Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Mickiewicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6624278 w, 35 , fax. 236 624 278
  • Data zamieszczenia: 2020-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o.
    ul. Mickiewicza 4
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6624278 w, 35, fax. 236 624 278
    REGON: 13031457400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.plonsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Maszyna fabrycznie nowa – rok produkcji 2020. 2) Udźwig maksymalny minimum 4500 kg. 3) Udźwig maksymalny na maksymalnej wysokości z widłami minimum 2000 kg. 4) Udźwig maksymalny na maksymalnym zasięgu do przodu z widłami minimum 1250 kg. 5) Maksymalna wysokość podnoszenia minimum 7,50 m. 6) Maksymalny zasięg do przodu minimum 4,50 m. 7) Długość całkowita do karetki maksymalnie 5,30 m. 8) Promień skrętu (po kołach) maksymalnie 4,20 m. 9) Masa całkowita z widłami (bez ładunku) maksymalnie 9500 kg. 10) Szerokość maksymalna 2,45 m. 11) Wysokość maksymalna 2,6 m. 12) Moc silnika minimum 90 kW. 13) Przekładnia mechaniczna na 4 koła. 14) Siła pchania/uciągu minimum 9500 daN. 15) Wydajność hydrauliki (l/min – bar) minimalna 150 – maksymalna 280. 16) Kabina zamknięta z ogrzewaniem i klimatyzacją. 17) Fotel amortyzowany pneumatycznie. 18) Wszystkie ruchy teleskopu oraz zmiana kierunku jazdy w jednym joysticku. 19) System zmniejszający ciśnienie w instalacji hydraulicznej do osprzętów. 20) Radioodtwarzacz CD/MP3. 21) Podgrzewanie układu paliwa. 22) Wentylator zwrotny. 23) Akumulator minimum 120Ah. 24) Główny wyłącznik zasilania. 25) Wycieraczki szyby przedniej, tylnej i dachowej. 26) Oświetlenie drogowe i ostrzegawcze. 27) Oświetlenie robocze (szperacze) przód/tył. 28) Hamulce hydrauliczne mokre na obydwu osiach. 29) Skrzynka narzędziowa. 30) Opony odporne na przebicia, super elastyczne, amortyzowane poprzecznymi otworami w warstwie amortyzującej i dostosowanymi do nich felgami. 31) Łyżka do odpadów mieszanych o pojemności około 2,5 m3 i szerokości 2400 - 2500 mm. 32) Ładowarka bez wideł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144710-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 5 do siwz). 2. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów właściwych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu odpowiednio do udostępnianych zasobów. 3.Pełnomocnictwo tj. oświadczenie osoby uprawnionej do reprezentacji odpowiednio Wykonawcy, podwykonawcy, podmiotu trzeciego, na zasoby którego powołuje się Wykonawca lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, upoważniające odpowiednio do podpisania oferty, poświadczania za zgodność z oryginałem dokumentów przedkładanych w postępowaniu i składania ewentualnych oświadczeń i wyjaśnień – jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru. Forma złożenia pełnomocnictwa jest taka sama, jak do złożenia oferty. Pełnomocnictwo powinno być dołączone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. W celu dochowania wymaganych zasad bezpieczeństwa w związku z ryzykiem zarażenia się koronawirusem COVID-19, przed przybyciem na sesję otwarcia ofert do siedziby Zamawiającego - należy do godz. 10:00 w dniu wyznaczonym na otwarcie ofert, zgłosić chęć uczestnictwa w sesji otwarcia ofert. Jeżeli do wyznaczonej godziny w dniu wyznaczonym na otwarcie ofert nie będzie zgłoszeń do woli wzięcia udziału w sesji otwarcia ofert, Zamawiający w określonym terminie otworzy oferty bez udziału osób zewnętrznych i niezwłocznie po sesji otwarcia ofert, przekaże informacje, o których mowa w pkt 17.6. siwz poprzez umieszczenie ich na stronie internetowej. Posiadanie środków ochrony osobistej (maski, rękawice) osób zewnętrznych uczestniczących w sesji otwarcia ofert leży po ich stronie. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do siwz), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument składany jest wyłącznie w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach