Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru, materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu.

Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 742-84-10 , fax. 0-95 742-84-11
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
    ul. Przemysłowa 2 2
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 0-95 742-84-10, fax. 0-95 742-84-11
    REGON: 21046694800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miedzyrzecz.starostwo.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru, materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 Papier, Zadanie nr 2 Wyroby i akcesoria biurowe, Zadanie nr 3 Materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu w trybie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania w/w warunków na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Metoda: spełnia /nie spełnia. Oferta spełniająca wymogi otrzyma ocenę spełnia natomiast oferta nie spełniająca wymogów otrzyma ocenę nie spełnia. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( załącznik nr 2) d) W przypadku złożenia oferty na materiały eksploatacyjne innych producentów niż producenci sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument potwierdzający spełnianie normy ISO/IEC 19752 przez oferowane materiały, e) Oświadczenie potwierdzające spełnianie norm jakościowych dla papieru.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miedzyrzecz.starostwo.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach