Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego systemu zarządzania poprzez: instalację, konfigurację i uruchomienie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania systemowego, wirtualizacyjnego i narzędziowego w GSPZLO w Ożarowie Mazowieckim

Gminny Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Otwartego w Ożarowie Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-850 Ożarów Mazowiecki, ul. Marii Konopnickiej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 722 10 38 , fax. 22 722 22 25
  • Data zamieszczenia: 2020-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Otwartego w Ożarowie Mazowieckim
    ul. Marii Konopnickiej 8
    05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 722 10 38, fax. 22 722 22 25
    REGON: 16263572000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gspzlo-ozarow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego systemu zarządzania poprzez: instalację, konfigurację i uruchomienie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania systemowego, wirtualizacyjnego i narzędziowego w GSPZLO w Ożarowie Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: zakup i dostawę sprzętu oraz oprogramowania na potrzeby GSZPLO w Ożarowie Mazowieckim w tym: 1) serwer wirtualizacyjny – 2 sztuki, 2) serwerowy system operacyjny (SSO) – 4 sztuki, 3) licencja SSO CAL – 50 szt., 4) oprogramowanie wirtualizacyjne – 1 komplet, 5) zasilacz awaryjny dla serwerów – 1 szt., 6) oprogramowanie do backupu – 1 komplet, 7) urządzenie NAS do składowania backupów – 1 szt. 8) przełącznik Typ I – 2 szt. 9) przełącznik Typ II- 1 szt. 10) przełącznik Typ III – 1 szt. 11) macierz dyskowa – 1 szt. 12) oprogramowanie antywirusowe – 50 szt. 2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy, skonfiguruje, wdroży i uruchomi do pełnej funkcjonalności: • środowisko wirtualizacyjne z wykorzystaniem dwóch serwerów pełniących rolę hostów wirtualizacyjnych w oparciu o dostarczony sprzęt i oprogramowanie; • środowisko kopii zapasowych z wykorzystaniem dostarczonego serwera NAS i oprogramowania. Wszystkie potrzebne kable i elementy niezbędne do stworzenia systemu dostarczy Wykonawca. Wymagany jest montaż w posiadanej przez Zamawiającego szafie rack 19’’ 42 U wszystkich elementów systemu wirtualizacji i backupu. Dostarczone dwa fizyczne serwery mają pracować jako hypervisor i tworzyć środowisko wirtualizacyjne dla systemów operacyjnych, na których zainstalowane zostaną opisane poniżej funkcjonalności. Wykonawca dostarczy niezbędną ilość licencji dla systemów operacyjnych (w tym również dla sytemu wirtualizacyjnego – Hypervisora) oraz licencje dostępowe w ilości 50 sztuk w licencjonowaniu per user. Ze względu na obecnie posiadane środowisko w postaci serwera z oprogramowaniem VMware vSphere 5.5 oraz uruchomionego na nim w ramach wirtualizacji oprogramowania Kamsoft i Fujiifilm w formie dwóch maszyn wirtualnych nowopowstałe środowisko wirtualizacyjne będzie uwzględniało migrację wyżej wspomnianego oprogramowania na nową platformę. 3. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wdroży i skonfiguruje: • Sieć LAN w oparciu o dostarczone przełączniki sieciowe • Nowy kontroler domeny Active Directory w formie maszyny wirtualnej pracujący pod kontrolą systemu operacyjnego dostarczonego w ramach postępowania. • Wykona migrację dwóch maszyn wirtualnych z obecnego środowiska wirtualizacyjnego do nowego • Podłączy komputery Zamawiającego do nowej domeny i skonfiguruje odpowiednie polityki mapowania zasobów sieciowych oraz logowania • Na posiadanym przez Zamawiającego serwerze po wykonanej migracji wdroży środowisko kopii zapasowych z wykorzystaniem dostarczonego oprogramowania • Skonfiguruje dostarczone oprogramowania antywirusowe wraz z centralną konsolą do zarządzania • Wszystkie nowe dostarczone serwery należy zintegrować z systemem zarządzania dostarczonego zasilacza awaryjnego UPS, za pomocą dedykowanego oprogramowania producenta, w celu zarządzania wyłączeniami i włączeniami systemu podczas awarii od strony zasilania Po zakończeniu prac wdrożeniowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą konfiguracji zainstalowanych urządzeń, w tym m.in. o pełnionych rolach, konfiguracji kart sieciowych, dysków twardych, użytych loginach i hasłach. 4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w – „SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ OFEROWANEGO SPRZĘTU” stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32400000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: 5.000,- zł (słownie: pięć tysięcy złotych ) 2. Wadium należy wnieść w jednej z form podanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium przelewem – dowód wpłaty wadium w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y podpisujące ofertę, Wykonawca załączy do oferty. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy: - oryginał gwarancji lub poręczenia wykonawca załączy do oferty, Dokument gwarancyjny winien jednoznacznie uwzględniać przypadki wskazane w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty. 3 Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek Zamawiającego w banku: Bank PEKAO S.A. I/O Błonie F/Ożarów: 58 1240 2164 1111 0000 3565 6320 z adnotacją: ”Wadium GSPZLO.1.2020” 4 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej ( przelewem ) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5 Postanowienia pkt. 8 SIWZ odnośnie wadium są dla Wykonawców wiążące.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie będzie występował osobiście lub poprzez przedstawiciela upoważnionego w dokumentach rejestrowych. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 3 do oferty. b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 4 do oferty. c) Dowód wpłacenia wadium (5.000,00 zł) W przypadku wniesienia wadium przelewem – dowód wpłaty wadium w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y podpisujące ofertę, Wykonawca załączy do oferty. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy: - oryginał gwarancji lub poręczenia wykonawca załączy do oferty, Dokument gwarancyjny winien jednoznacznie uwzględniać przypadki wskazane w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty. c) *Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. ( *jeżeli dotyczy ) Dokument ten będzie załącznikiem Nr 6 do oferty. g) Wypełniony formularz, będący załącznikiem Nr 1 do SIWZ, wymaganych/oferowanych parametrów dotyczących sprzętu i oprogramowania Dokument ten będzie załącznikiem Nr 7 do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach