Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż budynku zaplecza socjalnego w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012 w Gimnazjum nr 2 i Szkole Podstawowej nr 7 przy ul. Gen. Bema 35 w Bartoszycach.

Zespół Administracyjny Oświaty w Bartoszycach ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, ul. Kętrzyńska 22b
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 762-98-61 , fax. 0-89 762-98-61
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Administracyjny Oświaty w Bartoszycach
    ul. Kętrzyńska 22b 22b
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 762-98-61, fax. 0-89 762-98-61
    REGON: 51955706300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż budynku zaplecza socjalnego w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012 w Gimnazjum nr 2 i Szkole Podstawowej nr 7 przy ul. Gen. Bema 35 w Bartoszycach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż budynku zaplecza socjalnego w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012 w Gimnazjum nr 2 i Szkole Podstawowej nr 7 przy ul. Gen. Bema 35 w Bartoszycach. Wykonanie i montaż budynku zaplecza socjalnego na elementach fundamentowych wykonanych przez Zamawiającego (w oparciu o rysunki techniczne i instrukcje Wykonawcy), zgodnie z zapisami Szczegółowego opisu zamówienia i dokumentacji technicznej. 1. Podstawowe parametry techniczne obiektu. Powierzchnia zabudowy - 59,20 m2 Powierzchnia użytkowa podstawowa - 46,56 m2 Długość budynku - 13,09 m Szerokość budynku - 5,44 m Kubatura - 164,54 m3 Wersja uniwersalna zestawienia pawilonów, posiadająca poza pomieszczeniem trenera, magazynem, sanitariatami, 2x2 przebieralnie przeznaczone dla dwóch drużyn. Od organizacji zajęć zależy sposób ich wykorzystania i podziału na płcie, wersja ta posiada wariant z zadaszeniem - pergolę, oraz ogólnodostępny sanitariat przeznaczony dla osób niepełnosprawnych. 1.1 Funkcje pomieszczeń a. Trener - Wykładzina kauczukowa R9 - 5,82 m? b . Magazyn - Wykładzina kauczukowa R9 - 5,82 m? c. Łazienka - Wykładzina kauczukowa R10 - 5,82 m? d. Łazienka dla - Wykładzina kauczukowa R10 - 5,82 m? niepełnosprawnych e. Szatnia - Wykładzina kauczukowa R9 - 5,82 m? f. Szatnia - Wykładzina kauczukowa R9 - 5,82 m? g. Szatnia - Wykładzina kauczukowa R9 - 5,82 m? h. Szatnia - Wykładzina kauczukowa R9 - 5,82 m? 2. Konstrukcja. 3. Podłoga. 4. Stropodach. 5. Ściany. 6. Drzwi. 7. Okna. 8. Instalacja wodno - kanalizacyjna. 9. Instalacja elektryczna. 10. Instalacja ogrzewania i instalacja wentylacji. 11. Wyposażenie. Szczegółowy opis zamówienia określa załącznik pn. Szczegółowy opis zamówienia -modułowego,systemowego zaplecza sanitarnego dla boisk ORLIK 2012 , oraz projekt architektoniczno - budowlany modułowego zaplecza boisk sportowych. Dokładne zestawienie zamawianych robót określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości zadania w wysokości 2700.00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5)Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej jedną podobną inwestycję. 6)Posiadają środki finansowe przyznaną linię kredytową lub zdolność kredytową na kwotę nie mniej niż 100 000, 00 zł. 7)Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniej niż 500 000, 00 zł 2.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, - dowód wniesienia wadium, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3. wizualizacja proponowanego rozwiązania zaplecza socjalnego widok elewacji za wszystkich 4 stron, widok wnętrz kontenerów wraz z wyposażeniem. 2. Wykonawcy zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólne. 1) Umowa współpracy wspólników - dostarczona po wyborze oferty. 4.Inne dokumenty: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: - kierownik budowy - uprawnienia budowlane w zakresie jak przedmiot zamówienia oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, - kierownik robót elektrycznych - świadectwo kwalifikacji zawodowych ( SEP ) w zakresie dozoru wewnętrznych instalacji elektrycznych, - kierownika robót sanitarnych - uprawnienia w zakresie jak przedmiot zamówienia, oświadczenie o przyjęciu warunków umowy bez zastrzeżeń, wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bartoszyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach