Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju projektu budowlanego, wykonawczego oraz dokumentacji kosztorysowej Izby Przyjęć, Oddziału Intensywnej Terapii oraz Bloku Operacyjnego, kod według CPV 71320000-7.

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Bohaterów Warszawy 67
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3782401 , fax. 041 3782768
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Bohaterów Warszawy 67 67
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3782401, fax. 041 3782768
    REGON: 00031146700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.busko.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju projektu budowlanego, wykonawczego oraz dokumentacji kosztorysowej Izby Przyjęć, Oddziału Intensywnej Terapii oraz Bloku Operacyjnego, kod według CPV 71320000-7.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju projektu budowlanego, wykonawczego oraz dokumentacji kosztorysowej Izby Przyjęć, Oddziału Intensywnej Terapii oraz Bloku Operacyjnego, kod według CPV 71320000-7. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 14.000 Euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium wysokości - 3.500,00 pln brutto W przypadku wpłaty wadium w formie pieniężnej należy dokonać wpłaty na rachunku bankowym: KREDYT BANK PBI S.A / O. Kielce, Nr rachunku 16 1500 1458 1214 5001 7535 0000 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18 grudnia 2009 r. do godziny 09:00. Zmiana terminu składania ofert jest równoznaczna ze zmianą terminu zabezpieczenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia - zgodnie z punktem VI ppkt. 1 SIWZ. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - zgodnie z punktem VI ppkt 3 SIWZ. - Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków wymaganych jeśli Wykonawca załączy do oferty przetargowej referencje z podaniem wartości wykonanych usług związanych z przedmiotem zamówienia nie mniejszej niż: 100.000,00 pln brutto oraz daty i miejsca ich wykonania wraz z zapisem, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie tych warunków jeśli załączy do oferty przetargowej co najmniej 5 tego typu referencji przy czym co najmniej 2 referencje mają dotyczyć projektów bloku operacyjnego. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji referencji przestawionych przez Wykonawcę w zakresie wykonanego przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia ich rzetelności. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania referencji o wartości mniejszej niż: 100.000,00 pln brutto; jeżeli zostaną one wystawione przez tego samego Odbiorcę dla Wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat i będą dotyczyły przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania referencji od kilku różnych Odbiorców o wartości mniejszej niż wymagane przez Zamawiającego, takie referencje będą traktowane jako brak ich złożenia. Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty przetargowej wykaz wykonywanych dostaw - załącznik nr 3 do SIWZ - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy (każda strona załącznika.). - Wykonawca zobowiązany jest zapewnić udział w opracowaniu dokumentacji projektowej osób posiadających uprawnienia projektowe, architektoniczne i technologiczne dla branży szpitalnej - bez ograniczeń. Wykonawca potwierdzi spełnienie tych warunków, jeżeli załączy dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia projektowe oraz doświadczenie zawodowe w tym zakresie minimum 15 lat wraz z aktualnym zaświadczeniem o ich przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego przy czym uczestniczył w opracowaniu minimum 3 dokumentacja projektowych dla branży szpitalnej oraz załączy do oferty przetargowej załącznik nr 4 - wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (każda strona załącznika). - W przypadku udostępnienia przez inne podmioty osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób, którymi Wykonawca będzie dysponował na czas trwania zamówienia - zgodnie z punktem VI ppkt. 3 litera g) SIWZ. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - zgodnie z punktem VI ppkt. 2 SIWZ. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty przetargowej oświadczenie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późń. zm.) stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy (każda strona załącznika). e) Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty przetargowej sporządzony z wizji lokalnej protokół - zgodnie z załącznikiem nr 5 wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (każda strona załącznika).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , ważną w dniu złożenia oferty. d) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że dostawy te lub usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do SIWZ. e) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4. f) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia projektowe wraz z aktualnym zaświadczeniem o ich przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. g) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w punkcie VI ppkt 3 litera e) SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.busko.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach