Przetargi.pl
Budowa pawilonu rehabilitacyjnego dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Szymanowie

Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6429800 , fax. 089 6429817
  • Data zamieszczenia: 2016-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie
    ul. Jana III Sobieskiego 5 5
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6429800, fax. 089 6429817
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.ostroda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa pawilonu rehabilitacyjnego dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Szymanowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa pawilonu rehabilitacyjnego dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Szymanowie, zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 4 do siwz), dokumentacją projektową (zał. nr 5 do siwz), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót -dalej STWiOR (zał. nr 6 do siwz) oraz projektem umowy (zał. nr 3 do siwz). 2. Parametry techniczne budowanego obiektu: 1) Pawilon: długość - 33,58 mb; szerokość - 15,64 mb; wysokość 6,40 mb; pow. użytkowa parteru - 464,03 m2. 2) Łącznik: długość - 8,12 mb; szerokość - 3,18 mb; wysokość 3,54 mb; pow. użytkowa - 18,80 m2. 3) Powierzchnia zabudowy ogółem - 551,17 m2, w tym: a) pawilon - 525,19 m2; b) łącznik - 25,98 m2 4) Kubatura ogółem - 1.406,80 m3, w tym: a) pawilon - 1.354,16 m3; b) łącznik - 52,64 m3 3. Zakres przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje: 1) wykonanie robót budowlanych, sanitarno-kanalizacyjnych, elektrycznych oraz automatyki w systemie BMS; 2) wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: a) prace geodezyjne, w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; b) zabezpieczenie terenu budowy; c) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu budowy oraz terenu przyległego zanieczyszczonego w wyniku prowadzonych robót. 4.Inne postanowienia: 1) Zamawiający, nie zastrzega na podstawie art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2) Zamawiający nie wymaga przedkładania umów o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi o wartości mniejszej niż 0,5 % wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz umów o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy materiałów i/lub urządzeń podlegających wbudowaniu w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia oraz usługi transportowe. Postanowienie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50.000,- zł brutto. 3) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. 4) Zamawiający przewiduje fakturowanie częściowe, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji przedmiotu zamówienia (zał. nr 1A do siwz), z tym że wartość robót zafakturowanych w roku 2016 nie może przekroczyć kwoty 1.000.818,70 zł brutto. 5) W przypadku, gdy wynikająca z wybranej oferty wartość robót budowlanych etapu I i II będzie niższa od kwoty, o której mowa w pkt 3, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zakresu rzeczowo-finansowego robót przewidzianych do realizacji w roku 2016 do kwoty 1.000.818,70 zł brutto, zmniejszając tym samym zakres rzeczowo-finansowy robót przewidzianych do realizacji w roku 2017. 6) Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 9 lit. d ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby czynności niezbędne do realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót budowlanych w trakcie realizacji zamówienia, wykonywane były przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w liczbie i wymiarach czasu pracy wskazanych w ofercie, jednak nie mniejszej niż ogółem 5 osób
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 40.000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2016-06-06 do godz. 10:00 w formie dopuszczonej uPzp (art. 45 ust. 6): w formie pieniądza: przelewem na konto: - PKO BP O/Gdańsk nr konta 93 1020 1811 0000 0602 0271 6835. Wadium musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najdalej w dniu 2016-06-06 o godz. 10:00. - w innych formach dopuszczonych ustawą (poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; gwarancje bankowe; gwarancje ubezpieczeniowe; poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 uPzp) należy złożyć w pokoju nr 418 (III piętro - Biuro Zamówień Publicznych). W/w poręczenia i gwarancje muszą być wystawione na Zamawiającego, tj. Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie 14 - 100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5, muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp. 2. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 uPzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Aspekty społeczne
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.ostroda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach