Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni drogowej drogi dojazdowej i placu manewrowego na oczyszczalni ścieków w Poświętnem gm. Płońsk.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Mickiewicza 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6624278 w, 35 , fax. 023 6624278
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o.
    ul. Mickiewicza 4 4
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6624278 w, 35, fax. 023 6624278
    REGON: 13031457400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.plonsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni drogowej drogi dojazdowej i placu manewrowego na oczyszczalni ścieków w Poświętnem gm. Płońsk.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni drogowej drogi dojazdowej i placu manewrowego na oczyszczalni ścieków w Poświętnem gm. Płońsk. 2.Zamówienie obejmuje budowę nawierzchni od skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 632 z drogą prowadzącą do oczyszczalni ścieków oraz placu manewrowego na terenie oczyszczalni ścieków. 3.Stan istniejący. Skrzyżowanie dróg zlokalizowane jest w km 2+860 SP drogi wojewódzkiej nr 632 Płońsk - Nasielsk. Droga wojewódzka posiada nawierzchnię bitumiczną i szerokość jezdni 6 m. Droga prowadząca do oczyszczalni ścieków posiada nawierzchnię bitumiczną i szerokość jezdni 3,5 m, szerokość pasa drogowego wynosi 14 m. Odprowadzenie wody z opisanych dróg odbywa się powierzchniowo poprzez spadki podłużne i poprzeczne do przyległych rowów melioracyjnych. 4.Zjazd. Należy przebudować skrzyżowanie drogi wojewódzkiej nr 632 z drogą prowadzącą do oczyszczalni ścieków w km 2+860. Lokalizacja pokazana została na planie sytuacyjnym. Projektowana niweleta drogi do oczyszczalni na włączeniu do drogi wojewódzkiej dostosowana została do planowanej przebudowy drogi wojewódzkiej. Nowy krawężnik zostanie ułożony przez zamawiającego na płask na ławie betonowej jako zabezpieczenie istniejącej krawędzi nawierzchni bitumicznej. Istniejący przepust ? 50 cm L = 16 m, zamawiający zakończy kołnierzem betonowym co zostało przedstawione na planie zjazdu publicznego. Uwaga: Wszystkie elementy i roboty przygotowawcze związane z przebudową zjazdu publicznego zostaną wykonane przez zamawiającego w ramach zadań własnych Spółki. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania nawierzchni drogowej, tzn. podbudowę z betonu asfaltowego gr. 10 cm, warstwę wiążąca z betonu asfaltowego gr. 6 cm oraz warstwę ścieralną z betonu asfaltowego gr. 4 cm. W projekcie zjazdu przyjęto następującą konstrukcję na włączeniu do km 0+013: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - warstwa wiążąca betonu asfaltowego gr. 6 cm, - podbudowa z betonu asfaltowego gr. 10 cm, - podbudowa z chudego betonu 6-9Mpa gr. 20 cm, - warstwa mrozoochronna z kruszywa naturalnego gr. 15 cm. Na dalszym odcinku przebudowywanej drogi zamawiający w ramach zadań własnych wykona po obu stronach poszerzenia szerokości ok. 1,25 m o konstrukcji: - warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm. - podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm. Wykonawca w ramach zamówienia wykona: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm (cała szerokość drogi), - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 6 cm, Przed rozłożeniem warstwy ścieralnej Wykonawca wykona wyrównanie na istniejącej nawierzchni bitumicznej przebudowywanej drogi z betonu asfaltowego gr. 2 cm. W ramach zamówienia Wykonawca wykona nawierzchnię bitumiczną podjazdu do stacji higienizacji osadu, położoną na terenie oczyszczalni ścieków na powierzchni 367m2. Podbudowa oraz ustawienie krawężników i obrzeży należy do obowiązków zamawiającego, które zostaną wykonane w ramach zadań własnych. Należy wykonać: Nawierzchnię asfaltową o warstwach: 1. warstwa wiążąca gr 6 cm 367 m2 + 362 m2 = 729 m2 2. warstwa wyrównawcza gr 2 cm 1867 m2 3. warstwa ścieralna gr 4 cm 1867 m2 + 367 m2 = 2234 m2 4. warstwa podbudowy z betonu asfaltowego o gr 10 cm na powierzchni zjazdu 103 m2 W ofercie należy przewidzieć roboty przygotowawcze, polegające na oczyszczeniu nawierzchni, spryskanie podłoża emulsją asfaltową przed wykonaniem warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej. Roboty będą wykonywane na drodze, na której odbywać się będzie ruch samochodów ciężarowych do oczyszczalni ścieków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości 1000 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a)prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a)wykazali, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia ostępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty polegające na budowie lub remoncie dróg w technologii opisanej w niniejszej specyfikacji, oraz potwierdzili należyte ich wykonanie, np. referencjami, protokołami odbioru, itp. Powyższe dane należy przygotować w oparciu o załącznik nr 3 do siwz, w którym należy wykazać rodzaj robót, wartość robót, datę i miejsce wykonania, b)wykazali na załączniku nr 4, że dysponują lub będą dysponować kierownikiem robót, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, wpisanym na Okręgową Listę Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczonym polisą OC wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, c)potwierdzili poprzez złożenie odpowiednich dokumentów, że osoba wskazana w załączniku nr 4, posiada wymagane przez zamawiającego uprawnienia, d)wykazali na załączniku nr 5, że dysponują lub będą dysponować poniżej określonym sprzętem, niezbędnym do wykonania zamówienia: ? walec drogowy wibracyjny szt. 1, ? walec drogowy statyczny szt. 1, ? urządzenie do rozłożenia cementu i jego równomiernego dozowania szt. 1, ? mieszarka do odspajania i mieszania kruszywa z cementem szt. 1, ? spycharka szt. 1, ? równiarka szt. 1, ? wytwórnia mas bitumicznych z automatycznym dozowaniem składników, usytuowana w odległości zapewniającej spełnienie parametrów przewozowych wynikających z normy PN-S-96025, ? samochody - wywrotki w ilości zapewniającej ciągłość układania mieszanki bitumicznej, ? maszyna do układania warstw bitumicznych z elektronicznym sterowaniem szt. 1. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a)posiadali ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 100 tys. PLN. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a)nie zalegali z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, b)nie podlegali wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Złożą poprawnie wadium przetargowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, następujących dokumentów: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony w wymaganym terminie przez organ wydający ww. dokument, b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do siwz. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a)wykaz zrealizowanych robót budowlanych, popartych referencjami lub innymi dokumentami, z których wynika należyte ich wykonanie, przygotowany w oparciu o wymagania zamawiającego opisane w pkt 2, ppkt 2.2. lit. a (siwz), z wykorzystaniem załącznika nr 3 do siwz, b)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, przygotowany w oparciu o wymagania zamawiającego opisane w pkt 2, ppkt 2.2 lit. b (siwz), z wykorzystaniem załącznika nr 4 do siwz, c)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 4 do siwz wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, d)dokumentów, stwierdzających, że osoba wymieniona w załączniku nr 4 do siwz posiada wymagane uprawnienia, e)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, przygotowany w oparciu o wymagania zamawiającego opisane w pkt 2, ppkt 2.2 lit. c, (siwz) z wykorzystaniem załącznika nr 5 do siwz, f)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w załączniku nr 5 do siwz wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Polisa musi opiewać na kwotę nie niższą niż 100 tys. PLN. 4.Wniosą wadium w wysokości 1 000 PLN w formach określonych w pkt 4 siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.plonsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach