Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie drzwi przeciwpożarowych w budynkach Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. w Gdyni. znak: SW/ZP/251/N/73/2013 - DO

Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-348 Gdynia, ul. Wójta Radtkego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6207501 , fax. 58 6201114
  • Data zamieszczenia: 2013-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o.
    ul. Wójta Radtkego 1 1
    81-348 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 6207501, fax. 58 6201114
    REGON: 19014158100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwincentego.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie drzwi przeciwpożarowych w budynkach Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. w Gdyni. znak: SW/ZP/251/N/73/2013 - DO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie drzwi przeciwpożarowych w budynkach Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. w Gdyni. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę istniejących drzwi na drzwi p. poż. w następujących lokalizacjach obiektu: 1)część 1 - klatka schodowa w budynku B (narożnik) na kondygnacjach: piwnica, 4, 5, 6, 7 piętro 2)część 2 - klatka schodowa w budynku A (stary) na kondygnacjach: 1, 2, 3 piętro W klatce schodowej w budynku A oraz w piwnicy budynku B konieczne będzie wykonanie lekkich ścianek działowych o klasie odporności ogniowej EI60 (w piwnicy - po uprzednim rozebraniu istniejącej ścianki). Wszystkie drzwi w klatce schodowej w budynku B oraz na 3 piętrze budynku A należy wyposażyć w system kontroli dostępu (w budynku A z wykorzystaniem istniejących urządzeń). Instalację elektryczną do urządzeń włączyć do znajdującej się najbliżej puszki. 3.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do: 1)przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji przedmiotu zamówienia i szkoleń serwisowych w zakresie podstawowym 2)dostarczenia pełnej dokumentacji technicznej oraz instrukcji eksploatacji i obsługi w języku polskim 3) wykonania robót budowlanych m. in. w zakresie rozbiórki: a)demontaż drzwi istniejących, b)rozbiórka ścianek działowych 4)wykonania tynków wewnętrznych i okładzin 5)wykonania robót elektrycznych w zakresie: a)doprowadzenia zasilania do systemu kontroli dostępu b)ułożenia instalacji systemu kontroli dostępu 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, na którą składają się: -załącznik nr 7 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia -załącznik nr 8 do SIWZ - stan istniejący oraz projekt wymiany drzwi p. poż. -załącznik nr 9 przedmiar robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - załącznik nr 10 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości, ustalonej odrębnie dla każdej z części część 1 - 970,00 zł; część 2 - 540,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwincentego.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach