Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji oraz usług wsparcia i wdrożeniowych do systemu informatycznego z dodatkowymi modułami dla NCBR.

Narodowe Centrum Badań i Rozwoju ogłasza przetarg

  • Adres: 00-695 Warszawa, ul. Nowogrodzka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (+48 22) 39 07 401 , fax. (+48 22) 20 13 408
  • Data zamieszczenia: 2019-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
    ul. Nowogrodzka
    00-695 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (+48 22) 39 07 401, fax. (+48 22) 20 13 408
    REGON: 14103240400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ncbr.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji oraz usług wsparcia i wdrożeniowych do systemu informatycznego z dodatkowymi modułami dla NCBR.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający informuje, że jest w posiadaniu: - 12-miesięcznej licencji systemu ManageEngine ServiceDesk Plus Enterprise Multilanguage z 40 kontami „serwisant” wraz z rocznym wsparciem technicznym świadczonym w języku polskim przez podmiot do tego upoważniony na terenie Polski. - 12-miesięcznej licencji systemu Active Directory Manager Plus Professional dla 3 techników wraz z rocznym wsparciem technicznym świadczonym w języku polskim przez podmiot do tego upoważniony na terenie Polski. - 12-miesięcznej licencji systemu Samsung SmartSelfService Portal ServiceDesk Add-on wraz z rocznym wsparciem technicznym świadczonym w języku polskim przez podmiot do tego upoważniony na terenie Polski. Przedmiotem zamówienia jest: - Zakup i dostawa licencji systemu ServiceDesk Plus Multi-Language Professional lub równoważnego dla 40 (czterdziestu) techników i 2000 (dwóch tysięcy) zasobów IT wraz ze wsparciem technicznym świadczonym przez Wykonawcę przez okres obowiązywania licencji, polegającym w szczególności na bieżącej aktualizacji licencji; licencja obowiązywać będzie od dnia zawarcia umowy przez 12 miesięcy. - Zakup i dostawa licencji systemu Active Directory Manager Plus Professional lub równoważnego dla 3 techników wraz z rocznym wsparciem technicznym świadczonym w języku polskim przez podmiot do tego upoważniony na terenie Polski. - Dostawa usługi 10 (dziesięciu) dni roboczych konsultacji wdrożeniowo-szkoleniowych on-site przez certyfikowanych przez producenta systemu oferowanego przez Wykonawcę konsultantów ITSM.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Do sporządzania oświadczenia służy Załącznik Nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika wraz w ofertą Wykonawca winien złożyć oryginał pełnomocnictwa albo kopię uwierzytelnioną notarialnie. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać uprawnienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców. W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum. Ofertę składa się w formie pisemnej pod rygorem nieważności, podpisaną własnoręcznym podpisem. Oferta musi być przygotowana w języku polskim, w sposób czytelny zgodnie z treścią Formularza oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Integralną część oferty stanowi Formularz cenowy (załącznikiem nr 3 do SIWZ). Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej. Do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: pełnomocnictwo - jeśli dotyczy; zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 7.4 powyżej – jeżeli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu. Formularz oferty, Formularz cenowy, oświadczenia Wykonawcy, a także wykaz dostaw zaleca się sporządzić na drukach stanowiących załączniki do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie skorzysta z załączonego do SIWZ Formularza oferty lub Formularza cenowego (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ), zobowiązany jest on złożyć ofertę w taki sposób, by treść oferty odpowiadała treści SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie skorzysta z załączonych druków (załącznik nr 4 - 6 do SIWZ), treść składanych oświadczeń oraz wykazu dostaw powinna potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia obowiązujących w niniejszym postępowaniu. Formularz oferty, formularz cenowy, oświadczenie o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w pkt 7.3. SIWZ oraz inne oświadczenia dotyczące Wykonawcy/Wykonawców występujących wspólnie i innych podmiotów, na których zdolnościach polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a uPzp składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem zgodnie z pkt 11.7. SIWZ. Forma dokumentu pełnomocnictwa uregulowana jest w pkt 7.12. SIWZ. Formularz oferty, formularz cenowy, oświadczenie określone w pkt 7.1.1. SIWZ, wykaz dostaw, a także oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w pkt 7.3. SIWZ oraz inne oświadczenia dotyczące Wykonawcy/Wykonawców występujących wspólnie muszą być podpisane przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców występujących wspólnie (tzn. zgodnie z formą reprezentacji określoną w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy/Wykonawców) bądź posiadającą(-ce) stosowne pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 7.12. SIWZ. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. By cel poświadczenia nie budził wątpliwości prosimy o następującą formułę na dokumencie „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM” na każdej zapisanej stronie bądź formułę „Poświadczam za zgodność z oryginałem strony od …. do ….” oraz podpis(-y) osoby/osób upoważnionej(-ych) do reprezentacji odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. Powyższe nie odnosi się do poświadczeń notarialnych. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, z wyłączeniem pkt 7.2.6 SIWZ. W przypadku, o którym mowa w pkt 7.7 SIWZ, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. Wykonawca w ofercie może zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1010, 1649). Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Zaleca się, aby uzasadnienie, o którym mowa powyżej było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie inny uczestnikom postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach