Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac ogólnobudowlanych dla zadania: Przystosowanie pomieszczeń dla celów wydawania i spożywania posiłków w budynkach szkolnych Gminy Nowy Żmigród

Gmina Nowy Żmigród ogłasza przetarg

  • Adres: 38-230 Nowy Żmigród, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4415605 , fax. 013 4415605 w. 37
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Żmigród
    ul. Mickiewicza 2 2
    38-230 Nowy Żmigród, woj. podkarpackie
    tel. 013 4415605, fax. 013 4415605 w. 37
    REGON: 37044034700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowyzmigrod.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac ogólnobudowlanych dla zadania: Przystosowanie pomieszczeń dla celów wydawania i spożywania posiłków w budynkach szkolnych Gminy Nowy Żmigród
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac ogólnobudowlanych dla zadania: Przystosowanie pomieszczeń dla celów wydawania i spożywania posiłków w budynkach szkolnych Gminy Nowy Żmigród Zadanie składa się z: Robót rozbiórkowych Robót budowlanych murowych, tynkowych, okładzinowych, malarskich, stolarki okiennej i drzwiowej Robót instalacji wodnej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i gazowej Roboty elektryczne dla przystosowania pomieszczeń dla potrzeb wydawania i spożywania posiłków w następujących budynkach szkolnych: 1. Szkoła Podstawowa w Kątach 2. Szkoła Podstawowa w Makowiskach 3. Szkoła Podstawowa w Desznicy 4. Szkoła Podstawowa w Łysej Górze 5. Zespół Szkół w Łężynach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1.000,00 złotych Słownie: jeden tysiąc złotych 2. Forma wadium 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym) c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 2007r. Nr 42, poz.275 ) . 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Śląski Oddział Jasło Nr 65105014581000002221495852 Z dopiskiem Przystosowanie pomieszczeń dla celów wydawania i spożywania posiłków w budynkach szkolnych Gminy Nowy Żmigród Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 2) W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach innych niż pieniądz do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu wadium 4. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. w terminie do dnia 3 czerwca 2009 r. godz.10.00 przy czym za termin wniesienia wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zostanie uznana data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art.22 u.p.z.p. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień : 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4 ) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 u.p.z.p . 2.Spełniają następujące warunki szczegółowe ustalone przez Zamawiajacego : a) udokumentują należyte wykonanie minimum trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia , o wartości minimalnej 100.000,00 zł b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane tj: - kierownikiem budowy z uprawnieniami w specjalności ogólno -budowlanej c) posiadają aktualne w dacie złożenia oferty ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 100.000 zł d) Udzielą gwarancji minimalnej 3 lata , licząc od daty odbioru końcowego - oświadczenie na formularzu oferty Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia lub nie spełnia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu ,każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty : 1) W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2) W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty a) wykaz trzech wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ,że roboty te zostały wykonane należycie ( zgodnie z opisem jak w pkt 9,ppk.2a ) b) wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności ; c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej , wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował ; d) dokumenty stwierdzające , że osoby , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( uprawnienia kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa ) ; 3) W celu potwierdzenia spełniania warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty a) polisę , a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 100.000 zł 2 . Ponadto do oferty należy dołączyć następujące dokumenty : a) Oświadczenie Wykonawcy , sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ , o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ; b) formularz ofertowy zgodny z załączonym wzorem c) Wykaz podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia ,której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom . Wskazanie niniejsze nastąpi w Formularzu Oferty . d) Dowód wniesienia wadium e) Oświadczenie o akceptacji projektu umowy na takich warunkach jak we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowyzmigrod.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach