Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni podwójnie powierzchniowo utrwalanej grysami na drogach dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Legnickie Pole

Wójt Gminy Legnickie Pole ogłasza przetarg

  • Adres: 59-241 Legnickie Pole, ul. Kiliana Ignaza Dientzenhofer`a 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8582816 , fax. (076) 858 28 12
  • Data zamieszczenia: 2011-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Legnickie Pole
    ul. Kiliana Ignaza Dientzenhofer`a 1 1
    59-241 Legnickie Pole, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8582816, fax. (076) 858 28 12
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legnickiepole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni podwójnie powierzchniowo utrwalanej grysami na drogach dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Legnickie Pole
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni podwójnie powierzchniowo utrwalanej grysami, tj.: - dolna warstwa frakcja 8/11 o ilości kruszywa 13 dm3/m2, 2,2 kg emulsji asfaltowej kationowej modyfikowanej i 20 kg grysu/m2; - górna warstwa frakcja 2/8 o ilości kruszywa 10 dm3/m2, 2,1 kg emulsji asfaltowej kationowej modyfikowanej i 15 kg grysu/m2 na drogach dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Legnickie Pole, zgodnie z kosztorysem przedmiarowym, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (zwaną dalej Specyfikacją) i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) należy przelać na konto Urzędu Gminy nr 37 8649 1031 2001 0000 0101 0003 w Banku Spółdzielczym w Legnickim Polu z dopiskiem -Wadium - wykonanie nawierzchni dróg dojazdowych do gruntów rolnych etap II- w terminie do dnia 12 września 2011 roku do godziny 11:00 (decyduje data wpływu na konto zamawiającego). Pozostałe, dopuszczone artykułem 45 ust. 6 ustawy, formy wnoszenia wadium należy dostarczyć do siedziby zamawiającego (referat księgowości, pokój nr 7) do dnia 12 września 2011 roku do godziny 11:00. Przy składaniu gwarancji potwierdzanych przez firmę ubezpieczeniową, należy pamiętać, że osoba podpisująca gwarancję i będąca agentem ubezpieczeniowym jest obowiązana przy każdej czynności należącej do zakresu działalności agencyjnej (a więc także przy podpisywaniu gwarancji) okazywać pełnomocnictwo zakładu ubezpieczeń, w imieniu którego działa oraz właściwe zezwolenie. W chwili składania gwarancji należy takie dokumenty przedłożyć.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legnickiepole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach