Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegających na budowie lądowiska dla śmigłowców ponad dachem budynku (bryła C) Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 7/2016)

Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 6449601 , fax. 89 6492425
  • Data zamieszczenia: 2016-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie
    ul. Gen. Wł. Andersa 3 3
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 6449601, fax. 89 6492425
    REGON: 51087919600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.ilawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegających na budowie lądowiska dla śmigłowców ponad dachem budynku (bryła C) Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 7/2016)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegających na budowie lądowiska dla śmigłowców ponad dachem budynku (bryła C) Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 7/2016) 1. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie robót budowlanych obejmujących w szczególności: I Roboty budowlane 1. Prace demontażowe, rozbiórkowe, wyburzeniowe 2. Prace remontowo - budowlane 3. Konstrukcja stalowa lądowisko, pochylnie, balustrady itp. 4. Obudowa pochylni, posadzka pochylni 5. Płyta lądowiska, izolatory, siatka ochronna 6. Windy wewnętrzne (2kpl) 7. Prace uzupełniające, przeniesienie anten 8. Wyposażenie w podręczny sprzęt PPOŻ w tym sprzęt dla lądowiska zgodnie z Załącznikiem 14, tom II do Konwencji o międzynarodowym lotnictwie cywilnym, sporządzonej w Chicago dnia 7 grudnia 1944 r. II Roboty instalacji elektrycznych III Roboty instalacji sanitarnych 1. Modernizacja wyrzutni wentylacyjnych 2. Instalacja ppoż+ ścieki pogaśnicze 3. Instalacja przeciwoblodzeniowa III dokonanie wpisu lądowiska do ewidencji lądowisk prowadzonej przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego jako lądowiska całodobowego, w tym wykonanie Instrukcji Operacyjnej Lądowiska ze wszystkimi dokumentami takimi jak opisy, charakterystyki, profile, plan ratowniczy lądowiska, mapy itd. , zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA TRANSPORTU, BUDOWNICTWA I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 1 lipca 2013 r. w sprawie ewidencji lądowisk. Ponadto zgłoszenie lądowiska do LPR w celu ujęcia go w instrukcji operacyjnej Parametry charakterystyczne: 1. Wymiar D - 14 m 2. Masa dopuszczalna - 5 ton 3. TLOF/FATO (wymagane 1,5 D)- 21 m 4. Strefa bezpieczeństwa (wymagane 2D)- 28 m 5. Zastosowanie siatek bezpieczeństwa- Wysięg 1,5 m 6. Geometria płyty lądowiska z kompozytu - Dwunastobok regularny opisany na kole 21,80m pow.382,00 m2 7. Geometria obszaru bezpieczeństwa z krat wema - Dwunastobok regularny wpisany w koło o średnicy 28 m (2D) 8. Współrzędne geograficzne środka lądowiska - Długość 122o23 38,4 Szerokość 37o47 42 9. Rzędna wysokości płyty lądowiska - 140,10 m npm (19,50 od poziomu 0,00-SOR) Azymut 2700 2700 10. Światła projektowane oświetlenia płyty lądowiska - 4 szt 11. Lampy zagłębione dookolne strefy TLOF/FATO - 24 szt lamp w rozstawie kątowym 15o oraz dodatkowe 6 lamp na strzałkach w obszarze FATO na kierunku głównej osi podejścia i startu 12. Długość drogi transportu pacjenta od windy do krawędzi płyty lądowiska - Droga zadaszona 61,80 mb 13. Droga otwarta 7,90 mb Razem dł. drogi 69,70 mb 14. Powierzchnie wymagające podgrzewania przeciwoblodzeniowego - Pow. lądowiska 382,00 m2 15. Pow. drogi transportu pacjenta 23,30 m2 16. Zapotrzebowanie mocy energetycznej na ogrzewanie przeciwoblodzeniowe (382,00 23,30) ok.200 W 81,0 kW (glikol) 17. Łączne zapotrzebowanie mocy elektrycznej 20 kW 18. Zmiana wielkości charakterystycznych budynku wg prawa budowlanego wynikające z obudowy pochylni (rampy) - powierzchnia zabudowy - bez zmian -powierzchnia użytkowa - zwiększenie o 161,05 m2 - kubatura - zwiększenie o 518,77 m3 Uwagi: 1. Prace budowlane będą prowadzone w obiekcie czynnym i nie mogą znacząco zakłócić funkcjonowania oddziałów szpitalnych. 2. Dostawy materiałów, rozładunek, zaplecze należy organizować od ulicy Smolki. 3. Zabezpieczenie wejść i podjazdów do szpitala przed możliwością upadku elementów budowlanych. 4. W przypadku konieczności ustawienia żurawia wieżowego do prowadzenia prac budowlanych wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pozwolenia na wycinkę drzew lub na cięcia pielęgnacyjne. 5. Zamawiający zaleca, aby w celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca dokonał wizji terenu oraz uzyskał niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Koszty oraz ryzyko wizytacji i uzyskania w/w informacji obciążają Wykonawcę. 6. W przypadku użycia w dokumentacji Zamawiającego nazw własnych lub typów materiałów i urządzeń, należy przez to rozumieć lub równoważne. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i jakościowego. W przypadku, gdy w opisie wskazana została nazwa handlowa lub znak towarowy materiału, urządzenia technicznego lub elementu wyposażenia, to charakteryzujące tak opisany materiał, urządzenie, sprzęt lub element wyposażenia, parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. 7. Materiały pochodzące z rozbiórki należy posegregować, zesztaplować, opisać i przekazać protokolarnie Zamawiającemu, we wskazane miejsce. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 2.1 Dokumentacji projektowej - załącznik nr 7 2.2 Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 7 2.3 Przedmiarach pomocniczo do rozliczeń - załącznik nr 7
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). 11.2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 11.2.1. pieniądzu, 11.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 11.2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych, lub gwarancjach bankowych, 11.2.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz niektórych ustaw (tekst jednolity z 2007 r. nr 42 poz. 275 ze zm.) 11.3. W przypadku złożenia wadium w pieniądzu, wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego BGŻ SA O/Iława 25 2030 0045 1110 0000 0178 3970 z adnotacją Wadium - postępowanie nr 7/2016. Wadium złożone w pieniądzu winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. 11.4. Poręczenia i gwarancje zagranicznych banków, gwarancje zagranicznych towarzystw ubezpieczeniowych powinny być potwierdzone przez polski bank. 11.5. Warunki zwrotu wadium lub jego utraty, stosownie do art. 46 ustawy. 11.6. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w Kancelarii - I piętro. Zaleca się dołączenie kopi dokumentu do oferty. 11.7. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą oryginał dokumentu wniesienia wadium winien umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. 11.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania , z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy. 11.9. Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 11.10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11.11. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 11.8., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.13. Wykonawca, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 11.13.1 odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 11.13.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 11.13.3 zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 11.13.4 jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 w/w ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ilawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach