Pieniński Park Narodowy ogłasza przetarg
- Adres: 34-450 Krościenko nad Dunajcem, ul. Jagiellońska 107
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 2625601
- Data zamieszczenia: 2014-03-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pieniński Park Narodowy
ul. Jagiellońska 107 107
34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie
tel. 18 2625601
REGON: 12245667100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DRUK BILETÓW I MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH PPN W 2014 ROKU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest druk biletów i materiałów informacyjnych PPN wraz z dostawą do siedziby zamawiającego. Opis poszczególnych elementów: a) Druk informatora PPN - nakład: 3000 szt. - format: 335/487mm (B3) - papier: kreda 150g - druk: pełny kolor (4+4) - bigowanie (4 gięcia, 8 pól - sposób jak w mapach) b) Druk folderu tematycznego I (mniejszy) - nakład: 3000 szt. - format: 335/487mm (B3) - papier: kreda 150g - druk: pełny kolor (4+4) - bigowanie (4 gięcia, 8 pól - sposób jak w mapach) c) Druk folderu tematycznego II (mniejszy) - nakład: 3000 szt. - format: 335/487mm (B3) - papier: kreda 150g - druk: pełny kolor (4+4) - bigowanie (4 gięcia, 8 pól - sposób jak w mapach) d) Druk folderu tematycznego III (większy) - nakład: 3000 szt. - format: 500/487mm - papier: kreda 150g - druk: pełny kolor (4+4) - bigowanie (5 gięć, 12 pól, sposób jak w mapach) Poz. 3a, 3b, 3c to identyczne zamówienia ze wzg. na ilość i parametry techniczne, różna będzie treść i opracowanie graficzne. Poz. 3d - format większy niż w/w pozycje poza tym parametry techniczne i sposób składania bez zmian. e) Druk mapy (szlaki turystyczne, z drugiej strony tekst - informator) - nakład 5000 szt. - format 297/420mm (A3), bez bigowania - papier zwykły, biały, gr. 100-120g - pełen kolor (4+4), obie strony - mapy klejone w bloki (po 100 lub 200 arkuszy)-klejenie na jednej krawędzi (dłuższej) umożliwiające wyrywanie pojedynczych kartek f) Druk biletów na spływ - nakład: 280 000 szt. (10 różnych wzorów) - nakład każdego wzoru wynosi 28.000 sztuk, tj. razem 280 000 sztuk, w tym: 200 000 szt. to bilety normalne z nadrukowaną ceną 4,00 zł 80 000 szt. to bilety ulgowe z nadrukowaną ceną 2,00 zł. - format 222/105mm - karton grub. 230g jednostronnie kredowany, lakier dyspersyjny - druk offsetowy barwny, przód pełen kolor (4+4), z tyłu jeden kolor - numerowanie: kolejna numeracja kart od nr 1 na każdym wzorze dla biletów normalnych i kolejna numeracja kart od nr 1 na każdym wzorze dla biletów ulgowych - pakowanie kart: tworzenie kompletów po 10 sztuk (w jednym komplecie każdy z wzorów z tym samym numerem), a następnie w paczki po 100 kompletów osobno bilety normalne, a osobno bilety ulgowe. Zamawiający dostarcza wykonawcy gotowe opracowanie graficzne (wyłącznie w programie CorelDraw ze wstępnym przygotowaniem do druku: litera w krzywych, zdjęcia CMYK, przewidziany spad) w terminie minimum 2 tygodnie dla poz. 3a do 3e i minimum miesiąc dla poz. 3f. Przedmiot zamówienia obejmuje druk wyszczególnionych materiałów, z finalnym przygotowaniem technicznym do druku (w zależności od posiadanego oprogramowania i sprzętu itp.) wraz z dostarczeniem na adres zamawiającego (własny transport, przesyłka, kurier itp.) Wszystkie materiały są do wglądu na miejscu, w siedzibie PPN w Krościenku n.D ul. Jagiellońska 107b, pok. 208 lub 211. Zamawiający może przesłać zainteresowanym przykładowe wzory dotychczasowych folderów, mapy i biletów lub pocztą elektroniczną opracowania graficzne (tzw. wglądówki, w formacie jpg) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 221000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłata wadium. Wadium w wysokości 1000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) winno być wpłacone na konto Pienińskiego Parku Narodowego w BGK 17 1130 1150 0012 1252 6590 0001 w terminie do 21.03.2014 r. Wadium ulega przepadkowi, jeżeli oferent, który wygrał przetarg nie podpisał umowy w wyznaczonym przez zamawiającego terminie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość dołączonych przykładowych realizacji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pieninypn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Druk wraz z dostawą materiałów wydawniczych TPN
Dodano: 2016-04-21 - druk wraz z dostawa materialow wydawniczych cz.II
Dodano: 2015-09-28 - Druk wraz z dostawą materiałów wydawniczych
Dodano: 2015-07-13 - Opracowanie i wydanie wydawnictw promocyjnych związanych z realizacją Projektu pn. Dolina Karpia - szansa na przyszłość. Partnerski Program Aktywizacji Społeczno - Gospodarczej i Promocji Przedsiębiorczości realizowany poprzez zastosowanie komplementarnych instrumentów pobudzających regionalny rynek pracy, wzmocnienie podmiotów gospodarczych oraz wykorzystanie lokalnych produktów w celu poprawy jakości życia na obszarach wiejskich, zwanego dalej Projektem, realizowanego w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, Priorytet 1 Bezpieczeństwo, stabilność...
Dodano: 2013-08-09 - Opracowanie i wydanie wydawnictw promocyjnych związanych z realizacją Projektu pn. Dolina Karpia - szansa na przyszłość. Partnerski Program Aktywizacji Społeczno - Gospodarczej i Promocji Przedsiębiorczości realizowany poprzez zastosowanie komplementarnych instrumentów pobudzających regionalny rynek pracy, wzmocnienie podmiotów gospodarczych oraz wykorzystanie lokalnych produktów w celu poprawy jakości życia na obszarach wiejskich, zwanego dalej Projektem, realizowanego w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, Priorytet 1 Bezpieczeństwo ...
Dodano: 2013-07-30 - Usługi drukarskie - ZP/2/07/2013
Dodano: 2013-07-24 - Sprzedaż i dostawa książek dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Myślenicach w 2013 r.
Dodano: 2013-04-10 - Przetarg nieograniczony na dostawę wydawnictw książkowych dla Muzeum Okręgowego w Nowym Sączu
Dodano: 2013-03-22 - Zakup książek
Dodano: 2012-10-04 - Przetarg 2 - Dostawa sprzętu - pomocy naukowych i dydaktycznych w ramach projektu: Złap szansę - wyrównywanie dysproporcji edukacyjnych oraz poprawa jakości kształcenia w ramach indywidualizacji nauczania w Szkołach Podstawowych w Gminie Brzesko
Dodano: 2012-09-21