Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 02-554 Warszawa, Aleja Niepodległości
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 648 608 , fax. 225 648 608
- Data zamieszczenia: 2019-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Aleja Niepodległości 162
02-554 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 648 608, fax. 225 648 608
REGON: 15020000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgh.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: publiczna uczelnia wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń Access Point, biblioteki taśmowej oraz urządzenia klasy PAM dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń Access Point, biblioteki taśmowej oraz urządzenia klasy PAM dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie: ZADANIE 1 – Dostawa urządzeń Access Point - 72 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ (będący jednocześnie załącznikiem do umowy) oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ. ZADANIE 2 – Dostawa biblioteki taśmowej - 1 szt. wraz z szafą rack 19 cali – 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ (będący jednocześnie załącznikiem do umowy) oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ i wzór umowy poufności dla Zadania 2, stanowiący Załącznik Nr 5a do SIWZ. ZADANIE 3 – Dostawa urządzenia klasy PAM - 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 3 do SIWZ (będący jednocześnie załącznikiem do umowy) oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ i wzór umowy poufności dla Zadania 3, stanowiący Załącznik Nr 6a do SIWZ. 2. Wykonawca, wraz z ofertą, składa szczegółowy opis oferowanych urządzeń, w szczególności z podaniem producentów, nazw modeli oraz specyfikacji technicznej. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 12-miesięcznej gwarancji jakości producenta lub do końca okresu eksploatacji urządzenia dla Zadania 1, minimum 36-miesięcznej gwarancji jakości z czasem rekacji 5 dni w tygodniu x 8 godzin z czasem dostawy części w trybie następnego dnia roboczego wraz z pomocą zdalną (dla biblioteki taśmowej i minimum 12-miesięcznej gwarancji dla szafy rakowej) dla Zadania 2 oraz 12-miesięcznej gwarancji jakości producenta dla Zadania 3 na dostarczony sprzęt oraz wyraził zgodę, aby odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady była równa okresowi udzielonej gwarancji. Okres gwarancji rozpoczyna bieg z dniem zatwierdzenia protokołu odbioru dla każdego z zadań. 4. Oferowany sprzęt musi posiadać gwarancję udzieloną przez producenta. Zamawiający wymaga dołączenia kart gwarancyjnych lub innych dokumentów do dostarczanego sprzętu objętego gwarancją. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32400000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: dla Zadania 1: 3 400,00 zł (słownie: trzy tysiące czterysta złotych), dla Zadania 2: 3 900,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych), dla Zadania 3: 6 300,00 zł (słownie: sześć tysięcy trzysta złotych). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Formularz oferty, zgodny w treści z formularzem nr 1 do SIWZ, podpisany przez Wykonawcę i zawierający oświadczenie Wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom; 3. Formularz cenowy, zgodny w treści z formularzem nr 2a do SIWZ dla Zadania 1, formularzem nr 2b do SIWZ dla Zadania 2 oraz formularzem nr 2c do SIWZ dla Zadania 3, podpisany przez Wykonawcę; 4. Wypełniony załącznik Nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) dla Zadania 1, załącznik Nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) dla Zadania 2, załącznik Nr 3 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) dla Zadania 3, podpisany przez Wykonawcę; 5. Oświadczenia wymienione w Części V ust. 1 niniejszej SIWZ; 6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika; 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 8. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (lub inne odpowiednie dokumenty) - jeżeli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń aktywnych sieci przewodowej i bezprzewodowej sieci komputerowej
Dodano: 2023-10-24 - Rozbudowa sieci LAN, instalacji elektrycznej i systemu ochrony w budynku Oddziału NASK w Białymstoku przy ul. Łukowskiej 2
Dodano: 2022-08-05 - Dostawa i wdrożenie sieci SDN w centrach przetwarzania danych szpitala tymczasowego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa Szpitala Południowego”
Dodano: 2021-01-26 - zakup sprzętu sieciowego na potrzeby OPS
Dodano: 2020-11-27 - Dostarczenie sprzętu informatycznego dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku.
Dodano: 2020-11-06 - Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego systemu zarządzania poprzez: instalację, konfigurację i uruchomienie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania systemowego, wirtualizacyjnego i narzędziowego w GSPZLO w Ożarowie Mazowieckim
Dodano: 2020-06-23 - Dostawa przełączników sieciowych, urządzenia Web Application Firewall oraz półki dyskowej do macierzy NetApp FAS2620 w podziale na dyski SSD i NL-SAS dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Dodano: 2019-09-27 - Dostawa przełącznika modułowego (switcha) do rozbudowy posiadanej przez Zamawiającego infrastruktury sieciowej.
Dodano: 2019-08-15 - Rozbudowa sieci bezprzewodowej w ramach projektu „Rozwój e-Usług dla studentów w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie – (e-SGGW)”
Dodano: 2019-06-14 - Rozbudowa sieci bezprzewodowej w ramach projektu „Rozwój e-Usług dla studentów w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie – (e-SGGW)”.
Dodano: 2018-11-20