Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest Wykonywanie badań profilaktycznych pracowników O/ZUS w Rzeszowie i podległych Inspektoratów.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-075 Rzeszów, Al. Piłsudskiego 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8675000 , fax. 017 8523638
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie
    Al. Piłsudskiego 12 12
    35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8675000, fax. 017 8523638
    REGON: 00001775600180
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonywanie badań profilaktycznych pracowników O/ZUS w Rzeszowie i podległych Inspektoratów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonywanie badań profilaktycznych pracowników O/ZUS w Rzeszowie i podległych Inspektoratów CPV: 85121000-3 Usługi medyczne 85145000-7 Usługi świadczone przez laboratoria medyczne. 1. Badania profilaktyczne przeprowadzane będą na podstawie skierowania wydanego przez pracodawcę. 2. Skierowanie, będzie zawierać: a) określenie stanowiska pracy, na którym osoba ma być lub jest zatrudniona, b) informacje o występowaniu na stanowisku lub stanowiskach pracy, czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych. 3. Pracownik stawiający się ze skierowaniem od pracodawcy otrzymuje skierowania na badania wymagane na danym stanowisku pracy, wystawione przez Zakład Medycyny Pracy lub Lekarza Profilaktyka. 4. Wykonanie badań nastąpi w wcześniej określonym terminie ustalonym ze Zleceniobiorcą. W Oddziale, Inspektoratach, Biurze Terenowym zostanie wyznaczona osoba odpowiedzialna za ustalenie terminów wykonywania badań w zależności od ilości pracowników mających wykonać badania profilaktyczne. 5. Wykonanie badań nastąpi w terminie wcześniej ustalonym ze Zleceniobiorcą. a) w Oddziale, Inspektoratach, Biurze Terenowym zostanie wyznaczona osoba odpowiedzialna za ustalenie terminów wykonywania badań w zależności od ilości pracowników mających wykonać badania profilaktyczne. b) W Oddziale poszczególnych Inspektoratach lub Biurze Terenowym, badania laboratoryjne, będą wykonywane w terminach wyznaczonych przez Zleceniodawcę z 5 dniowym wyprzedzeniem drogą telefoniczna, faksowa, lub elektroniczną (e-mailową). c) Zleceniobiorca będzie przeprowadzał badania laboratoryjne nie później niż od godziny 7.00 do 8.00 rano. 6. Zakres badań wstępnych, okresowych i kontrolnych należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.), zwanego dalej Rozporządzeniem, przy czym dostępny dla każdego pracownika zakres badań okresowych i wstępnych powinien obejmować: a) badanie lekarskie i wydanie orzeczenia, b) badanie moczu c) badanie morfologiczne krwi, d) OB. e) badanie poziomu glukozy we krwi, f) cholesterolu, g) badanie okulistyczne. Inne badania wg decyzji lekarza po uwzględnieniu wskazanych w skierowaniu informacji o zagrożeniach związanych z pracą obejmuje: a) RTG klatki piersiowej, b) badanie neurologiczne c) badanie laryngologiczne d) spirometr, e) audiometr, f) EKG. 7. W sytuacji, gdy osoba skierowana przez Zleceniodawcę przedstawi aktualne badanie lekarskie, orzeczenie lekarskie może być wydane bez potrzeby przeprowadzania badań wymienionych w ust. 6. Orzeczenie lekarskie może być wydane z pominięciem niektórych badań wymienionych w ust. 6, gdy ich wykonanie nie jest uzasadnione rodzajem pracy osoby kierowanej i stanem jej zdrowia. 8. Zleceniobiorca zapewni udział lekarza profilaktyka w cotygodniowych badaniach przeprowadzanych w Rzeszowie, w siedzibie Zleceniodawcy al. Piłsudskiego 12 w poniedziałek od godz. 8.00 do 11.00. W jednostkach terenowych podległych Zleceniodawcy (wymienionych w § 1 ust.1 wzoru umowy) dyżur lekarza profilaktyka siedzibach tych jednostek będzie pełniony w terminach wyznaczonych przez Zleceniodawcę z 5 dniowym wyprzedzeniem, drogą telefoniczna , faksowa, lub elektroniczną (e - mailową). 9. Zleceniobiorca może zlecić na swój koszt wykonywanie niektórych badań zakładom opieki zdrowotnej lub innym podmiotom uprawnionym do wykonywania tych badań, za których działania bądź zaniechania w pełni odpowiada Zleceniobiorca. 10. Zakład Medycyny Pracy lub Lekarze przeprowadzający badania profilaktyczne prowadzą dokumentację medyczną, która obejmuje: a) kartę badania profilaktycznego, b) rejestr wydanych zaświadczeń. 11. . Zleceniobiorca wystawia fakturę za przeprowadzone badania profilaktyczne z załączonym wykazem pracowników Zleceniodawcy, którym wykonano badania. Wykaz ten powinien zawierać szczegółowe informacje co do rodzaju wykonanych badań. 12. Zleceniobiorca wykonywał będzie badania okulistyczne: a) komputerowe badanie wzroku, b) badanie dna oka. Po stwierdzeniu wady wzroku u badanego pracownika Lekarz Okulista podczas jednorazowego badania wydaje stosowne zaświadczenie oraz receptę do zakładu optycznego, celem zakupu okularów korygujących wzrok. 13. .Zleceniobiorca zapewni udział lekarza profilaktyka w cotygodniowych badaniach przeprowadzanych w Rzeszowie, w siedzibie Zleceniodawcy al. Piłsudskiego 12 w poniedziałek od godz. 8.00 do 11.00. W jednostkach terenowych podległych Zleceniodawcy wymienionych w § 1 ust.1 dyżur lekarza profilaktyka siedzibach tych jednostek będzie pełniony w terminach wyznaczonych przez Zleceniodawcę z 5 dniowym wyprzedzeniem, drogą telefoniczna , faksowa, lub elektroniczną (e-mailową). 14. Zleceniobiorca wystawia fakturę za przeprowadzone badania profilaktyczne z załączonym wykazem pracowników Zleceniodawcy, którym wykonano badania. Wykaz ten powinien zawierać szczegółowe informacje co do rodzaju wykonanych badań. 15. Zleceniobiorca wykonywał będzie badania okulistyczne: a) komputerowe badanie wzroku, b) badanie dna oka. Po stwierdzeniu wady wzroku u badanego pracownika Lekarz Okulista podczas jednorazowego badania wydaje stosowne zaświadczenie oraz receptę do zakładu optycznego, celem zakupu okularów korygujących wzrok. 16. Badania profilaktyczne pracowników danej jednostki terenowej Zleceniodawcy, będą wykonywane w mieście będącym siedzibą tej jednostki. 17. Adresy placówek w których będą wykonywane badania profilaktyczne (pozycje od 5 do13 formularza cenowego), oraz godziny ich funkcjonowania będą wpisane do umowy. 18. Zaświadczenie lekarskie w dwóch egzemplarzach (oryginał i kopia) i ewentualne recepty na okulary korygujące wzrok do pracy przy komputerze wydane będą bezpośrednio do rąk badanych osób skierowanych przez Zleceniodawcę. 19. Zleceniodawcy przysługuje prawo kontrolowania sposobu wykonywania zleconych badań , w tym wgląd do rejestru wydanych zaświadczeń i zleconych badań. 20. Przewidywane ilości badanych pracowników mają wyłącznie charakter szacunkowy: O/Rzeszów: przewidywana ilość pracowników - 259 rok 2010 - 235 rok 2011 Inspektorat Mielec: przewidywana ilość pracowników - 53 rok 2010 - 50 rok 2011 Inspektorat Przemyśl: przewidywana ilość pracowników - 24 rok 2010 - 24 rok 2011 Inspektorat Tarnobrzeg: przewidywana ilość pracowników - 16 rok 2010 - 64 rok 2011 Inspektorat Jarosław: przewidywana ilość pracowników - 27 rok 2010 - 45 rok 2011 Inspektorat Leżajsk : przewidywana ilość pracowników - 62 rok 2010 - 7 rok 2011 Inspektorat Stalowa Wola: przewidywana ilość pracowników - 60 rok 2010 - 32 rok 2011 Inspektorat Przeworsk: przewidywana ilość pracowników - 38 rok 2010 - 21 rok 2011 Biuro Terenowe Lubaczów: przewidywana ilość pracowników - 12 rok 2010 - 5 rok 2011
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 4.1. Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz na potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy) przedstawi: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, - wpis do Rejestru Zakładów Opieki Zdrowotnej właściwego Wojewody, lub zaświadczenia o wpisie do rejestru indywidualnych lub specjalistycznych praktyk lekarskich albo grupowych praktyk lekarskich prowadzonego przez właściwą Okręgową Radę Lekarską. - oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia - medycyny pracy, okulistyki, laryngologii i neurologii. 1.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 1.2. Wykonawca złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 3 do SIWZ) oraz: - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat , lub zaświadczenie , że uzyskał przewidzianą prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą : O (nie spełnia) - 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 4.1. Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz na potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy) przedstawi: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, - wpis do Rejestru Zakładów Opieki Zdrowotnej właściwego Wojewody, lub zaświadczenia o wpisie do rejestru indywidualnych lub specjalistycznych praktyk lekarskich albo grupowych praktyk lekarskich prowadzonego przez właściwą Okręgową Radę Lekarską. - oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia - medycyny pracy, okulistyki, laryngologii i neurologii. 1.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 1.2. Wykonawca złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 3 do SIWZ) oraz: - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat , lub zaświadczenie , że uzyskał przewidzianą prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą : O (nie spełnia) - 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach