Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki ogłasza przetarg
- Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 58 347 14 02, , fax. +48 58 347 18 02
- Data zamieszczenia: 2020-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki
ul. Narutowicza 11/12
80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. +48 58 347 14 02, , fax. +48 58 347 18 02
REGON: 00000162000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.pg.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej. 2. Zamówienie jest udzielane w ramach 2 części, tj.: 2.1. Część 1: dostawa elementów systemu multimedialnego z usługą montażu i uruchomienia. 2.2. Część 2: dostawa projektora z usługą montażu. Szczegółowy ops przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie definiuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wraz z ofertą żąda od Wykonawcy, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12) – 23) oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.1. Oświadczenia o braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu (wzór w załączniku nr 3 do SIWZ), Informacje zawarte w ww. oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.2. Zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy Wykonawca, którego ofertę oceniono, jako najkorzystniejszą, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp). 2.Ponadto, w ofercie Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia następujących dokumentów, oświadczeń oraz informacji: 2.1. wypełnionego formularza ofertowego (załącznik nr 1 do treści SIWZ). Oferta (formularz ofertowy wraz z załącznikami) musi być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy, upoważnionego/upoważnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, zgodnie z wpisem do reprezentacji w stosownym dokumencie, uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem, 2.2. formularza cenowego (załączniki od nr 2_część 1 do nr 2_część 2 do SIWZ), 2.3. wykazu dostaw wraz z instalacją wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca ich wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych dostaw określających, czy dostawy i instalacje zostały wykonane w sposób należyty, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ (minimum 1 dostawa), 2.4. oświadczenie na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje personelem technicznym (minimum 1 osoba), zgodnie z opisem zawartym w punkcie 2.3 2) rozdziału VII SIWZ, 2.5. pełnomocnictwa do występowania w imieniu Wykonawcy dla osoby podpisującej ofertę, jeżeli nie wynika to w sposób bezpośredni z przedstawionych dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3.W myśl art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie w wyznaczonym, lecz nie krótszym niż 5 dni terminie, Wykonawcę, którego ofertę oceniono najwyżej, do złożenia aktualnych, wymienionych poniżej oświadczeń i dokumentów: 3.1.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego: 3.1.1.dokumentacji technicznej potwierdzającej spełnienie przez oferowany sprzęt wymagań określonych w SIWZ. Przez dokumentację techniczną rozumie się specyfikacje techniczne udostępniane przez producentów i dystrybutorów lub opisy sporządzone przez Wykonawcę na ich podstawie, wraz ze wskazaniem źródeł pochodzenia przedstawionych informacji, np. źródło własne/adres strony internetowej producenta lub dystrybutora zawierającej opis produktu. Dokumentacja techniczna musi potwierdzać wszystkie wymagane cechy wyszczególnione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ). 3.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje personelem technicznym do wykonania zamówienia kserokopii certyfikatu posiadanego przez programistę wyznaczonego do wykonania zamówienia. 4.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: 4.1.odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, 4.2.oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (załącznik nr 4b do SIWZ), 4.3.oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (załącznik nr 4b do SIWZ),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu multimedialnego dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2024-03-19 - Dostawa sprzętu elektronicznego i urządzeń interaktywnych na wyposażenie poddasza w budynku nr 3
Dodano: 2024-02-21 - Dostawa sprzętu multimedialnego dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2023-12-22 - DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO WRAZ Z INSTALACJĄ I URUCHOMIENIEM DLA WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA I EKONOMII POLITECHNIKI GDAŃSKIEJ ORAZ ZE SZKOLENIEM UŻYTKOWNIKÓW
Dodano: 2023-12-21 - MiniPAKT - Gminna Pracownia Komputerowa
Dodano: 2023-12-07 - Dostawa multimedialnych pomocy naukowych do przedszkola miejskiego w Skórczu, w ramach projektu pt. „Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Mieście Skórcz” (II postępowanie) w podziale na części.
Dodano: 2022-12-07 - Dostawa systemu konferencyjnego z automatycznym śledzeniem obrazu rozmówcy do sali nr 155 Gmach Główny (sala Rady Wydziału) wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeprowadzeniem szkolenia użytkowników na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska.
Dodano: 2021-06-02 - Dostawa urządzeń i akcesoriów multimedialnych, tabletów graficznych, dysków zewnętrznych w trzech częściach, dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2021-01-29 - DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO I UTM
Dodano: 2020-10-01 - Dostawa urzadzeń multimedialnych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2020-09-18