szt. 15. Switch niezarządzany 16 portów - 5 szt. Zadanie 3. Serwery Bazodanowe - 2 szt. Zadanie 4. Serwery - 2 sztuki. Zadanie 5. Stacje graficzne. 1.Stacje robocze - graficzne - 6 szt. 2.Skaner ze stacją roboczą - 1 szt. Zadanie 6. CPR. 1.Laptop - 2 szt. 2.Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. Zadanie 7. Oprogramowanie. Licencje na czas nieograniczony. 1.Microsoft Office Standard 2007 PL w programie licencyjnym Open License Government - licencja dla 8 stanowisk + nośnik(1szt.). 2.Microsoft Windows Server 2008 Enterprise w wersji polskiej, dostarczony wraz z nośnikiem w programie licencyjnym Open License Government - 1 szt. 3.Microsoft Windows Server CAL 2008 User OLP GOV - 20 szt. 4.Microsoft Windows Terminal Server 2008 User CAL OLP GOV - 20 szt. 5.Microsoft SQL Server 2008 Standard Edtn 1 Processor License OLP GOV - 4 szt+ nośnik (1szt.). Zadanie 8. Zakup serwerów. 1. Serwer aplikacji - 1 szt. 2. Serwer bazy danych z macierzą dyskową - 1 szt. Zadanie 9. Zakup sprzętu komputerowego dla Referatu Zintegrowanego Systemu Informacji Przestrzennej w Wydziale Geodezji i Kartografii. 1.Stacja robocza- 2 szt. 2.Przenośna stacja robocza - 1 szt. 3.Komputer przenośny - 1 szt. 4.Drukarka- 1 szt. 5.Ploter- 1 szt 6.Skaner stolikowy - 1 szt. Zadanie 10. Zakup sprzętu komputerowego dla Grodzkiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. 1.Stacja robocza - 3 szt. 2.Stacja robocza - 13 szt. 3.Stacja robocza - 4 szt 4.Komputer przenośny - 1 szt. 5.Monitor- 2 szt. 6.Drukarka laserowa czarno-biała A3 z wbudowanym automatycznym modułem druku dwustronnego i wbudowanym serwerem druku do sieci Fast Ethernet Ethernet - 1 szt. 7.Akcesorium druku dwustronnego dla drukarki HP LaserJet 4250n - 5 szt. 8.Drukarka z wbudowanym automatycznym modułem druku dwustronnego i wbudowanym serwerem druku do sieci Fast Ethernet - 3 szt. 9.Drukarka atramentowa wielkoformatowa szerokość nośnika nie mniej niż 610 mm - 2 szt. 10. Drukarka laserowa A-3 - 1 szt. 11. Drukarka laserowa kolorowa A-3 - 2 szt. 12. Drukarka laserowa kolorowa - 2 szt. 13. Urządzenie wielofunkcyjne fax - drukarka - kopiarka - 2 szt. Zadanie 11. Zakup oprogramowania GeoMedia Professional v.6.1 Nodelocked dla Grodzkiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej - GeoMedia Professional v.6.1 Nodelocked - polska wersja językowa - 2 szt. Zadanie 12. Zakup oprogramowania dla Grodzkiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. 1.Aktualizacja oprogramowania C-Geo 7.0 do wersji 8.0 - łącznie 8 licencji. 2.GEONET 2006 aktualizacja do v.9.0 wraz z aktualizacją programu UNITRANS, program SETED i VISTOOL ( nie obejmuje modułu postprocessingu GPS). 3.Moduł postprocessingu GPS dla GEONET 2006 (v.9.0). 4.Pakiet oprogramowania Algo dla MicroStation/ J v. 7.1. Zadanie 13. Zakup akcesoriów komputerowych dla Grodzkiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. 1.zasilacz awaryjny UPS - 5 szt. 2.Nośnik danych CD - 1000 szt. 3.Pamięć FLASH - 10 szt. 4.Przedłużacz kabla USB- 10 szt. 5.Kabel sieciowy - 1 szt. 6.Przełącznik niezarządzalny - switch - 5 szt. 7.Mysz laserowa - 10 szt. 8.Mysz optyczna - 20 szt. 9.Klawiatura komputerowa - 20 szt. 10. Napęd DVD R RW - 5 szt. 11. Dysk zewnętrzny 1000GB - 1 szt. 12. Wtyk RJ 45 - 200 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium: 1) Dla zadania 1 w wysokości 5 200,00 zł (słownie: pięć tysięcy dwieście złotych). 2) Dla zadania 2 w wysokości 600,00 zł (słownie: sześćset złotych). 3) Dla zadania 3 w wysokości 3 600,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych). 4) Dla zadania 4 w wysokości 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych). 5) Dla zadania 5 w wysokości 1 100,00 zł ((słownie: jeden tysiąc sto złotych). 6) Dla zadania 6 w wysokości 400,00 zł (słownie: czterysta złotych). 7) Dla zadania 7 w wysokości 6 200,00 zł (słownie: sześć tysięcy dwieście złotych). 8) Dla zadania 8 w wysokości 1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych). 9) Dla zadania 9 w wysokości 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych). 10) Dla zadania 10 w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 11) Dla zadania 11 w wysokości 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych). 12) Dla zadania 12 w wysokości 140,00 zł (słownie: sto czterdzieści złotych). 13) Dla zadania 13 w wysokości 190,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 6.1. specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty, jakie muszą dostarczyć wykonawcy. 1. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5 specyfikacji muszą być: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że  wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Sposób przygotowania dokumentów. 2.1. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie 6.1.a) specyfikacji, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, należy złożyć dokumenty: 1) wymienione w punkcie 6.1.a) i 6.1.c) specyfikacji, dotyczące każdego ze wspólników spółki, 2) wymienione w punkcie 6.1.b) specyfikacji, dotyczące zarówno spółki cywilnej, jak i każdego ze wspólników spółki, 3) wymienione w punkcie 6.1.d) specyfikacji, tylko dla podmiotów zbiorowych wchodzących w skład spółki cywilnej. 2.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to: 1) Zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1.a), 6.1.b) oraz 6.1.d) specyfikacji - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w ppkt. 1)a) oraz 1)c), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa  w ppkt 1)b), powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1.c) specyfikacji - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach 1) i 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach