Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa łamanego kliniec dolomitowy o frakcji 4 - 31,5 mm oraz kruszywa betonowego o frakcjach 0 - 31,5 mm i 32 - 63 mm samochodami samowyładowczymi na teren gminy Stare Babice

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2011-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-babice.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa łamanego kliniec dolomitowy o frakcji 4 - 31,5 mm oraz kruszywa betonowego o frakcjach 0 - 31,5 mm i 32 - 63 mm samochodami samowyładowczymi na teren gminy Stare Babice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa łamanego kliniec dolomitowy o frakcji 4 - 31,5 mm oraz kruszywa betonowego o frakcjach 0 - 31,5 mm i 32 - 63 mm samochodami samowyładowczymi na teren gminy Stare Babice. 2. Zasady dostawy kruszywa: 1) Czas, miejsce, ilość dostawy oraz ładowność samochodu każdorazowo będą zgłaszane na 3 dni robocze wcześniej przez upoważnionego pracownika Referatu Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy w Starych Babicach. W związku z tym, że dostawy kruszywa będą się odbywały na drogi gruntowe o podłożu i warunkach dojazdu często nie przystosowanych do dużego tonażu samochodów, pracownik Zamawiającego może w zamówieniu określić potrzebę dostarczenia kruszywa mniejszymi samochodami np. o ładowności poniżej 20 ton. W przypadku gdy Wykonawca zignoruje powyższe i kruszywo dostarczy pojazdami przekraczającymi dopuszczalną ładowność, wówczas kruszywo nie będzie odebrane i zastosowane zostaną kary przewidziane w umowie. 2) Kierowca samochodu ciężarowego dostarczającego kruszywo jest zobowiązany do rozciągnięcia kruszywa po drodze. W przypadku gdy nie wykona powyższego dostawa traktowana będzie jako nie wykona zgodnie z umową i zastosowane zostaną kary przewidziane w umowie. 3) Wykonawca musi być przygotowany na dostawy kruszywa w ilości około 100 - 250 ton dziennie w zależności od potrzeb remontowych. Harmonogram dostaw przekazywany będzie Wykonawcy zgodnie z zapisem powyżej. 4) Stawka za transport uwzględnia dostawę kruszywa samochodami o różnej ładowności. 5) Wykonawca musi dostarczać kruszywo w dni robocze oraz w awaryjnych sytuacjach w soboty. Kruszywo musi być dowożone w godzinach od 7:00 do 18:00 w ilości podanej w zamówieniu. Nie dopuszcza się sytuacji, w której przerwa pomiędzy poszczególnymi kursami samochodów dostarczającymi kruszywo danego dnia wynosiła więcej niż godzinę. 6) W sytuacji przerwy pomiędzy dostawami kruszywa powyżej dwóch godzin Wykonawca zostanie obciążony karami przewidzianymi w umowie. 7) W przypadku nie dostarczenia zamówionego kruszywa i przestoju równiarki powyżej 2 godzin Wykonawca zostanie obciążony kosztami dojazdu i pracy maszyny wyliczonych wg kalkulacji Wykonawcy robót związanych z równaniem i profilowaniem dróg gminnych o nawierzchni gruntowej. 8) Transport kruszywa na teren dróg gminnych zapewni Wykonawca. 9) Dostarczane kruszywo drogowe - kliniec dolomitowy o frakcji 4 - 31,5 mm powinno odpowiadać PN-EN 13043:2004 Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu. Dostawca do każdej dostarczonej partii kruszywa powinien dołączyć deklarację zgodności wyrobu z w/w dokumentem. 10) Dostarczany beton kruszony nie może zawierać elementów stalowych, szklanych odpadów, cegieł ani też grubszych frakcji niż 31,5 lub 63 mm (w zależności od rodzaju zamówionego kruszywa). 11) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad związanych z dostawą kruszywa (tj. materiał nie zgodny z wymogami umowy), Wykonawca zobowiązuje się do jego usunięcia w trybie pilnym we własnym zakresie i na własny koszt, w czasie 24 godzin od momentu powiadomienia. Dodatkowo za dostarczenie kruszywa niezgodnego z umową naliczane będą kary przewidziane w umowie. 12) W przypadku gdy Wykonawca nie usunie wadliwego kruszywa w czasie 24 godzin, Zamawiający usunie wadliwe kruszywo na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. Należność za usunięcie kruszywa przez innego Wykonawcę potrącona będzie z następnej faktury wystawionej przez Wykonawcę na co wyraża on zgodę. 13) Wykonawca podejmie prace związane z dostawą kruszywa w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 14) Wykonawca w dokumentach odbioru wskaże miejsce (ulica i miejscowość) dostaw oraz poda ilość dostarczonego kruszywa z wyszczególnieniem na drogowe lub betonowe. 15) Pojazdy wykonujące dostawy będące przedmiotem zamówienia muszą być prawidłowo oznakowane oraz muszą być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, widoczny ze wszystkich stron z dużej odległości. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania pojazdów i zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników dróg w trakcie wykonywania dostaw. 16) Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia prac bez zamykania ruchu. 17) Wszelkie roszczenia użytkowników dróg i mieszkańców jakie wpłyną do Gminy Stare Babice (jako Zarządcy dróg gminnych), związane z wadliwym wykonaniem dostaw będących przedmiotem niniejszej SIWZ, będą kierowane do Wykonawcy, w celu ustosunkowania się i ich załatwienia. W przypadku wpłynięcia do Gminy roszczenia, przekazaniu go Wykonawcy jest on zobowiązany w terminie 7 dni od otrzymania takiego pisma podjąć działania, w celu załatwienia sprawy ze zgłaszającym uszkodzenie. W momencie kiedy Wykonawca nie podejmie działań, w celu załatwienia w/w sprawy wówczas Gmina pokryje koszty zgłoszonego roszczenia i potrąci Wykonawcy z wynagrodzenia za wykonane dostawy. 18) Za jakość dostarczanego kruszywa odpowiedzialny jest Wykonawca. 3. Inne obowiązki Wykonawcy: 1) W przypadku nie podjęcia obowiązków ciążących na Wykonawcy, a wynikających z ustalonych warunków umowy na dostawę kruszywa, Zamawiający w trybie awaryjnym zleci dostawę innej firmie, a kosztami obciąży Wykonawcę. 2) Strony ustalają, że Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztem zapewnienia zastępczej dostawy kruszywa. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kosztów zapewnienia zastępczej dostawy kruszywa z następnej faktury. 3) Za stan sprzętu w trakcie wykonywania dostaw odpowiedzialny jest Wykonawca. 4) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania Wykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 5) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną, w tym płatność ewentualnych należności za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków spowodowane zawinioną przez siebie niewłaściwą dostawą kruszywa objętą niniejszą umowa oraz wypełnianiem obowiązków wynikających z niniejszej umowy. 6) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za usługi wykonywane przez podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142122002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) w formie przewidzianej w siwz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach