Przetargi.pl
przetarg nieograniczony pn. "Wynajem pojazdów transportowych i maszyn budowlanych wraz z kierowcą i obsługą operatorską na potrzeby Gminy Kobylnica w latach 2020 - 2022".

Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 76-251 Kobylnica, Wodna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 841 59 12, , fax. 59 841 59 15
  • Data zamieszczenia: 2020-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy
    Wodna 20/2
    76-251 Kobylnica, woj. pomorskie
    tel. 59 841 59 12, , fax. 59 841 59 15
    REGON: 36569688100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://cuwkobylnica.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony pn. "Wynajem pojazdów transportowych i maszyn budowlanych wraz z kierowcą i obsługą operatorską na potrzeby Gminy Kobylnica w latach 2020 - 2022".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest rzetelne i terminowe świadczenie usługi wynajmu pojazdów transportowych i maszyn budowlanych wraz z kierowcą i obsługą operatorską na potrzeby Gminy Kobylnica w latach 2020 – 2022, która obejmuje: 1) 1 (jeden) samochód ciężarowy o napędzie 4x4 i ładowności min. 12 ton, 2) 1 (jeden) ciągnik o mocy min. 80 KM z przyczepą o ładowności min. 12 ton, 3) 1 (jedną) ładowarko–spycharka o pojemności łyżki min. 1,3 m3, 4) 1 (jedną) minikoparka na gąsienicach, 5) 1 (jeden) spychacz gąsienicowy o mocy silnika min. 90 kW, 6) 1 (jedną) koparka gąsienicowa o mocy silnika min. 120 kW o pojemności łyżki min. 1,3 m3 i łyżką skarpową o szerokości min. 2 m, 7) 1 (jedną) koparka kołowa o mocy silnika min. 99 kW o pojemności łyżki min. 0,8 m3 i łyżką skarpową o szerokości min. 2 m, 8) 1 (jeden) ciągnik o mocy w przedziale od 30 do 40 KM oraz od 25,8- do 30 KW, z kosiarką bijakową o szerokości koszenia min. 800 mm, zasięgu koszenia minimum 3 m, 9) 1 (jeden) ciągnik o mocy 95 KW (120 KM) z kosiarką bijakową przystosowany do koszenia rowów i poboczy o szerokości roboczej minimum 1,2 m, 10) 1 (jeden) samochód ciężarowy o napędzie 4x4 i ładowności min. 24 tony. 3.3 Szacunkowy obmiar pracy pojazdów transportowych i maszyn budowlanych określonych w ust. 3.1 zwanych dalej „sprzętem” w okresie realizacji zamówienia wynosi odpowiednio dla: 1) samochodu ciężarowego o napędzie 4x4 i ładowności min. 12 ton: 1 600 godzin, 2) ciągnika o mocy min. 80 KM z przyczepą o ładowności min. 12 ton: 1 600 godzin, 3) ładowarko – spycharki o pojemności łyżki min. 1,3 m3: 1 600 godzin, 4) minikoparki na gąsienicach: 300 godzin, 5) spychacza gąsienicowego o mocy silnika min. 90 kW: 300 godzin, 6) koparki gąsienicowej o mocy silnika min. 120 kW o pojemności łyżki min. 1,3 m3 i łyżką skarpową o szerokości min. 2 m: 300 godzin, 7) koparki kołowej o mocy silnika min. 99 kW o pojemności łyżki min. 0,8 m3 i łyżką skarpową o szerokości min. 2 m: 300 godzin, 8) ciągnika o mocy w przedziale od 30 do 40 KM oraz od 25,8 do 30 KW, z kosiarką bijakową o szerokości koszenia min. 800 mm, zasięgu koszenia min. 3 m: 250 godzin, 9) ciągnika o mocy 95 kW (120 KM) z kosiarką bijakową przystosowany do koszenia rowów i poboczy o szerokości roboczej min. 1,20 m: 500 godzin, 10) samochodu ciężarowy o napędzie 4x4 i ładowności min. 24 tony: 300 godzin. 3.4 Ilości godzin pracy sprzętu wskazanego w ust. 3.3 są ilościami szacunkowymi, ustalonymi w szczególności w celu obliczenia ceny oferty w niniejszym postępowaniu niezbędną do wyboru Wykonawcy usługi. 3.5 W toku realizacji przedmiotu umowy Zamawiający rozliczać się będzie z Wykonawcą za faktycznie wykonane usługi (czas pracy sprzętu), w cyklach miesięcznych, w oparciu o potwierdzone przez obie strony umowy raporty pracy sprzętu i ceny jednostkowe zadeklarowane w ofercie, z zastrzeżeniem że do czasu pracy sprzętu nie wlicza się czasu dojazdu do miejsca pracy i powrotu oraz czasu postoju w związku z awarią sprzętu w miejscu wykonywania pracy. 3.6 Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia wykonania przedmiotu zamówienia do 40% w zakresie ilościowym i wartościowym, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub z innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego wykonanie to nie będzie leżało w jego interesie, w tym w przypadkach spowodowanych okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć. 3.7 W związku z ograniczeniem, o którym mowa w ust.3.6 Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym finansowe w stosunku do Zamawiającego. 3.8 Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia i udostępnienia niezbędnej ilości sprzętu potrzebnego do realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 3.1, nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu przekazania pisemnego zlecenia przez przedstawiciela Zamawiającego. Zlecenie na świadczeniu usług będą przekazywane pisemnie na adres Wykonawcy lub faksem lub drogą elektroniczną lub telefonicznie, zgodnie z wyborem Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60181000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy Wykonawca, który złożył ofertę w postępowaniu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229, 1089 i 1132), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp sporządzonego według Załącznika Nr 4 do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zmawiający żąda dokumentów (Załącznik Nr 6 do SIWZ), które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach