Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie dróg lokalnych - ul. Bosmańska, Szkolna i część ul. Rybackiej wraz z infrastrukturą techniczną.

Urząd Miasta Krynica Morska ogłasza przetarg

  • Adres: 82-120 Krynica Morska, ul. Górników 15
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2476527 , fax. 055 2476566
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Krynica Morska
    ul. Górników 15 15
    82-120 Krynica Morska, woj. pomorskie
    tel. 055 2476527, fax. 055 2476566
    REGON: 17000877400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krynicamorska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie dróg lokalnych - ul. Bosmańska, Szkolna i część ul. Rybackiej wraz z infrastrukturą techniczną.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres zamówienia wchodzi wykonanie jezdni do szerokości 5,0 m na całej długości ulicy, tak by możliwy był ruch dwukierunkowy na całej jej długości. Wzdłuż ulic projektowany jest dwustronny chodnik o szerokości 1,25 -2,0 m. W pasie drogi przewidywane jest zlokalizowanie oświetlenia ulicznego oraz sieć kanalizacji burzowej wraz z podczyszczeniem i odprowadzeniem do Zalewu Wiślanego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w tym: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania objętej niniejszym zamówieniem działalności; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, remoncie lub przebudowie drogi o wartości co najmniej 2 mln zł brutto każda; 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób: a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych; b) kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót elektrycznych lub kierownika budowy; c) kierownikiem robót wodno-kanalizacyjnych posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót wodociągowych lub kanalizacyjnych lub kierownika budowy. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1 mln zł; 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie, remoncie lub przebudowie drogi o wartości co najmniej 2 mln zł brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 4. Dokumenty potwierdzające, że ww. roboty budowlane zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy również załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą pełnić funkcje kierownika budowy i robót posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krynicamorska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach