Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług drukarskich łącznie z przygotowaniem dostarczonych przez Zamawiającego materiałów graficznych do naświetlania oraz naświetlaniem, niezbędnych do funkcjonowania Zamawiającego w okresie 1 roku

Małopolskie Centrum Kultury "Sokół" w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Długosza 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4482610 , fax. 018 4482611
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolskie Centrum Kultury "Sokół" w Nowym Sączu
    ul. Długosza 3 3
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4482610, fax. 018 4482611
    REGON: 00028149900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcksokol.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług drukarskich łącznie z przygotowaniem dostarczonych przez Zamawiającego materiałów graficznych do naświetlania oraz naświetlaniem, niezbędnych do funkcjonowania Zamawiającego w okresie 1 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie do naświetlania, naświetlanie i wydrukowanie m.in. zaproszeń, wizytówek, katalogów, afiszy, ulotek, folderów, kalendarzy, papieru firmowego. Załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zawiera wykaz usług drukowania, wymagane terminy do wykonania tych usług oraz ich przewidywane ilości. Przy czym podkreśla się, że ilości te mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych usług drukarskich będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy i mieścić się będzie w granicach +/- 10 % całkowitej wartości umowy z Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 221000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu; 1. O dopuszczenie do udziału w tym postępowaniu, w celu udzielenia zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (Pz.p.) (Dz.U. z 2004 r.Nr19,poz.177 z późn. zm.) i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 P.z.p. : 3. Szczegółowy warunek: w zakresie doświadczenia wymaga się od wykonawcy, żeby w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; zrealizował min. 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem (usługi drukowania) złożonej przez Wykonawcę ofercie i wartości brutto (każde z zamówień ) - co najmniej 150.000, 00 zł. (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (P.z.p.) (Dz.U. z 2004 r. Nr19, poz.177 z późn. Zm.) i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; odpowiadających swoim rodzajem (usługi drukowania) złożonej przez Wykonawcę ofercie i wartości brutto (każda z usług ) - co najmniej 150.000, 00 zł. (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) - min. 3 usługi; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie /min. 3 dokumenty - np. listy referencyjne. 5. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Wykonawca składa dokumenty zgodnie z par. 2 ust.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( DZ. U. nr 188, poz.1155). 6. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby upoważnionej do podpisania oferty. Na każdej stronie dokumentów powinien być umieszczony napis: za zgodność z oryginałem i podpis osób/osoby upoważnionej do podpisania oferty. Kserokopia pełnomocnictwa musi być poświadczona przez notariusza. 7. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, warunki określone w zakresie doświadczenia mogą być spełnione łącznie, pozostałe warunki musi spełnić każdy z wykonawców. Odpowiednio wymagane jest złożenie dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 8. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcksokol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach