Przetargi.pl
naprawa pojazdów służbowych dla KPP w Opocznie

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6652295 , fax. 042 6652080
  • Data zamieszczenia: 2015-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6652295, fax. 042 6652080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    naprawa pojazdów służbowych dla KPP w Opocznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są naprawy pojazdów służbowych należących do komendy Powiatowej Policji w Opocznie, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania usług zostały określone w załączniku Nr 8 do SIWZ stanowiącym Wzór umowy. 2. Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, powstałej w wyniku bieżącej eksploatacji lub w wyniku awarii, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu. 3. Z napraw wyłączone są czynności i usługi związane z: - przeglądami technicznymi wynikającymi z przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdu; - powypadkowymi pracami blacharsko-lakierniczymi; - instalacją łączności i sprzętem audio - video; - zakupem ogumienia; - wymianą olejów i płynów eksploatacyjnych; - wymianą filtrów oleju, paliwa i powietrza; - kosmetyką pojazdu. 4. Przedmiotem zamówienia są naprawy, których ogólny koszt (robocizna i materiały) w ramach jednego zlecenia nie przekracza 738,00 zł brutto. 5. Miejscem wykonywania usługi musi być stacja obsługi znajdująca się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby jednostki. 6. Naprawy muszą być wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie doświadczenie zawodowe. 7. Zamawiający przewiduje naprawy 32 pojazdów o następujących markach i modelach: FIAT BRAVO 2008, FIAT DUCATO 2008-2009, FORD FOCUS 2004, FORD TRANSIT 2005, HYUNDAI i35 -2013, KIA CEED 2007-20012, KIA SPORTAGE 2010-2014, OPEL ASTRA 2003-2006, OPEL VECTRA 2007, OPEL INSIGNIA 2013, RENAULT MEGANE 2010, RENAULT THALIA 2005, SKODA FABIA 2002-2004, SKODA OCTAVIA 2001-2002. 8. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętym gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego pojazdu. 9. Naprawy pojazdów muszą być wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu. 10. W przypadku, gdy zakres czynności naprawczych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda próbna odbędzie się za zgodą oraz w obecności Zamawiającego lub użytkownika pojazdu. 11. Niedopuszczalne jest montowanie części używanych i pozyskanych z innych pojazdów. 12. Wykonawca będzie stosował normy czasowe za wykonane operacje, które nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru starych części i podzespołów wymienionych podczas wykonania usługi w terminie 14 dni od daty odbioru pojazdu. Po upływie powyższego okresu Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona ich utylizacji. 14. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50 000,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501121004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: odległość zakładu naprawczego od jednostki Policji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach