Gmina Bulkowo ogłasza przetarg
- Adres: 09-454 Bulkowo, ul. Szkolna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 24 265 20 13, , fax. 24 265 23 50
- Data zamieszczenia: 2020-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bulkowo
ul. Szkolna 1
09-454 Bulkowo, woj. mazowieckie
tel. 24 265 20 13, , fax. 24 265 23 50
REGON: 61101570900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bulkowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa drogi gminnej nr 290410W w m. Sochocino – Praga” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Roboty pomiarowe, rozbiórkowe i ziemne a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym wraz z inwentaryzacją – 0,987 km, b) Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.60 m3 w gr. kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km – (koryto pod wszystkie jezdnie) – 41,2 m3 c) Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi – za każdy następny 1 km – (koryto pod jezdnię) – 41,2 m3 2. Stabilizacja, podbudowa i nawierzchnia a) Profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni – 5281,71 m2 b) Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem ze stabilizacji istniejącej warstwy pospółki o Rm=5 Mpa, warstwa gr. 20 cm – 5281,71 m2 c) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm – (mieszanka kamienna 0-31,5mm) – 5281,71 m2 d) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstwa wiążąca) – 5183,04 m2 e) Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych – 5183,04 m2 f) Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych – 5183,04 m2 g) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm (warstwa ścieralna) – 4985,70 m2 3. Zjazdy indywidualne. a) Koryta wykonywane mechanicznie gł. 40 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni i chodników – zjazdy – 279,50 m2 b) Załadunek i wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 10 km grunt kat. IV – 111,80 m3 c) Nawierzchnia zjazdów z kruszyw łamanych gr. 20 cm – zjazdy indywidualne z kruszywa łamanego – 279.50 m2 d) Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową – 6 mb e) Chodnik z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm (czerwonej) na podsypce cementowo-piaskowej gr. 10 cm z wypełnieniem spoin piaskiem – 3 m2 4. Pobocza. a) Nawierzchnie żwirowe, warstwa górna, gr. 20 cm z kruszywa rozściełanego mechanicznie – pobocza – 1350,375 m2 5. Oznakowanie. a) Pionowe znaki drogowe – słupki z rur stalowych – 6 szt. b) Pionowe znaki drogowe – znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0,3 m2 – 8 szt. 6. Wykonanie innych prac koniecznych do zrealizowania zamówienia oraz innych robót budowlanych warunkujących pełne wykonanie zadania zgodnie z projektem technicznym. 7. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym zamówieniem został zawarty w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącymi załączniki do SIWZ. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed złożeniem oferty odbył wizję lokalną w terenie. Zamawiający uznaje, że Wykonawca przeanalizuje zakres robót wynikający z dokumentacji, przedmiaru robót, wizji terenowej i ewentualne prace dodatkowe konieczne i uwzględni je w cenie ofertowej która stanowi wynagrodzenie ryczałtowe. Elementy robót nieujęte w kosztorysie ofertowym lub nie wycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej (dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, informacja do sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, siwz wraz z załącznikami), Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. Ww. dotyczy również robót nieujętych w przedmiarze robót, a wynikających wprost z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej, SIWZ oraz wizji w terenie (jeżeli Wykonawca skorzysta z możliwości odbycia wizji). Przedmiary robót należy traktować wyłącznie jako dokumentację pomocniczą w celu oszacowania zaoferowanej ceny. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo wnikliwe sprawdzenie dokumentacji jak i warunków panujących na terenie inwestycji. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach ofertowych opracowanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania Ofertą na kwotę/wartość: 17 000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Staroźrebach Nr 47 9008 0005 0260 0026 2000 0030 z adnotacją: „WADIUM – Budowa drogi gminnej nr 290410W w m. Sochocino Praga” 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania Ofert kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do Oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 5. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formach określonych w podpunkcie 10.2. lit b, c, d, e jest oryginalny dokument wystawiony przez ubezpieczyciela, bank, poręczyciela - dokument powinien zostać umieszczony w ofercie. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z treścią art. 46 ust 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 7. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej terminowi złożenia Oferty określonej w SIWZ, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania Ofertą wymaganą zapisami SIWZ. 8. W przypadku składania Oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo, z tym że jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniężna, w treści gwarancji powinna znaleźć się informacja, które podmioty zabezpieczają zapłatę wadium. 9. Pozostałe postanowienia dotyczące wadium, w tym zasad jego zatrzymania i zwrotu określa ustawa Prawo zamówień publicznych, w szczególności art. 46.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań. Ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Sobienie-Jeziory
Dodano: 2024-05-10 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2602W granica województwa – Przeździecko-Lenarty – Przeździecko-Grzymki – etap II
Dodano: 2024-04-30 - Remont drogi powiatowej nr 4212W w miejscowości Stare Lipki
Dodano: 2024-04-24 - Remont nawierzchni dróg (nakładki) na terenie Dzielnicy Włochy
Dodano: 2024-04-22 - Naprawa nawierzchni parkingu przy budynku Dedal w Malborku
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowa drogi w Przylocie, gm. Warka w ramach zadania: „Przebudowa dróg na terenie gminy Warka„
Dodano: 2024-04-16 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3403W (ul. Mickiewicza w Pułtusku) w zakresie budowy stanowisk postojowych
Dodano: 2024-04-15 - Utrzymanie i remonty dróg gminnych na terenie Dzielnicy Praga-Północ w Warszawie.
Dodano: 2024-04-12 - „Remont drogi wojewódzkiej nr 580 od km 14+070 do km 19+640”. – nr postępowania 032/24
Dodano: 2024-04-10 - "Przebudowa dróg powiatowych na terenie miasta Sokołów Podlaski i gminy Ceranów".
Dodano: 2024-04-10