Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi związanej z wykonywaniem zadań na stanowisku Asystenta Merytorycznego w ramach projektu ZAWÓD PRZEPUSTKĄ DO LEPSZEGO JUTRA

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach działający w imieniu Powiatu Poddębickiego ogłasza przetarg

  • Adres: 99-200 Poddębice, ul. Polna 13/15
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (43) 678 31 13 , fax. (43) 678 31 13
  • Data zamieszczenia: 2013-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach działający w imieniu Powiatu Poddębickiego
    ul. Polna 13/15 13/15
    99-200 Poddębice, woj. łódzkie
    tel. (43) 678 31 13, fax. (43) 678 31 13
    REGON: 73001936500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsppoddebice.pl/bip
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi związanej z wykonywaniem zadań na stanowisku Asystenta Merytorycznego w ramach projektu ZAWÓD PRZEPUSTKĄ DO LEPSZEGO JUTRA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług doraźnego wsparcia przy realizacji projektu ZAWÓD PRZEPUSTKĄ DO LEPSZEGO JUTRA, obejmujących realizację zadań na stanowisku Asystenta Merytorycznego projektu. Zakres obowiązków dla stanowiska: Asystent Merytoryczny 1. Zapoznanie się z obowiązkową dokumentacją wewnętrzną i zewnętrzną dotyczącą zasad realizacji projektów w ramach PO KL oraz bieżąca aktualizacja i pogłębianie wiedzy poprzez śledzenie zmian w dokumentach, udział w szkoleniach oraz przeglądanie informacji zawartych na stronach internetowych dotyczących PO KL. 2. Zapoznanie się z zapisami wniosku o dofinansowanie i umowy o dofinansowanie Projektu oraz z dokumentami aktualizującymi w/w. 3. Przekazywanie wszelkich informacji dotyczących realizowanego Projektu Koordynatorowi, a jeśli ten jest nieobecny, bezpośrednio Dyrektorowi Szkoły. 4. Podejmowanie działań zapewniających prawidłową realizację zadań Projektu do momentu otrzymania od Instytucji Pośredniczącej pisemnej informacji o zamknięciu Projektu i zarchiwizowania dokumentacji Projektu. 5. Opracowanie i realizacja działań informacyjnych i promujących Projekt, w tym: - nawiązanie współpracy z mediami, - zgromadzenie obowiązujących oznaczeń i logotypów, - oznaczenie pomieszczeń, w których jest realizowany Projekt, - oznaczenie zakupionego sprzętu i wyposażenia, - oznaczenie dokumentacji projektowej, - umieszczenie informacji o współfinansowaniu wynagrodzeń w ramach Projektu, - przygotowanie dużych i małych materiałów promujących Projekt (we współpracy z osobą aktualizującą stronę internetową oraz z osobami prowadzącymi zajęcia z promocji), - wsparcie działań rekrutacyjnych odpowiednią kampanią promocyjno - informacyjną (we współpracy z osobami prowadzącymi zajęcia z promocji), - selekcjonowanie i przygotowywanie materiałów do prezentacji na stronie internetowej Projektu, - archiwizacja materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących Projektu. 6. Przygotowywanie zbiorczych sprawozdań miesięcznych i kwartalnych dotyczących postępu rzeczowego w realizacji poszczególnych działań na podstawie informacji nadesłanych przez Wykonawców poszczególnych zleceń. 7. Przygotowanie dokumentacji związanej z realizacją Projektu, w tym: - opracowanie Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w Projekcie, Kwestionariusza osobowego uczestnika Projektu i pozostałej dokumentacji rekrutacyjnej: Deklaracji uczestnictwa w Projekcie, Deklaracji udziału w Projekcie, Oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, Oświadczenia o wyrażeniu zgody na wykorzystanie wizerunku, Oświadczenia o rezygnacji z udziału w Projekcie. - sporządzanie i aktualizacja grafiku prowadzonych zajęć na podstawie informacji przekazanych przez prowadzących zajęcia, - sporządzenie karty wzorów podpisów, - sporządzenie i rozdanie prowadzącym list obecności na poszczególne zajęcia i wyjazdy edukacyjne. - sporządzanie dokumentacji potwierdzającej realizację zadań zleconych (wzór karty sprawozdania merytorycznego), - wypełnianie i aktualizacja rejestru osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych, - przygotowywanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla poszczególnych osób zgodnie z umową o dofinansowanie Projektu, - sporządzanie innych dokumentów dotyczących realizacji projektu (w miarę potrzeb) - sporządzanie i archiwizacja dokumentacji wycieczek. 8. Przeprowadzenie rekrutacji uczestników Projektu na zajęcia oraz na poszczególne wyjazdy edukacyjne (we współpracy z prowadzącymi zajęcia). 9. Ewidencja uczestników w systemie PEFS i aktualizacja zmian w tym zakresie minimum 5 dni roboczych przed złożeniem WBoP za dany okres. 10. Aktualizacja dokumentacji dotyczącej uczestników. 11. Weryfikacja danych zamieszczonych w formularzu PEFS z danymi zgromadzonymi w wersji papierowej. 12. Właściwe zabezpieczenie baz danych przez archiwizowanie i kontrolę antywirusową. 13. Zbieranie, opracowywanie i analiza zebranych danych statystycznych nt. realizacji poszczególnych zadań w Projekcie: - gromadzenie informacji na temat wyników testów diagnozujących na wstępie oraz po danym okresie realizacji Projektu (zgodnie z zapisami we wniosku aplikacyjnym), - analiza i prezentacja wyników w/w testów, - opracowywanie formularzy ankietowych w celu przeprowadzenia badań ewaluacyjnych Projektu, - analiza danych i prezentacja wyników przeprowadzonych badań uczestników Projektu. 14. Niezwłoczne informowanie o wszelkich zaistniałych zmianach dotyczących realizowanego projektu Dyrektora Szkoły oraz Koordynatora. 15. Realizacja zadań zleconych przez Koordynatora. 16. Dokumentowanie przebiegu i wyników pracy własnej (prowadzenie karty czasu pracy). 17. Złożenie w Biurze Projektu, najpóźniej w 5-tym dniu roboczym przed zakończeniem każdego miesiąca, następujących dokumentów: - wypełniony formularz karty czasu pracy, - wypełniony formularz protokołu odbioru do umowy cywilno - prawnej, - wypełniony formularz rachunku do umowy cywilno - prawnej. 18. W przypadku, kiedy asystent merytoryczny nie realizuje obowiązku wymienionego w pkt 17 zakresu obowiązków dla tego stanowiska w wyznaczonym po raz trzeci z rzędu terminie lub podaje nieprawdziwe informacje, Realizator ma prawo rozwiązać zawartą z nim umowę. 19. Udział w obowiązkowych spotkaniach Personelu Zarządzającego Projektem w wyznaczonych terminach. 20. Uczestniczenie w kontrolach Projektu oraz sporządzanie ewentualnych uzupełnień pokontrolnych, również po zakończeniu realizacji Projektu. Przewidywany czas pracy w wymiarze odpowiadającym ok. 40 godz. miesięcznie (łącznie czas pracy przewidziany na wykonanie wszystkich zadań na tym stanowisku nie powinien przekroczyć 880 godzin zegarowych); forma zatrudnienia - umowa zlecenie. Termin realizacji zadania: od momentu podpisania umowy do 30.06.2015 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zsppoddebice.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach