Przetargi.pl
DRUK BILETÓW I MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH PPN W 2014 ROKU

Pieniński Park Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 34-450 Krościenko nad Dunajcem, ul. Jagiellońska 107
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 2625601
  • Data zamieszczenia: 2014-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pieniński Park Narodowy
    ul. Jagiellońska 107 107
    34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 18 2625601
    REGON: 12245667100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DRUK BILETÓW I MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH PPN W 2014 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest druk biletów i materiałów informacyjnych PPN wraz z dostawą do siedziby zamawiającego. Opis poszczególnych elementów: a) Druk informatora PPN - nakład: 3000 szt. - format: 335/487mm (B3) - papier: kreda 150g - druk: pełny kolor (4+4) - bigowanie (4 gięcia, 8 pól - sposób jak w mapach) b) Druk folderu tematycznego I (mniejszy) - nakład: 3000 szt. - format: 335/487mm (B3) - papier: kreda 150g - druk: pełny kolor (4+4) - bigowanie (4 gięcia, 8 pól - sposób jak w mapach) c) Druk folderu tematycznego II (mniejszy) - nakład: 3000 szt. - format: 335/487mm (B3) - papier: kreda 150g - druk: pełny kolor (4+4) - bigowanie (4 gięcia, 8 pól - sposób jak w mapach) d) Druk folderu tematycznego III (większy) - nakład: 3000 szt. - format: 500/487mm - papier: kreda 150g - druk: pełny kolor (4+4) - bigowanie (5 gięć, 12 pól, sposób jak w mapach) Poz. 3a, 3b, 3c to identyczne zamówienia ze wzg. na ilość i parametry techniczne, różna będzie treść i opracowanie graficzne. Poz. 3d - format większy niż w/w pozycje poza tym parametry techniczne i sposób składania bez zmian. e) Druk mapy (szlaki turystyczne, z drugiej strony tekst - informator) - nakład 5000 szt. - format 297/420mm (A3), bez bigowania - papier zwykły, biały, gr. 100-120g - pełen kolor (4+4), obie strony - mapy klejone w bloki (po 100 lub 200 arkuszy)-klejenie na jednej krawędzi (dłuższej) umożliwiające wyrywanie pojedynczych kartek f) Druk biletów na spływ - nakład: 280 000 szt. (10 różnych wzorów) - nakład każdego wzoru wynosi 28.000 sztuk, tj. razem 280 000 sztuk, w tym: 200 000 szt. to bilety normalne z nadrukowaną ceną 4,00 zł 80 000 szt. to bilety ulgowe z nadrukowaną ceną 2,00 zł. - format 222/105mm - karton grub. 230g jednostronnie kredowany, lakier dyspersyjny - druk offsetowy barwny, przód pełen kolor (4+4), z tyłu jeden kolor - numerowanie: kolejna numeracja kart od nr 1 na każdym wzorze dla biletów normalnych i kolejna numeracja kart od nr 1 na każdym wzorze dla biletów ulgowych - pakowanie kart: tworzenie kompletów po 10 sztuk (w jednym komplecie każdy z wzorów z tym samym numerem), a następnie w paczki po 100 kompletów osobno bilety normalne, a osobno bilety ulgowe. Zamawiający dostarcza wykonawcy gotowe opracowanie graficzne (wyłącznie w programie CorelDraw ze wstępnym przygotowaniem do druku: litera w krzywych, zdjęcia CMYK, przewidziany spad) w terminie minimum 2 tygodnie dla poz. 3a do 3e i minimum miesiąc dla poz. 3f. Przedmiot zamówienia obejmuje druk wyszczególnionych materiałów, z finalnym przygotowaniem technicznym do druku (w zależności od posiadanego oprogramowania i sprzętu itp.) wraz z dostarczeniem na adres zamawiającego (własny transport, przesyłka, kurier itp.) Wszystkie materiały są do wglądu na miejscu, w siedzibie PPN w Krościenku n.D ul. Jagiellońska 107b, pok. 208 lub 211. Zamawiający może przesłać zainteresowanym przykładowe wzory dotychczasowych folderów, mapy i biletów lub pocztą elektroniczną opracowania graficzne (tzw. wglądówki, w formacie jpg)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 221000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłata wadium. Wadium w wysokości 1000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) winno być wpłacone na konto Pienińskiego Parku Narodowego w BGK 17 1130 1150 0012 1252 6590 0001 w terminie do 21.03.2014 r. Wadium ulega przepadkowi, jeżeli oferent, który wygrał przetarg nie podpisał umowy w wyznaczonym przez zamawiającego terminie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość dołączonych przykładowych realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pieninypn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach