Przetargi.pl
Usługi drukarskie na potrzeby CP WER Zabrze/Sekcja Wydruku i Konfekcjonowania - drukowanie kopert z nadrukiem reklamowym

PPUP Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 40-940 Katowice, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 2538862 , fax. (032) 2513346
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PPUP Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny
    pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7 7
    40-940 Katowice, woj. śląskie
    tel. (032) 2538862, fax. (032) 2513346
    REGON: 01068496001056
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi drukarskie na potrzeby CP WER Zabrze/Sekcja Wydruku i Konfekcjonowania - drukowanie kopert z nadrukiem reklamowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia - usługi drukarskie na potrzeby CP WER Zabrze/Sekcja Wydruku i Konfekcjonowania - drukowanie kopert z nadrukiem reklamowym. 2. Specyfikacja rodzajowo-ilościowa druków objętych przedmiotem zamówienia zawarta jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Każdorazowe zlecenie wydrukowania w określonej szacie graficznej druków, następować będzie poprzez konkretne zlecenie żądanej ilości wraz z projektem przygotowanym w wersji elektronicznej (na płycie CD) przekazane przez upoważnionego pracownika lub przesłane przesyłką pocztową. 4. Termin wydrukowania zleconego materiału w określonej szacie graficznej wraz z dostawą do siedziby zlecającego nie może przekraczać 5 dni roboczych od daty otrzymania zlecenia przez wykonawcę. Termin realizacji poszczególnych zleceń jest kryterium oceny ofert, wykonawca zobowiązany jest do podania terminu w pełnych dniach. Brak wpisu określającego termin realizacji zleceń w miejscu do tego przeznaczonym (Formularz oferty), zamawiający potraktuje jako podanie przez wykonawcę okresu maksymalnego, tj. pięć dni roboczych. 5. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wydrukowane materiały do Centrum Poczty WER w Zabrzu, ul. Mielżyńskiego 5, 41-800 Zabrze. 6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia całej ilości wydruków, określonych w Specyfikacji rodzajowej i ilościowej druków (załącznik nr 1 do SIWZ). Z tego tytułu wykonawca nie będzie mógł wnosić jakichkolwiek roszczeń względem zamawiającego. 7. Zamawiający żąda zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy, wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 8. Zamawiający wymaga, aby termin płatności faktury VAT wynosił 21 dni od daty jej otrzymania przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Złożona oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do prowadzania działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2) Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadanie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdowanie się wykonawcy w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podleganie wykonawcy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Spełnianie pozostałych warunków udziału w postępowaniu, określonych przez zamawiającego w Rozdziale II SIWZ. 6) Potwierdzeniem spełniania warunków udziału w postępowaniu jest złożenie dokumentów wskazanych w Rozdz. IV ust. 1 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji poszczególnych zleceń
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach