Gmina Dobre Miasto ogłasza przetarg
- Adres: 11-040 Dobre Miasto, ul. Warszawska 14
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 6153939 , fax. 89 6161443
- Data zamieszczenia: 2014-02-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobre Miasto
ul. Warszawska 14 14
11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 6153939, fax. 89 6161443
REGON: 51074365700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobremiasto.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadbudowa budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej - wielofunkcyjny kompleks wsparcia osób niepełnosprawnych, obejmujący funkcje rehabilitacyjne, terapeutyczne i pobytowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego polegającego na nadbudowie budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej - wielofunkcyjny kompleks wsparcia osób niepełnosprawnych, obejmujący funkcje rehabilitacyjne, terapeutyczne i pobytowe wraz z wyposażeniem. 2. Inwestycja zlokalizowana jest w Dobrym Mieście przy ul. Garnizonowej 20, na działce nr 14/1 obręb 3 miasta Dobre Miasto. 3. Dla przedmiotowego terenu jest opracowany i obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego zespołu zabudowy mieszkalno - usługowej w rejonie ulic Garnizonowej i Jeziorańskiej w Dobrym Mieście zatwierdzony uchwałą nr XII/104/99 Rady Miejskiej w Dobrym Mieście z dnia 31 sierpnia 1999 r. opublikowaną w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko - Mazurskiego nr 66 poz. 1102 z dnia 8 października 1999 r. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania inwestycyjnego, w następujących etapach: 1) Etap I - opracowanie dokumentacji technicznej, obejmującej: a) inwentaryzację istniejącego budynku, b) projekt budowlano - wykonawczy (wszystkie branże) - 5 sztuk w wersji papierowej i 2 sztuki w wersji elektronicznej, c) przedmiar robót - 5 sztuk w wersji papierowej i 2 sztuki w wersji elektronicznej, d) szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (wszystkie branże) - 5 sztuk w wersji papierowej i 2 sztuki w wersji elektronicznej, e) kosztorys inwestorski (wszystkie branże) - 5 sztuk w wersji papierowej i 2 sztuki w wersji elektronicznej, f) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, g) niezbędne warunki techniczne, opinie i uzgodnienia, h) mapę sytuacyjno - wysokościową w skali 1:500, i) mapę własnościową terenu wraz z wykazem właścicieli, numerami i granicami działek zlokalizowanych w granicach opracowania, j) wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 2) Etap II - wykonanie robót budowlanych, zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, warunkami pozwolenia na budowę oraz zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami techniczno-budowlanymi i normami państwowymi oraz ustalonymi w niniejszej specyfikacji warunkami. 3) Etap III - wyposażenie budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 10 do SIWZ. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ oraz w wykazie wyposażenia stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania wszelkich niezbędnych opinii i uzgodnień określonych organów w zakresie wymaganym do prawidłowego opracowania dokumentacji technicznej i uzyskania pozwolenia na budowę. 7. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej oraz sporządzenia dokumentacji niezbędnej do uzyskania, w imieniu Inwestora, pozwolenia na użytkowanie. 8. Zakres i forma dokumentacji projektowej powinna być zgodna z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) i opracowana zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i najlepszą wiedzą. 9. Kosztorys inwestorski powinien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389). 10. W zakresie wyposażenia budynku, przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż elementów wyposażenia, określonego w załączniku nr 10 do SIWZ Wyposażenie powinno być nieużywane, zmontowane, ustawione, zawieszone lub wmontowane w miejscach uzgodnionych z przedstawicielem użytkownika Warsztatu i gotowe do użytku oraz rozmieszczone, zgodnie z przeznaczeniem i przynależnością do poszczególnych pomieszczeń. 11. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie, a także zdobycia na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 40.000 zł. (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/dobre_miasto_gmina_miejsko_wiejska/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie modernizacji budynku BT/ZUS w Nidzicy przy ul. Sienkiewicza 4
Dodano: 2016-07-19 - Budowa pawilonu rehabilitacyjnego dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Szymanowie
Dodano: 2016-05-20 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegających na budowie lądowiska dla śmigłowców ponad dachem budynku (bryła C) Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 7/2016)
Dodano: 2016-03-29 - Przebudowa części budynku Oddziału ZUS w Olsztynie, Plac Konsulatu Polskiego 4.
Dodano: 2016-02-17 - Modernizacja 12 lokali użytkowych w budynku przy ul.1-go Maja 10 w Olsztynie
Dodano: 2015-12-04 - Wykonanie modernizacji budynku BT/ZUS w Nidzicy przy ul.Sienkiewicza 4.
Dodano: 2015-09-17 - Remont świetlicy wiejskiej w Zelkach
Dodano: 2014-05-22 - Adaptacja budynku w Dąbrównie dla jednostek upowszechniania kultury
Dodano: 2014-04-19 - Adaptacja budynku w Dąbrównie dla jednostek upowszechniania kultury
Dodano: 2014-04-03 - Remont pomieszczeń GOK w Wydminach na potrzeby placówki wsparcia dziennego wraz z wyposażeniem
Dodano: 2013-11-05