Instytut Sadownictwa i Kwiaciarstwa im. Szczepana Pieniążka ogłasza przetarg
- Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Pomologiczna 18
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 046 8332021 , fax. 046 8333228
- Data zamieszczenia: 2010-04-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Sadownictwa i Kwiaciarstwa im. Szczepana Pieniążka
ul. Pomologiczna 18 18
96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
tel. 046 8332021, fax. 046 8333228 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.insad.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Kierownika Pakietu popularyzacja i upowszechnianie otrzymanych wyników badań i dobrych praktyk w zakresie ekologicznej produkcji owoców i materiału szkółkarskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Kierownika Pakietu popularyzacja i upowszechnianie otrzymanych wyników badań i dobrych praktyk w zakresie ekologicznej produkcji owoców i materiału szkółkarskiego w ramach projektu Opracowanie innowacyjnych produktów i technologii dla ekologicznej uprawy roślin sadowniczych. Celem projektu jest stworzenie warunków dla poprawy konkurencyjności polskich przedsiębiorców z sektora rolnictwa ekologicznego poprzez zastosowanie innowacyjnych rozwiązań opartych na pracach B+R dla zwiększenia udziału i ekonomicznej opłacalności ekologicznej produkcji owoców i materiału szkółkarskiego w Polsce, a także określenie wpływu spożywania owoców wytworzonych metodami ekologicznymi na kondycję zdrowotną konsumentów. Zakres obowiązków: 1) Kierowanie działaniami promocyjnymi w pakiecie PB10 polegające na koordynowaniu i dokumentowaniu działań promocyjnych w formie elektronicznej i papierowej; 2) Udział w seminariach informacyjnych i konferencjach w różnych regionach Polski skierowanych do producentów owoców i materiału szkółkarskiego oraz stowarzyszeń konsumentów - seminaria jednodniowe, minimum 3 rocznie; 3) Udział w imprezach rolniczych, regionalnych i krajowych, w celu promocji projektu i upowszechniania wiedzy o projekcie - jednodniowe, minimum 10 rocznie; 4) Bieżąca aktualizacja istniejącej strony internetowej projektu; 5) Udział w promocji nowoopracowanych produktów i technologii dla praktyki sadowniczej polegający na wydruku i upowszechnianiu opisów technicznych tych produktów; 6) Udział w promocji projektu podczas Dni Otwartych ISK polegający na pomocy w upowszechnianiu informacji o projekcie - spotkania jednodniowe, raz w roku. 7) Udział w promocji działań demonstracyjnych na poletkach pokazowych na polach prywatnych producentów owoców i materiału szkółkarskiego przygotowanych przez pracowników ISK - spotkania jednodniowe, 3 razy w roku. 8) Upowszechnianie opisów technicznych w formie elektronicznej i folderów opracowanych produktów i technologii - podczas ww. imprez i spotkań; 9) Przygotowanie serii broszur i płyt CD zawierających wdrożeniowe i upowszechnieniowe rezultaty projektu, minimum raz w roku; 10) Przeprowadzenie ankiety za pomocą kwestionariusza internetowego wśród producentów owoców i materiału szkółkarskiego, dotyczącej ich zainteresowania badaniami prowadzonymi w projekcie, w celu oszacowania zapotrzebowania na wytworzone w nim produkty i technologie, minimum 1 ankieta zawierająca 10 pytań opracowanych przez kierowników pakietów badawczych (wymagana minimalna liczba respondentów - 50); 11) Redakcja newslettera projektowego, 4 strony - raz na kwartał. Zawartość stanowią informacje otrzymane od Kierowników Pakietów Badawczych; 12) Przygotowanie materiałów informacyjnych, minimum 1 broszura rocznie; 13) Współpraca z drukarnią i wykonawcami materiałów reklamowych. Wykonawca pełniący funkcję Kierownika Pakietu będzie bezpośrednio podlegać Kierownikowi Projektu. Wykonawca będzie wykonywać powyższe obowiązki w swojej siedzibie lub miejscu zamieszkania. Zamawiający nie zapewnia pomieszczenia do pracy. Wymagany jest częsty kontakt e-mailowy i telefoniczny z Kierownikiem Projektu oraz co najmniej trzy spotkania w miesiącu w celu konsultacji i omówienia realizacji zadań w Pakiecie PB10. Zamawiający udostępni komputer przenośny oraz wszystkie materiały piśmienne i papiernicze w trakcie spotkań. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.insad.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi związanej z wykonywaniem zadań na stanowisku Asystenta Merytorycznego w ramach projektu ZAWÓD PRZEPUSTKĄ DO LEPSZEGO JUTRA
Dodano: 2013-10-31 - Pełnienie funkcji Koordynatora oraz Asystenta Koordynatora ds. rozliczeń i sprawozdawczości w projekcie STAROSTWO RAWSKIE - PRZYJAZNE OBYWATELOM, NOWOCZESNE I SKUTECZNE współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
Dodano: 2012-10-25