Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Koordynatora oraz Asystenta Koordynatora ds. rozliczeń i sprawozdawczości w projekcie STAROSTWO RAWSKIE - PRZYJAZNE OBYWATELOM, NOWOCZESNE I SKUTECZNE współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.

Zarząd Powiatu Rawskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 96-200 Rawa Mazowiecka, pl. Wolności 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8144631 , fax. 046 8144631
  • Data zamieszczenia: 2012-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Rawskiego
    pl. Wolności 1 1
    96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie
    tel. 046 8144631, fax. 046 8144631
    REGON: 75014763300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatrawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Koordynatora oraz Asystenta Koordynatora ds. rozliczeń i sprawozdawczości w projekcie STAROSTWO RAWSKIE - PRZYJAZNE OBYWATELOM, NOWOCZESNE I SKUTECZNE współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Koordynatora oraz Asystenta Koordynatora ds. rozliczeń i sprawozdawczości w projekcie STAROSTWO RAWSKIE - PRZYJAZNE OBYWATELOM, NOWOCZESNE I SKUTECZNE współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. Zadanie Nr 1 - Pełnienie funkcji Koordynatora Koordynator projektu odpowiedzialny będzie za: 1) sprawne i efektywne kierowanie pracą i motywowanie zespołu projektowego, w tym szczególnie organizowanie stosownie do bieżących potrzeb, ale nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie posiedzeń zespołu projektowego, 2) nadzorowanie prac zespołu projektowego w perspektywie długofalowej, w tym szczególnie weryfikowanie: a) zgodności podejmowanych działań z harmonogramem i kosztorysem, b) terminowości zawieranych umów i ich rozliczenia, c) prawidłowości opracowywanych sprawozdań z monitoringu efektów projektu, d) terminowości i poprawności składania kolejnych wniosków o płatność, 3) planowanie i monitorowanie realizacji projektu, w tym: a) przygotowanie Planu Projektu, Planów Etapów Projektu i (jeżeli będzie to konieczne) Planów Nadzwyczajnych, b) zarządzanie zagrożeniami i opracowywanie planów rezerwowych, 4) akceptowanie przygotowanych programów poszczególnych szkoleń, 5) akceptowanie dokumentacji finansowej i sprawozdawczej projektu, 6) utrzymanie bieżącej łączności z Komitetem Sterującym, udział w posiedzeniach Komitetu Sterującego, 7) bieżące uzgadnianie strategii podejmowanych działań i zakładanych efektów z członkami Komitetu Sterującego, 8) przygotowywanie Raportów Okresowych, Raportów Końcowych Etapów i Raportu Końcowego Projektu i raportowanie efektów Komitetowi Sterującemu, 9) utrzymanie bieżących kontaktów z IP w dotacji finansowej realizacji projektu, 10) całościowe postępy i efekty projektu, w tym zgodność projektu z wytycznymi POKL, 11) efektywne wykorzystanie zasobów zespołu projektowego, 12) podejmowanie ewentualnych działań korygujących projekt, 13) sterowanie zmianami w projekcie, 14) administrowanie projektem. Zadanie Nr 2 Pełnienie funkcji Asystenta ds. rozliczeń i sprawozdawczości Asystent Koordynatora projektu ds. rozliczeń i sprawozdawczości odpowiedzialny będzie za: 1) udział w posiedzeniach zespołu projektowego, 2) założenie i bieżące prowadzenie dokumentacji projektu, 3) przygotowanie propozycji Planu Projektu, Planów Etapów Projektu i (jeżeli będzie to konieczne) Planów Nadzwyczajnych oraz ich uaktualnianie, 4) opracowywanie narzędzi do realizacji monitoringu efektów projektu, 5) zbieranie i analizowanie aktualnych danych na temat postępów projektu oraz prognoz w tym zakresie, 6) przygotowywanie sprawozdań z monitorowania efektów projektu zrealizowanych przez Specjalistę ds. organizacji szkoleń i zamówień publicznych i Specjalistę ds. kadr, 7) informowanie Koordynatora projektu o ewentualnych odchyleniach od planu, zagrożeniach i opracowywanie propozycji planów rezerwowych, 8) pomoc w przygotowywaniu sprawozdań z osiągniętych w projekcie wyników dla potrzeb współpracy z Komitetem Sterującym, w tym szczególnie propozycji Raportów Okresowych, Raportów Końcowych Etapów i Raportu Końcowego Projektu i raportowanie efektów Komitetowi Sterującemu, 9) obsługa specjalistycznych narzędzi do wsparcia zarządzania projektem, w tym szczególnie programu komputerowego MS Project, 10) zapewnienie nadzoru nad poprawnością i terminowością rozliczeń z wykonawcami usług i dostawcami, 11) wprowadzanie danych do systemu PEFS, 12) przygotowywanie wniosków o płatności etapowe i płatność końcową do IP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatrawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach