Przetargi.pl
Usługi w zakresie profilaktycznej ochrony zdrowia pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnobrzegu, osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. 1 Maja 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8230030 , fax. 015 8230166
  • Data zamieszczenia: 2014-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. 1 Maja 3 3
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 015 8230030, fax. 015 8230166
    REGON: 83046219800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puptarnobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie profilaktycznej ochrony zdrowia pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnobrzegu, osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług lekarskich w zakresie badań profilaktycznych na rzecz: a) pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnobrzegu - badania wstępne, okresowe, kontrolne oraz inne badania zlecone przez Zamawiającego. b) osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnobrzegu, w celu stwierdzenia ich przydatności do wykonywania określonych czynności zawodowych albo kierunku szkolenia wymaganych przepisami Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 674 z późn. zm.), oraz Ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych ( tekst jednolity: Dz. U. z 2011r,. Nr 127 poz.721 z póź. zm. ) mających na celu w szczególności: -stwierdzenie zdolności bezrobotnego lub poszukującego pracy do wykonywania pracy, uczestnictwa w szkoleniu lub przygotowaniu zawodowym dorosłych, odbywania stażu, wykonywania prac społecznie użytecznych, -określenie szczególnych predyspozycji psychofizycznych wymaganych do wykonywania zawodu i umożliwiających wydanie opinii o przydatności zawodowej do pracy i zawodu albo kierunku szkolenia, c) wszelkie inne badania zlecone przez lekarza medycyny pracy wobec osób o których mowa w pkt. 1a, 1b. 2. Badania lekarskie dotyczyć będą różnych zawodów ( stanowisk pracy) . 3. Przewidywana szacunkowa ilość badań usług w okresie od 01.01.2015 roku do 31.12.2015 roku w ramach przedmiotowego zamówienia wynosi: Lp. Rodzaj usługi badania Przewidywana ilość badań usług w okresie umowy 1 Orzeczenie lekarskie 1689 2 Morfologia 991 3 Mocz 997 4 OB 999 5 Glukoza 209 6 Cholesterol 10 7 Badanie RTG- klatki piersiowej 343 8 Badanie RTG- rąk 15 9 Badanie RTG- stawów łokciowych 15 10 Badanie specjalistyczne - okulista 326 11 Badanie specjalistyczne - laryngolog 182 12 Badanie specjalistyczne - neurolog 103 13 Książeczka zdrowia 321 14 Wymazy 128 15 Test sprawnościowy 15 16 Badanie psychologiczne 166 17 Próba oziębienia 12 18 Palestezjometria 12 19 EKG 22 20 Badanie lekarskie kierowcy 41 21 Badanie psychologiczne w zakresie psychologii transportu 41 4. Podana szacunkowa wielkość zamówienia ma jedynie charakter orientacyjny, służący do porównania ofert składanych przez Wykonawców. Nie stanowi ona dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu wyszczególnionych usług/badań w podanej ilości. Faktyczna ilość usług oraz ich zakres rodzajowy będą wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego, których nie można szczegółowo określić w momencie wszczęcia i prowadzenia niniejszego postępowania. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie wynikające ze zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji zamówienia. Rozliczenie zobowiązań wynikających z tytułu umowy odbywać się będzie według faktycznie wykonanych usług badań. 5. Badania lekarskie przeprowadzane będą na podstawie skierowania, które Zamawiający wyda indywidualnie dla każdego bezrobotnego, poszukującego pracy i pracownika Urzędu. Wykonawca winien uwzględnić, iż nie każda osoba będzie musiała przechodzić wszystkie badania podstawowe oraz dodatkowe specjalistyczne. Lekarz medycyny pracy określa zakres badań dla skierowanej osoby. 6. Wykonawca zapewni wykonanie badań lekarskich skierowanym osobom codziennie, co najmniej od poniedziałku do piątku, w godzinach co najmniej od 7.30 do 15.30. 7. Zamawiający wymaga zapewnienia ciągłości przeprowadzania badań w okresie trwania umowy. 8. Ze względu na miejsce siedziby Zamawiającego oraz specyfikę jego działalności miejsce przeprowadzenia badań lekarskich musi odbywać się na terenie jednego z osiedli miejskich Tarnobrzega, z zastrzeżeniem punktu 9. 9. Badania, których wykonanie nie jest możliwe na terenie jednego z osiedli miejskich Tarnobrzega mogą być przeprowadzane w najbliższej możliwej lokalizacji. 10. Wykonawca bierze na siebie ciężar zorganizowania wszystkich wymienionych wyżej badań, także tych, których nie jest w stanie realizować samodzielnie . 11. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia Podwykonawcom. W wykazie podwykonawców (stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ) Wykonawca wyszczególni badania usługi, których wykonanie powierzy Podwykonawcom . 12. Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania i przeprowadzenia badania osoby skierowanej i wystawienia stosownych zaświadczeń lub orzeczeń w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia stawienia się osoby skierowanej. Termin ten może zostać wydłużony do 10 dni roboczych w uzasadnionych przypadkach, o których Wykonawca powiadomi zamawiającego telefonicznie, mailem, faksem lub osobiście.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puptarnobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach