Urząd Gminy w Wierzbnie ogłasza przetarg
- Adres: 07-111 Wierzbno, 90
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 793 44 95 , fax. 025 793 45 72
- Data zamieszczenia: 2019-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Wierzbnie
90
07-111 Wierzbno, woj. mazowieckie
tel. 025 793 44 95, fax. 025 793 45 72
REGON: 54968300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawierzbno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa: - drogi gminnej nr 420904W dr. powiatowa nr 4247W (Jaworek)-Janówek-Świdno (etapI), na odcinku od km 0+000 do km 0+646,00, o długości 0,646 km; - drogi gminnej nr 420904W dr. powiatowa nr 4247 (Jaworek)-Janówek-Świdno (etapII), na odcinku od km 0+646 do km 1+073 km, o długości 0,427 km. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej nr 420904W Jaworek-Janówek-Świdno z podziałem na etapy: Etap I od km 0+000 do km o+646 o długości 0,646 km polegającej na: pielęgnacji i wycince drzew będących w kolizji, usunięciu zakrzaczeń, odmuleniu rowów, korekta profilu poprzecznego drogi warstwą podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie nawierzchni jezdni z dwóch warstw masy mineralno asfaltowej, wykonanie poboczy, plantowanie terenu. Etap II od km 0+646 do km 1+073 o długości 0,427 km polegającej na: - odmuleniu rowów, korekcie profilu poprzecznego drogi warstwą podbudowy z kruszywa łamanego, wykonaniu dwóch warstw nawierzchni mineralno asfaltowej, wykonaniu poboczy, plantowaniu terenu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 3.10.2019 r. do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 79 9236 0008 0390 0853 2000 0220; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy podpisany przez osobę uprawnioną - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,, 2) upoważnienie-pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (jeśli dotyczy). Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii 4) dowód wniesienia wadium. Zaleca się załączenie do oferty dowodu wniesienia wadium. Kserokopię wniesienia wadium wniesionego w pieniądzu należy wpiąć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, kserokopię gwarancji należy wpiąć do oferty a oryginał należy złożyć w Kasie Urzędu Gminy w Wierzbnie, 5) oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO - według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, 6) parafowany przez uprawnioną osobę wzór umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej nr 400413W relacji Guzów-Chronówek zadanie II etap 2
Dodano: 2024-07-29 - Przebudowa dróg na terenie gminy Błędów
Dodano: 2024-07-26 - „Remont drogi gminnej 360411W”
Dodano: 2024-07-24 - „Przebudowa drogi Mokobody-Kolonia”
Dodano: 2024-07-24 - „Budowa ronda na skrzyżowaniu ulic Poniatowskiego, Kasztanowej i Borowskiego w Michałowicach Wsi”
Dodano: 2024-07-23 - Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Bielsk
Dodano: 2024-07-18 - Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Karczew
Dodano: 2024-07-16 - Przebudowa drogi gminnej Rumunki Chwały - Granica Gminy
Dodano: 2024-07-11 - Przebudowa sieci dróg gminnych na terenie Gminy Lelis wraz z zakupem sprzętu do ich utrzymania
Dodano: 2024-07-11 - Budowa dróg gminnych w Kobyłce – etap V
Dodano: 2024-07-11