Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest usługa napraw, okresowych przeglądów serwisowych i gwarancyjnych samochodów służbowych Izby Celnej w Łodzi

Izba Celna w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 93-232 Łódź, ul. Lodowa 97
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6388277 , fax. 42 6388354
  • Data zamieszczenia: 2011-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Łodzi
    ul. Lodowa 97 97
    93-232 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6388277, fax. 42 6388354
    REGON: 00014377400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.ic.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa napraw, okresowych przeglądów serwisowych i gwarancyjnych samochodów służbowych Izby Celnej w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa napraw, okresowych przeglądów serwisowych i gwarancyjnych samochodów służbowych Izby Celnej w Łodzi. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: ZADANIE 1 - Wykonanie usług napraw i okresowych przeglądów serwisowych samochodów służbowych eksploatowanych w Izbie Celnej w Łodzi i podległych Urzędach Celnych wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do SIWZ, w zakresie zapewniającym ich odpowiednią sprawność techniczną. I. Wymagania szczegółowe dotyczące napraw samochodów: 1. Usługa obejmuje naprawy bieżące pojazdów służbowych Izby Celnej w Łodzi wykonywane wyłącznie na zlecenie Zamawiającego. 2. Części zamienne i materiały eksploatacyjne użyte w naprawach muszą być nowe i odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producentów poszczególnych pojazdów i spełniać normy jakościowe stosowane w tym zakresie. Zamawiający preferuje tzw. zamienniki części oryginalnych. Części oryginalne zostaną dopuszczone w przypadku braku dostępności zamienników. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonywania napraw z części powierzonych. 3. Usługa powinna być wykonana w terminie 72 godzin licząc od chwili przejęcia samochodu przez wykonawcę. 4. Przedłużenie terminu naprawy określonego w pkt. 3 może nastąpić z przyczyn technologicznych lub charakteru naprawy, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 5. Przed wykonaniem usługi Wykonawca uzgodni z Zamawiającym zakres naprawy oraz wstępny kosztorys. Kosztorys musi być przedstawiony Zamawiającemu na piśmie do akceptacji przed przystąpieniem do naprawy. 6. W przypadku konieczności rozszerzenia zakresu naprawy o usterki ukryte, niemożliwe do zdiagnozowania bez zdemontowania części, elementów pojazdu Wykonawca przedstawi dodatkowy kosztorys do zaakceptowania Zamawiającemu. 7. Wykonawca po wykonaniu naprawy zobowiązany będzie do przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających wydanie nowych części z magazynu, które zostały użyte do naprawy samochodów służbowych Zamawiającego. Dokumenty te zostaną dołączone do faktury. 8. Maksymalny koszt naprawy pojazdu nie może przekroczyć kosztów napraw ustalonych na podstawie kalkulacji brutto sporządzonej wg norm producenta w systemach Audatex lub Eurotax. Ceny części nie mogą być wyższe niż sugerowane przez głównych importerów/producentów danej marki pojazdów. 9. Wykonawca udzieli min. 12 miesięcy gwarancji na wykonanie usługi i materiały chyba, że producent na części zamienne udzielił odrębnej gwarancji. 10. Warsztat, w którym będą wykonywane usługi winien być w pełni wyposażony (do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia) oraz znajdować się na terenie Miasta Łodzi. II. Wymagania szczegółowe dotyczące okresowych przeglądów serwisowych, obejmujących czynności określone przez producentów poszczególnych pojazdów dla danych przebiegów samochodów Zamawiającego. 1. Części zamienne i materiały eksploatacyjne użyte w okresowych przeglądach serwisowych muszą być nowe i odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producentów poszczególnych pojazdów i spełniać normy jakościowe stosowane w tym zakresie. Zamawiający preferuje tzw. zamienniki części oryginalnych. Części oryginalne zostaną dopuszczone w przypadku braku dostępności zamienników. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonywania napraw z części powierzonych. 2. Usługa powinna być wykonana w terminie 72 godzin licząc od chwili przejęcia samochodu przez wykonawcę. 3. Przedłużenie terminu naprawy określonego w pkt. 2 może nastąpić z przyczyn technologicznych lub charakteru naprawy, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 4. Przed wykonaniem usługi Wykonawca uzgodni z Zamawiającym zakres oraz wstępny kosztorys. Kosztorys musi być przedstawiony Zamawiającemu na piśmie do akceptacji przed przystąpieniem do wykonania usługi. 5. W przypadku konieczności rozszerzenia zakresu naprawy o usterki ukryte, niemożliwe do zdiagnozowania bez zdemontowania części, elementów pojazdu Wykonawca przedstawi dodatkowy kosztorys do zaakceptowania Zamawiającemu. 6. Wykonawca po wykonaniu naprawy zobowiązany będzie do przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających wydanie nowych części z magazynu, które zostały użyte do naprawy samochodów służbowych Zamawiającego. Dokumenty te zostaną dołączone do faktury. 7. Maksymalny koszt usługi nie może przekroczyć kosztów ustalonych na podstawie kalkulacji brutto sporządzonej wg norm producenta w systemach Audatex lub Eurotax. Ceny części nie mogą być wyższe niż sugerowane przez głównych importerów/producentów danej marki pojazdów. 8. Wykonawca udzieli min. 12 miesięcy gwarancji na wykonanie usługi i materiały chyba, że producent na części zamienne udzielił odrębnej gwarancji. 9. Warsztat, w którym będą wykonywane usługi winien być w pełni wyposażony (do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia) oraz znajdować się na terenie Miasta Łodzi 10. Usługa okresowych przeglądów serwisowych rozliczana będzie ryczałtowo według stawki za 1 przegląd. Koszt okresowego przeglądu serwisowego obejmuje oprócz czynności zalecanych przez poszczególnych producentów pojazdów z uwzględnieniem aktualnego przebiegu pojazdu lub okresu użytkowania również usługę wymiany podstawowych płynów i materiałów eksploatacyjnych tj.: oleju silnikowego, filtra oleju, filtra powietrza, filtra kabinowego. Wykaz pojazdów dla zadania 1 z przebiegiem na dzień 30.09.2011 r. zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. ZADANIE 2- wykonanie usługi okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych objętych gwarancją, wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ: Renault Kangoo -11 samochodów ZADANIE 3- wykonanie usługi okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych objętych gwarancją, wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ: Ford Focus-3 samochody ZADANIE 4- wykonanie usługi okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodu służbowego objętego gwarancją, wyszczególnionego w załączniku nr 2 do SIWZ: Fiat Ducato -1 samochód ZADANIE 5- wykonanie usługi okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych objętych gwarancją, wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ: KIA CEED - 8 samochodów KIA PICANTO -1 samochód ZADANIE 6- wykonanie usługi okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych objętych gwarancją, wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ: Hyundai I30 CW-3 samochody ZADANIE 7- wykonanie usługi okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodu służbowego objętego gwarancją, wyszczególnionego w załączniku nr 2 do SIWZ: Peugeot Boxer-1 samochód I. Wymaganie szczegółowe dotyczące okresowych przeglądów gwarancyjnych 1. Zamawiający w okresie realizacji umowy, przewiduje wykonanie przeglądów dla każdego samochodu, wymienionego w zadaniach 2, 3, 4, 5, 6, 7. 2. Okresowe przeglądy gwarancyjne obejmują wykonanie czynności, odpowiednich dla danego przebiegu pojazdu lub okresu użytkowania, określonych i opracowanych przez producentów poszczególnych marek pojazdów, w tym obsługa mechaniczna oraz kontrola nadwozia i powłoki lakierniczej, z uwzględnieniem niezbędnych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych wykorzystanych w trakcie przeglądów. 3. Części zamienne i materiały eksploatacyjne użyte w okresowych przeglądach gwarancyjnych muszą być nowe i oryginalne. 4. Okresowe przeglądy gwarancyjne będą wykonywane w ciągu 24 godzin od chwili przyjęcia samochodu, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. Termin przeglądu zostanie ustalony telefonicznie. 5. Przedłużenie terminu naprawy określonego w pkt. 4 może nastąpić z przyczyn technologicznych lub charakteru naprawy, po wcześniejszym uzgodnieniu z Usługodawcą 6. W razie stwierdzenia, podczas okresowego przeglądu, konieczności wykonania dodatkowych napraw gwarancyjnych, naprawy takie zostaną wykonane bez oddzielnej zgody Zamawiającego. O zakresie wykonanych napraw gwarancyjnych Wykonawca powiadomi Zamawiającego faksem lub pocztą elektroniczną po wykonaniu usługi. 7. Usługa okresowych przeglądów gwarancyjnych rozliczana będzie ryczałtowo według ceny za 1 przegląd. Koszt okresowego przeglądu gwarancyjnego obejmuje czynności serwisowe opisane w pkt. 1 - 6 z uwzględnieniem części i materiałów eksploatacyjnych przewidzianych do wymiany przez producenta poszczególnych marek pojazdów, określonych w zadaniach 2, 3, 4, 5, 6, 7, z uwzględnieniem przebiegów poszczególnych pojazdów. 8. Warsztat, w którym będą wykonywane usługi okresowych przeglądów gwarancyjnych winien być w pełni wyposażony (do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia) oraz znajdować się na terenie Miasta Łodzi. 9. Wykonawca winien posiadać uprawnienia Autoryzowanej Stacji Obsługi ASO w zakresie obsługi mechanicznej i blacharsko-lakierniczej dla danej marki samochodu (dotyczy zadań 2,3,4,5,6,7). 10. Wykonawca udzieli min. 12 miesięcy gwarancji na wykonanie usługi i materiały chyba, że producent na części zamienne udzielił odrębnej gwarancji. Wykaz pojazdów dla zadań nr 2,3,4,5,6,7 z przebiegiem na dzień 30.09.2011 r. oraz przewidywanym serwisowaniem zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501121004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.ic.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach