Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Kierownika Pakietu popularyzacja i upowszechnianie otrzymanych wyników badań i dobrych praktyk w zakresie ekologicznej produkcji owoców i materiału szkółkarskiego

Instytut Sadownictwa i Kwiaciarstwa im. Szczepana Pieniążka ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Pomologiczna 18
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8332021 , fax. 046 8333228
  • Data zamieszczenia: 2010-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Sadownictwa i Kwiaciarstwa im. Szczepana Pieniążka
    ul. Pomologiczna 18 18
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 046 8332021, fax. 046 8333228
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.insad.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Kierownika Pakietu popularyzacja i upowszechnianie otrzymanych wyników badań i dobrych praktyk w zakresie ekologicznej produkcji owoców i materiału szkółkarskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Kierownika Pakietu popularyzacja i upowszechnianie otrzymanych wyników badań i dobrych praktyk w zakresie ekologicznej produkcji owoców i materiału szkółkarskiego w ramach projektu Opracowanie innowacyjnych produktów i technologii dla ekologicznej uprawy roślin sadowniczych. Celem projektu jest stworzenie warunków dla poprawy konkurencyjności polskich przedsiębiorców z sektora rolnictwa ekologicznego poprzez zastosowanie innowacyjnych rozwiązań opartych na pracach B+R dla zwiększenia udziału i ekonomicznej opłacalności ekologicznej produkcji owoców i materiału szkółkarskiego w Polsce, a także określenie wpływu spożywania owoców wytworzonych metodami ekologicznymi na kondycję zdrowotną konsumentów. Zakres obowiązków: 1) Kierowanie działaniami promocyjnymi w pakiecie PB10 polegające na koordynowaniu i dokumentowaniu działań promocyjnych w formie elektronicznej i papierowej; 2) Udział w seminariach informacyjnych i konferencjach w różnych regionach Polski skierowanych do producentów owoców i materiału szkółkarskiego oraz stowarzyszeń konsumentów - seminaria jednodniowe, minimum 3 rocznie; 3) Udział w imprezach rolniczych, regionalnych i krajowych, w celu promocji projektu i upowszechniania wiedzy o projekcie - jednodniowe, minimum 10 rocznie; 4) Bieżąca aktualizacja istniejącej strony internetowej projektu; 5) Udział w promocji nowoopracowanych produktów i technologii dla praktyki sadowniczej polegający na wydruku i upowszechnianiu opisów technicznych tych produktów; 6) Udział w promocji projektu podczas Dni Otwartych ISK polegający na pomocy w upowszechnianiu informacji o projekcie - spotkania jednodniowe, raz w roku. 7) Udział w promocji działań demonstracyjnych na poletkach pokazowych na polach prywatnych producentów owoców i materiału szkółkarskiego przygotowanych przez pracowników ISK - spotkania jednodniowe, 3 razy w roku. 8) Upowszechnianie opisów technicznych w formie elektronicznej i folderów opracowanych produktów i technologii - podczas ww. imprez i spotkań; 9) Przygotowanie serii broszur i płyt CD zawierających wdrożeniowe i upowszechnieniowe rezultaty projektu, minimum raz w roku; 10) Przeprowadzenie ankiety za pomocą kwestionariusza internetowego wśród producentów owoców i materiału szkółkarskiego, dotyczącej ich zainteresowania badaniami prowadzonymi w projekcie, w celu oszacowania zapotrzebowania na wytworzone w nim produkty i technologie, minimum 1 ankieta zawierająca 10 pytań opracowanych przez kierowników pakietów badawczych (wymagana minimalna liczba respondentów - 50); 11) Redakcja newslettera projektowego, 4 strony - raz na kwartał. Zawartość stanowią informacje otrzymane od Kierowników Pakietów Badawczych; 12) Przygotowanie materiałów informacyjnych, minimum 1 broszura rocznie; 13) Współpraca z drukarnią i wykonawcami materiałów reklamowych. Wykonawca pełniący funkcję Kierownika Pakietu będzie bezpośrednio podlegać Kierownikowi Projektu. Wykonawca będzie wykonywać powyższe obowiązki w swojej siedzibie lub miejscu zamieszkania. Zamawiający nie zapewnia pomieszczenia do pracy. Wymagany jest częsty kontakt e-mailowy i telefoniczny z Kierownikiem Projektu oraz co najmniej trzy spotkania w miesiącu w celu konsultacji i omówienia realizacji zadań w Pakiecie PB10. Zamawiający udostępni komputer przenośny oraz wszystkie materiały piśmienne i papiernicze w trakcie spotkań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.insad.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach