Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów dla Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18 - codziennie od poniedziałku do piątku.

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2012-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów dla Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18 - codziennie od poniedziałku do piątku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów dla Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18 - codziennie od poniedziałku do piątku. I. Zakres rzeczowy w szczególności obejmuje: 1. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek: a) listów zwykłych - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i obrocie zagranicznym, b) listów zwykłych priorytetowych - przesyłki nierejestrowane będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i obrocie zagranicznym, c) listów poleconych - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i obrocie zagranicznym, d) listów poleconych priorytetowych - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i obrocie zagranicznym, e) listów poleconych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru, f) listów poleconych priorytetowych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru, g) paczek zwykłych - rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii, h) paczek priorytetowych - rejestrowane najszybszej kategorii, i) przesyłek z zadeklarowaną wartością, j) przesyłek kurierskich, k) przesyłek pobraniowych (obrót krajowy), l) przesyłek reklamowych (obrót krajowy), m) druków bezadresowych (obrót krajowy). II. Obowiązki wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Przesyłki i paczki poczty wychodzącej przekazywane będą codziennie w siedzibie zamawiającego w dniach pracy Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim do godziny 15.00 (zamawiający w siedzibie przy al. Powstańców Wielkopolskich 18 będzie przekazywał wykonawcy przesyłki do nadania). 2. Przesyłki i paczki poczty przychodzącej przekazywane będą codziennie w siedzibie zamawiającego w dniach pracy Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim do godziny 9.00. 3. Wykonawca zapewnia, że jego placówka obsługująca zamawiającego będzie czynna codziennie od poniedziałku do piątku. 4. Wykonawca obowiązany jest doręczać przesyłki pocztowe listowe przyjęte do przemieszczania i doręczania : a) nie później niż w 4 dniu po dniu nadania- w przypadku przesyłki listowej najszybszej kategorii, b) nie później niż w 6 dniu po dniu nadania - w przypadku przesyłki nie będącej przesyłką najszybszej kategorii. 5. W przypadku nieobecności adresata przedstawiciel wykonawcy pozostawi zawiadomienie (I awizo) o próbie doręczenia przesyłki wraz ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać korespondencję. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 14 dni licząc od następnego dnia po dniu pozostawienia I awizo. W tym terminie przesyłka jest powtórnie awizowana. 6. Przesyłki i paczki poczty przychodzącej na adres Straży Miejskiej i Wydziału Zarządzania Kryzysowego - ul. Kościuszki 12a będą przekazywane przez wykonawcę bezpośrednio do siedziby zamawiającego - al. Powstańców Wielkopolskich 18. 7. Zwrotne potwierdzenia odbioru przesyłek pocztowych pokwitowane przez adresata będą zwracane niezwłocznie po dokonaniu usługi do siedziby zamawiającego. 8. Zwroty przesyłek pocztowych po wyczerpaniu możliwości ich wydania lub doręczenia odbiorcy będą niezwłocznie przekazywane do siedziby zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi doręczania przesyłek w kraju i za granicami kraju. 10. Wykonawca obowiązany jest do sporządzania rejestrów poczty przychodzącej: listów poleconych, przesyłek wartościowych, przesyłek kurierskich i paczek potwierdzanych przez upoważnionego pracownika reprezentującego zamawiającego. 11. Wykonawca obowiązany jest do potwierdzania rejestrów poczty wychodzącej - listów poleconych, przesyłek wartościowych, przesyłek kurierskich i paczek sporządzanych przez upoważnionego pracownika reprezentującego zamawiającego (załącznik nr 7). Niniejszy rejestr będzie załącznikiem do umowy. 12. Opakowania przesyłek zawierać będą czytelne informacje identyfikujące adresata i nadawcę, rodzaj przesyłki oraz nadruk lub odcisk pieczęci potwierdzającej wniesienie opłaty za usługę. 13. Zamawiający nie dopuszcza stosowania przez wykonawcę własnych opakowań na listy i przesyłki oraz druków za potwierdzeniem odbioru. 14. Zamawiający wymaga by wykonawca dysponował placówką nadawczą w miejscowości, w której znajduje się siedziba zamawiającego oraz wymaga aby punkty odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) znajdowały się na terenie każdej gminy lub gminy sąsiedniej. 15. Wykonawca obowiązany jest do przyjmowania i realizowania reklamacji z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usług będących przedmiotem zamówienia. Termin zgłoszenia reklamacji przez zamawiającego - po upływie 14 dni od dnia nadania przesyłki rejestrowanej. Termin udzielenia odpowiedzi przez wykonawcę na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. 16. Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do niezwłocznego pisemnego powiadamiania o ewentualnych zmianach dotyczących określonych w umowie nazw i adresów wykonawcy bez konieczności sporządzania aneksu do umowy. III. Przepisy, których musi przestrzegać wykonawca: 1. Ustawa z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2008r. Nr 189, poz. 1159 ze zm.), 2. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.), 3. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.) 4. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. z 2003 r. Nr 183, poz. 1795 ze zm.) 5. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 5, poz. 34 ze zm.) 6. Międzynarodowe przepisy pocztowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/cache/15//1124/1216/6353/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach