Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 81-348 Gdynia, ul. Wójta Radtkego 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 6207501 , fax. 58 6201114
- Data zamieszczenia: 2013-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o.
ul. Wójta Radtkego 1 1
81-348 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 58 6207501, fax. 58 6201114
REGON: 19014158100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwincentego.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie drzwi przeciwpożarowych w budynkach Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. w Gdyni. znak: SW/ZP/251/N/73/2013 - DO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie drzwi przeciwpożarowych w budynkach Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. w Gdyni. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę istniejących drzwi na drzwi p. poż. w następujących lokalizacjach obiektu: 1)część 1 - klatka schodowa w budynku B (narożnik) na kondygnacjach: piwnica, 4, 5, 6, 7 piętro 2)część 2 - klatka schodowa w budynku A (stary) na kondygnacjach: 1, 2, 3 piętro W klatce schodowej w budynku A oraz w piwnicy budynku B konieczne będzie wykonanie lekkich ścianek działowych o klasie odporności ogniowej EI60 (w piwnicy - po uprzednim rozebraniu istniejącej ścianki). Wszystkie drzwi w klatce schodowej w budynku B oraz na 3 piętrze budynku A należy wyposażyć w system kontroli dostępu (w budynku A z wykorzystaniem istniejących urządzeń). Instalację elektryczną do urządzeń włączyć do znajdującej się najbliżej puszki. 3.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do: 1)przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji przedmiotu zamówienia i szkoleń serwisowych w zakresie podstawowym 2)dostarczenia pełnej dokumentacji technicznej oraz instrukcji eksploatacji i obsługi w języku polskim 3) wykonania robót budowlanych m. in. w zakresie rozbiórki: a)demontaż drzwi istniejących, b)rozbiórka ścianek działowych 4)wykonania tynków wewnętrznych i okładzin 5)wykonania robót elektrycznych w zakresie: a)doprowadzenia zasilania do systemu kontroli dostępu b)ułożenia instalacji systemu kontroli dostępu 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, na którą składają się: -załącznik nr 7 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia -załącznik nr 8 do SIWZ - stan istniejący oraz projekt wymiany drzwi p. poż. -załącznik nr 9 przedmiar robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - załącznik nr 10 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości, ustalonej odrębnie dla każdej z części część 1 - 970,00 zł; część 2 - 540,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwincentego.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- CRZP/31/2016/AEZ/ Remont stolarki okiennej w Studenckim Domu Marynarza nr 2 w Gdyni przy ul. Sędzickiego 19 - ETAP I
Dodano: 2016-06-08 - Wykonanie robót remontowych zewnętrznej części budynku Miejskiej Hali Sportowej w Gdańsku przy ul. Kołobrzeskiej 61
Dodano: 2016-02-22 - Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach znajdujących się w budynku Politechniki Gdańskiej w Gdańsku - Wrzeszczu przy Al. Zwycięstwa 27
Dodano: 2015-12-09 - WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH W KOMPLEKSACH 4033, 4831 i 4635
Dodano: 2015-09-07 - Wymiana stolarki okiennej w budynkach mieszkalnych przy ul. Chwarznieńskiej i Słonecznej oraz ul. Świętojańskiej 139, 139A w Gdyni
Dodano: 2015-08-14 - Remont elewacji budynku Gimnazjum w Liczu - etap I: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
Dodano: 2015-08-11 - I część zamówienia: roboty budowlane w budynku nr 8 na terenie kompleksu wojskowego Gdynia Witomino polegające na wymianie stolarki drzwiowej drewnianej wewnętrznej. II część zamówienia: roboty budowlane w budynku nr 161 na terenie kompleksu wojskowego Gdynia Babie Doły polegające na remoncie posadzek.
Dodano: 2015-08-06 - Naprawa stolarki okiennej w budynkach administrowanych przez Jednostkę Wojskową 1128 Malbork na lotnisku wojskowym w Królewie Malborskim oraz na kompleksie przy ulicy 17 Marca 20 w Malborku
Dodano: 2015-07-15 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW W KOŚCIERZYNIE W RAMACH ZADANIA PN. KAWKA W KOŚCIERZYNIE. OGRANICZENIE NISKIEJ EMISJI POPRZEZ KOGENERACJĘ I TERMOMODERNIZACJĘ BUDYNKÓW - CZĘŚĆ I: budynek przy ul. Rynek 6, CZĘŚĆ II: budynek przy ul. Dworcowej 5, CZĘŚĆ III: budynek przy ul. Miodowej 10, CZĘŚĆ IV: budynek przy ul. 8 Marca 47
Dodano: 2015-07-09 - Renowacja konserwatorska i częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim przy ul. Kościuszki 30
Dodano: 2015-06-26