Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: Poprawie stanu infrastruktury technicznej i zwiększeniu atrakcyjności inwestycyjnej Krynicy Morskiej poprzez modernizację ulicy Korczaka.

Urząd Miasta Krynica Morska ogłasza przetarg

  • Adres: 82-120 Krynica Morska, ul. Górników 15
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2476527 , fax. 055 2476566
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Krynica Morska
    ul. Górników 15 15
    82-120 Krynica Morska, woj. pomorskie
    tel. 055 2476527, fax. 055 2476566
    REGON: 17000877400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krynicamorska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: Poprawie stanu infrastruktury technicznej i zwiększeniu atrakcyjności inwestycyjnej Krynicy Morskiej poprzez modernizację ulicy Korczaka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres zamówienia wchodzi poszerzenie jezdni do szerokości 5,5 m na całej długości ulicy, tak by możliwy był ruch dwukierunkowy na całej jej długości. Na odcinku od wjazdu na posesję przy ulicy Młodzieży 2b po prawej stronie projektowane jest wykonanie 81 miejsc postojowych o wymiarach 4,5 X 2,3 m usytuowanych prostopadle do osi ulicy. Wzdłuż miejsc postojowych projektowany jest chodnik o szerokości 3 m. Na pozostałym odcinku ulicy po prawej stronie projektowane jest wykonanie chodnika o szerokości 2 m, oddzielonego od jezdni pasem zieleni o szerokości 1 m. W pasie zieleni przewidywane jest zlokalizowanie oświetlenia ulicznego. Po lewej stronie ulicy przewidziane jest wykonanie chodnika szerokości 1,5 i 2 m. Na odcinku od początku ulicy Korczaka w kierunku dojścia do morza projektowany jest ciąg pieszy z wydzielonymi miejscami na zieleń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienie wadium w wysokości 40.000,00zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w tym: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania objętej niniejszym zamówieniem działalności; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, remoncie lub przebudowie drogi o wartości co najmniej 2 mln zł brutto każda; 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób: a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych; b) kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót elektrycznych lub kierownika budowy; c) kierownikiem robót wodociągowych posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót wodociągowych lub kanalizacyjnych lub kierownika budowy. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 2 mln zł; 5. Wykazali się średniorocznym obrotem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - 4 mln zł (słownie: cztery miliony zł), 6. Dysponują własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) i, lub dostępem do linii kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł 7. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie, remoncie lub przebudowie drogi o wartości co najmniej 2 mln zł brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 4. Dokumenty potwierdzające, że ww. roboty budowlane zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy również załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą pełnić funkcje kierownika budowy i robót posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł oraz oświadczenie potwierdzające, że przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż cena ofertowa oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ten składają Wykonawcy, którzy łącznie lub osobno potwierdzą spełnienie postawionego warunku. 8. Sprawozdanie finansowe, potwierdzające, że Wykonawca posiada przychody ze sprzedaży netto w każdym z poszczególnych lat obrotowych 2006-2008 w wysokości nie mniejszej niż 4.000.000,00 PLN. Jeżeli sprawozdanie finansowe Wykonawcy podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres od 2006 do 2008 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ten składają Wykonawcy, którzy łącznie lub osobno potwierdzą spełnienie postawionego warunku. 9. Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego l o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu i,lub dostęp do linii kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krynicamorska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach